AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Del Skrevet 9. desember 2014 Som tittelen sier, hva gjør du for å bli totalt avslappet? Om det er å ta seg et bad, kose seg i sofaen med pledd, en bok og kakao, uansett? Anonymous poster hash: 0b65a...88b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. desember 2014 #2 Del Skrevet 9. desember 2014 Flere ting! - Yoga er en gjenganger. Uansett hvor stressa jeg er, så blir kroppen avslappet etter en runde med yoga. - Spill! Videospill får alltid fokuset på annet (som historien i spillet), så det som stresser meg blir midlertidig glemt. - En god tv-serie, sofakrok, pledd og en kopp te. - Fjellturer. Da spesielt helgeturer opp på fjellet for å bare gå ute i den vakre naturen vår. Gjerne turer hvor man går hytte til hytte, men jeg slapper best av med egen hytte hvor vi bruker hele dagen på å gå fjelltopper. - En dusj kombinert med en god spa-rutine etterpå. - En god bok i lesehjørnet med noe godt å drikke, spesielt hvis det er snø ute og peisen er tent opp. - Kryssord og sudoku. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 9. desember 2014 #3 Del Skrevet 9. desember 2014 To øl gjør susen for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 9. desember 2014 #4 Del Skrevet 9. desember 2014 Legger meg i badekaret med et glass vin og hører på rolig musikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordis Skrevet 9. desember 2014 #5 Del Skrevet 9. desember 2014 Badekaret med et glass rødvin + bok Wordfeud Netflix + te eller et glass vin Lang tur i skogen eller på fjellet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 9. desember 2014 #6 Del Skrevet 9. desember 2014 Har jeg hatt det hektisk så setter jeg meg vanligvis ned og prøver å tenke på ingenting noen minutter. Gjerne et rolig sted med øynene lukket. Noen dype rolige pust opp i det hele er også stas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 9. desember 2014 #7 Del Skrevet 9. desember 2014 Kommer an på om jeg er sliten eller stressa... Ofte så er det å lese den beste formen for avkobling for meg, men det forutsetter at hodet henger med. Hvis hodet ikke er spesielt mottakelig for informasjon, så er det å gå/løpe seg en tur et godt alternativ. Det pleier å klarne hodet såpass at jeg får stresset ned og kan sette meg ned med en bok for å koble av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. desember 2014 #8 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) Trener Drikker vin Leser Mediterer Har Home and Away marathon Skriver dagbok Glemte: For en fullstendig avslapping har jeg spakveld. Da dusjer jeg lenge (eller låner badekaret til mine foreldre om de er vekkreist) hører på musikk, drikker vin, spiser god mat, surfer på nett, fikser negler og øyenbryn, steller føttene mine osv. Endret 10. desember 2014 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. desember 2014 #9 Del Skrevet 14. desember 2014 Legger meg rett ut på sofaen og hører på musikk. Helst reggae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #10 Del Skrevet 14. desember 2014 sover. Eneste måten å stoppe tankekjøret på for min del Anonymous poster hash: af2aa...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå