Helene12 Skrevet 10. desember 2014 #1 Del Skrevet 10. desember 2014 Flere med dårlig start på dagen..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 10. desember 2014 #2 Del Skrevet 10. desember 2014 Ryddet for avsporinger og flyttet til sosial prat og ordleker. Frk.K, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 10. desember 2014 #3 Del Skrevet 10. desember 2014 Rydda den litt sent Frøken? lol Er natta nå assa Men det er jo en god start på natta da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #4 Del Skrevet 10. desember 2014 Flere med dårlig start på dagen..? Har hatt en dårlig natt som fortsatte i en dårlig dag pga naboer som bråker hele natta og sover hele dagen. Anonymous poster hash: ed37c...198 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 10. desember 2014 #5 Del Skrevet 10. desember 2014 Åhh de naboene er pyton...! Har selv noen naboer som har kjøpt opp nabotomta og blitt bønder på fulltid... Traktor som freser rundt husveggene og trær som faller rundt oss.... Og når de har fest så sier dem ikke engang i fra... KARAOKE på full pupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #6 Del Skrevet 10. desember 2014 Hatt en koffi, noe kjeks... andre som liker spise frokostblanding når dem står opp? Anonymous poster hash: 671fe...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #7 Del Skrevet 10. desember 2014 Hadde en digg start på dagen når jeg bestod førerprøven, men den ble brått ødelagt og totalt snudd på hodet når ingen brydde seg. Mor og far sa bare "ok. Du får ikke røre bilen uansett" Anonymous poster hash: 2a4ec...e53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #8 Del Skrevet 10. desember 2014 Hadde en digg start på dagen når jeg bestod førerprøven, men den ble brått ødelagt og totalt snudd på hodet når ingen brydde seg. Mor og far sa bare "ok. Du får ikke røre bilen uansett" Anonymous poster hash: 2a4ec...e53 Skal noen under 25 år bruke bilen så blir forsikringen dyrere kanskje derfor?Anonymous poster hash: ed37c...198 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flinkeceline Skrevet 10. desember 2014 #9 Del Skrevet 10. desember 2014 ah... herlig morgen her. finnes det noe bedre enn å våkne av en fotmassasje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene12 Skrevet 11. desember 2014 Forfatter #10 Del Skrevet 11. desember 2014 ah... herlig morgen her. finnes det noe bedre enn å våkne av en fotmassasje? Det måtte være en drøm og stå opp til... Her flyr jeg meg halvt i hjel på do om nettene og tror nesten jeg kunne blitt gal.. Og ikke minst så er jeg så sulten om nettene også :/ så jeg får som regel en dårlig start når mine netter er fylt med masse våken tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå