AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #1 Del Skrevet 13. desember 2014 Jeg her nok glemt litt av hvert som busskort, hansker, mobil ovs. når jeg har dratt hjemmefra, men husker jeg ble mest "sjokkert" da jeg kom på jobb en dag og oppdaget at jeg hadde glemt å ta på meg rouchen/bluch, så ut som et spøkelse og sminken var igjen hjemme :/ og ja, jeg vet, BIG krise Anonymous poster hash: e4558...3ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strandet Skrevet 13. desember 2014 #2 Del Skrevet 13. desember 2014 Det var en gang jeg gitt til skolen med tannbørsten nede i bukselomma bak. Oisann. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannerlig Skrevet 13. desember 2014 #3 Del Skrevet 13. desember 2014 Glemte å ta av meg hjelmen og gikk på kontoret og satt med den i hele fem min før jeg oppdaga det:/ Be kalt for bøtta i flere uker etterpå 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klaveret Skrevet 13. desember 2014 #4 Del Skrevet 13. desember 2014 Jeg glemte å ta med meg varene jeg hadde handlet. Alt lå igjen på rullebandet og jeg oppdaget ingenting før jeg kom hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strandet Skrevet 13. desember 2014 #5 Del Skrevet 13. desember 2014 (endret) Har hendt et par ganger tidligere, at jeg har satt fra meg sykkel på utsiden av en butikk og så vips spaserte jeg hjem etterpå uten sykkel. Endret 13. desember 2014 av Strandet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 13. desember 2014 #6 Del Skrevet 13. desember 2014 Jeg glemte å sminke et øye en gang. Det er ikke så ofte jeg bruker øyensminke, så var vel veldig fornøyd da jeg var ferdig med ett, og glemte helt det andre 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. desember 2014 #7 Del Skrevet 13. desember 2014 Glemte å ta på linser en gang. Var så irritert på vindusviskerne, for det var så tåkete på ruta liksom. Skjønte det når jeg gikk ut av bilen og det var like tåkete. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. desember 2014 #8 Del Skrevet 13. desember 2014 Også har jeg reist hjem fra jobb med bussen… selv om jeg kjørte til jobb. Trodde bilen var stjålet når jeg kom hjem og den ikke var der! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munter Skrevet 13. desember 2014 #9 Del Skrevet 13. desember 2014 Bilen. Tok bussen heim frå sentrum, fek spørsmål av sambuar om kor bilen var. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munter Skrevet 13. desember 2014 #10 Del Skrevet 13. desember 2014 Bilen. Tok bussen heim frå sentrum, fekk spørsmål av sambuar om kor bilen var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HeiHade Skrevet 13. desember 2014 #11 Del Skrevet 13. desember 2014 har skjedd flere ganger at jeg har glemt å ta på meg bh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 13. desember 2014 #12 Del Skrevet 13. desember 2014 Gikk i dåp uten bh en gang. Hadde sminke, fikset håret, kjole og sko med hæler. Men bhen lå igjen hjemme. Og jeg har tunge bryster så det syntes godt.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 13. desember 2014 #13 Del Skrevet 13. desember 2014 Jeg glemte at jeg hadde allerede tatt på meg linser... >.> Kunne ikke fatte å forstå hvorfor jeg så dårligere En annen gang gikk jeg på butikken i pysjbukse Fikk noen rare blikk, joggesko-pysj-og jakke xD 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #14 Del Skrevet 13. desember 2014 Bukser. Anonymous poster hash: c5d01...32f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 13. desember 2014 #15 Del Skrevet 13. desember 2014 Gått med crocs ute om vinteren, skulle på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimsefrøken Skrevet 13. desember 2014 #16 Del Skrevet 13. desember 2014 Jeg dro på butikken en gang, og glemte at jeg ikke hadde satt på meg sko, så hadde på meg stooore fluffy tøfler. Pinlig når noen kommenterte det og jeg først da oppdaget at jeg hadde glemt å skifte til sko 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 13. desember 2014 #17 Del Skrevet 13. desember 2014 Glemte å skifte fra tøfler til sko sist jeg skulle til tannlegen...........oppdaget det ikke før jeg kom inn på venterommet. Følte meg passe noldus! Skikkeige pusete ulltøfler for å være helt sikker. Skulle på tur til en annen by, halveis fremme så kom jeg på at jeg hadde glemt å ta på mascara. Ikke at det var så stor krise, men så litt rart ut med øyeskygge og kajal uten mascara. Har flere ganger glemt å tatt på truse. Heldigvis hatt bukse på meg de gangene og ikke kort skjørt. Klassiker er at jeg glemmer å ta av linsene til natta. Våkner opp neste morgen og tror hver gang det har skjedd et mirakel i løpet av natta og jeg har fått perfekt syn.. (er innmari nærsynt, så er som en blind ørn uten linser eller briller) Sist jeg skulle på apoteket så hadde jeg glemt å tatt med visakortet mitt. Hadde kontanter, men funket heller dårlig når det er E-resept og visakortet var eneste mulighet til legitimasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 13. desember 2014 #18 Del Skrevet 13. desember 2014 Klassiker er at jeg glemmer å ta av linsene til natta. Våkner opp neste morgen og tror hver gang det har skjedd et mirakel i løpet av natta og jeg har fått perfekt syn.. (er innmari nærsynt, så er som en blind ørn uten linser eller briller) Hahahahah Så søtt, den har jeg aldri hørt før....! Takk *ssssss* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 13. desember 2014 #19 Del Skrevet 13. desember 2014 (endret) Glemte pass da jeg skulle ut å reise. Etter ca to mil på vei til flyplassen spør venninna mi om alle har husket alt. Jeg smiler å sier ja. Hun nevner bankort, pass, mobil + + . Det går opp for meg at jeg ikke har passet mitt og det er bare å snu. Heldigvis hadde vi ikke kjørt mer enn to mil. Var ca 50 mil til gardemoen, hadde vært krise å merket det da. På hotellet på samme tur følte jeg meg skikkelig lur og bestemte meg for å gjemme passet under madrassen. Ved hjemreise står vi utenfor og venter på taxien som skal kjøre oss til flyplasset. Jeg finner jo selvsagt ikke passet mitt. Det smarte hjemmestedet hadde jeg selvsagt glemt. Vi lette oss i hjel etter passet mitt og jeg hadde egentlig mest lyst til å sette meg ned å grine Fant det heldigvis til slutt etter å ha endevent hele hotell-leiligheten. Fra denne turen har jeg lært å alltid ha kontroll på pass. Sjekker det gjerne fem ganger på rad for å være helt sikker. Jeg glemmer nok ikke pass på en god stund Endret 13. desember 2014 av AloeVera 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 13. desember 2014 #20 Del Skrevet 13. desember 2014 Antrekket var gjennomtenkt og håret var omhyggelig fikset da jeg skulle på jobbintervju. MEN jeg hadde helt glemt fjeset, og det var helt blankskura! Ellers gått både med crocs, tøfler og søppelpose og ikke oppdaget det før jeg satt på bussen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå