AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Hei, kom over en blogglink via side2. Mye søppel på denne siden generelt, men. Var ei som skrev om 8 ting gutter aldri må gjøre. Ett av dem var: "- Ville du noen gang blitt super glad hvis ei jente hadde gitt deg et par brukte underbukser fra eksen sin i gave til deg? Nei? Så slutt med det med en gang!!! Å gi noe som har vært din eks sin, eller noe du har funnet på bakken i all gjørma er ikke veldig sjarmerende for oss jenter heller." Er dette virkelig et problem? Aldri hørt om dette jeg men... Bloggen er forresten: http://florentinaa.blogg.no/1418165130_8_ting_gutter_aldri_b.html Anonymous poster hash: ea1dc...360
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Anonymous poster hash: 45509...fbc
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 SØPPEL... Anonymous poster hash: 3b33c...4c5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 det har jeg aldri hørt om at noen har gjort Anonymous poster hash: 22405...af9
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #5 Skrevet 10. desember 2014 Så var det en som kommenterte dette: "Hei disse ting høres som du har mange gutter plager deg I privat liv.jeg er gutt jeg må forsvar litt det du skrevjenter gir nr til oss selvfølgelig vil vi ring å spør gå spise middag eller møter igjen .Hva skjer hun er på do eller tom for strøm på mobil svar ikke .jenter må bare send tilbakemelding opptatt med andre eller si nei det går ikke.så ikke la oss hun bare høy på pærer og kostbart.-ikke gutter gir underbukse til første date .jeg vet ikke hva slag gutter venner du har. Jeg vet mange gutter gir blomster til jenter første date eller sjokolade.-det er sant det er ikke fin å besøk adresse uten lov fra andre tillatelse. Ekkel.-jeg opplev mye party I disco jenter bare vise truse silikon pupper og blondine og klipper helt ny dongeribukse til så kort viser halv rumper ut. Dette må dere jenter viser mer innsiden av personlig ikke status merker varer Lv , cucci , hermes. ..bedre vise dere vakker innsiden fortell oss gutter hva dere er.-når jenter utnytte gutter flere ganger gratis middag , gratis reise ferien så klart gutter tror jenter er intressent han så berørt litt skulder og gir litt klem på ansikt.det er normal .Mange jenter er kåtere enn gutter kan rukket selv mange ganger om dag .men jenter vanskelig å få kjønn organer Ok, så er ikke norsk ditt morsmål. Men HVA I ALLE DAGER ER DET DU MENER MED DET SISTE?? men jenter vanskelig å få kjønn organer men jenter vanskelig å få kjønn organer hva betyr du, o mystiske setning. Anonymous poster hash: ea1dc...360 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå