Gå til innhold

Hva er det rareste du har glemt å ta på eller med deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle ta en rask dusj av kroppen men fant ikke strikk. Tok en ren truse i stedet. Glemte selvfølgelig å ta den ut igjen, og gikk rundt i nabolaget da jeg luftet hunden med trusa tredd over hodet. :ler:

Anonymous poster hash: 50556...209
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahahahah Så søtt, den har jeg aldri hørt før....! Takk *ssssss*

Den har ofte sammenheng med litt høyt promillenivå idet jeg finner senga.......kremt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en gang jeg hadde hentet datteren min i bhg. Vi kledde på oss og tok med vogna, gikk gjennom byen og til bussen. Det var førdt da jeg satte meg ned på bussen st jeg oppdaget at jeg hadde glemt å ta av de blå skoposene. Haha, ikke rart folk så rart på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje tall på kor mange ganger eg har gått på skulen...

Og glemt sekken!

Ååhh... det husker jeg at jeg gjorde på barneskolen en gang, var helt fra meg :fnise:

Jeg har glemt kortet i bankterminalen i SVERIGE!!! >.>

Måtte ringe det senteret jeg var på og lurte på om de kunne sende den rekommandert til meg også betalte jeg for frakta via paypal *sukk* (det gikk fint)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemt bh noen ganger.

En gang dro jeg på nachspiel i pysj, og barbeint. (Hadde egentlig lagt meg, men så var det nach i nabohuset fant jeg ut av. Studentboliger :P) ble sendt hjem ganske kjapt av ei venninne

Anonymous poster hash: 02ed9...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På treningssenteret hvor jeg trente pleiede de å ha sånne blå skoposer til å sette på skoa for å unngå søl. Jeg satte de på, tok de med ned i garderoben, trente, satte på skoa med posene rundt og gikk ut blid og fornøyd. Tror jeg hadde gått 10 min gatelangs da jeg oppdaget at jeg fortsatt hadde på de blå skoposene 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På treningssenteret hvor jeg trente pleiede de å ha sånne blå skoposer til å sette på skoa for å unngå søl. Jeg satte de på, tok de med ned i garderoben, trente, satte på skoa med posene rundt og gikk ut blid og fornøyd. Tror jeg hadde gått 10 min gatelangs da jeg oppdaget at jeg fortsatt hadde på de blå skoposene 😝

Det der har jeg gjort og, MEN det var snø på bakken, så jeg gikk rett på snørra når jeg kom ut! :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg glemte å ta på meg buksa en gang og stod plutselig godt utenfor huset uten bukse på :fnise: Har også hatt med søppelpose et godt stykke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle kjøre en kollega til jobb en gang, skulle bare bli med en snartur inn før jeg dro hjem igjen (hadde fri). Bilen gikk på tomgang. En eldre kar kom bort til meg og lurte på om jeg hadde glemt bilen, den hadde sikkert stått en halvtime...

Ellers har jeg rett som det er gått på jobb med tøfler på. Rett som det er har jeg også glemt å ta på boxer, det er ikke særlig behaglig i lengden når man har på jeans ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der har jeg gjort og, MEN det var snø på bakken, så jeg gikk rett på snørra når jeg kom ut! :fnise:

Haha, bra at jeg ikke er den eneste! Du oppdaget det i hvertfall raskt 😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemmer stadig vekk å ta på meg brillene mine, og går rundt og lurer på hvorfor jeg ikke ser klart lenger enn en meter.

...jeg har vært brillebruker i atten år... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var tenåring var jeg skikkelig guttejente og skulle på min sterkt mannsdominerte jobb, var jo så tøff jeg vett. Dukket opp på jobb og hadde glemt å la den rosa kosekaninen min være igjen i senga :fnise:

Anonymous poster hash: 1a985...8d7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg dro på skolen en gang med pysjamas

Anonymous poster hash: 36e16...665

med eller i? Du skrev jo med... beklager

Endret av NonJuan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det verste jeg har glemt å ta på meg er truse, var sommer og jeg skulle kjappe meg ned til byen å handle noe klær før butikken stengte. Hadde vært på stranda hele dagen, så slengte av meg bikinien og tok på meg en luftig sommerkjole og løp ut døren. Da jeg kom på trikken merket jeg at jeg hadde glemt å ta på meg truse. Var livredd for kjolen skulle blåse opp, gikk heldigvis fint. Men det skjer nok ikke igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos mamma og pappa og hadde en stor krangel med dem. Det endte med at jeg stormet ut og skulle dra hjem før jeg måtte komme krypende tilbake fordi jeg hadde glemt hunden.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos mamma og pappa og hadde en stor krangel med dem. Det endte med at jeg stormet ut og skulle dra hjem før jeg måtte komme krypende tilbake fordi jeg hadde glemt hunden.

Hahahah og for et nick!!! ler..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte å glemme å ta på meg bh en gang jeg skulle på skolen, hadde bare en oversized genser over så hadde ingen støtte. Jeg har litt størrelse på de og det var ikke særlig behagelig når jeg drev og gikk rundt.

Hadde jeg bare hatt singlet på så hadde det vært mye bedre. :klaske:

Endret av Sunhill
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...