Gå til innhold

Fikk massasje i Oslo - viste seg å være bordell!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du ser at det er samme kode på AB nr? ;)

jeg skjønte ikke den, han svarte ikke seg selv??

Anonymous poster hash: 4d364...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skjønte ikke den, han svarte ikke seg selv??

Anonymous poster hash: 4d364...804

Nei, hun svarte ikke seg selv, hun forklarte hva hun mente med første posten i en senere post :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sier du ikke fra til politiet da?

Anonymous poster hash: 8b533...107

Så skal hun risikere å få forelegg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på samme smell i London, hadde en time å slå ihjel. Hadde gått forbi hva som så ut som en ryddig massasjesalong. Alt så veldig proft ut ved resepsjonen, jeg og to kompiser betalte for rundt en time ryggmassasje. Prisen var fornuftig. Jeg ble vist inn på bakrommet og deretter ned en trapp til kjelleren. I gangen der stod det en thaidame og ventet ved hver sin dør, var sikkert 10-12 totalt.

Tenkte oh shit, men nordmannen i meg hadde allerede betalt og jeg var skikkelig klar for en ryggmassasje. Gikk inn på et rom og ble oljet inn, det var tidenes mest halvhjertet massasje. Ble spurt om jeg ville ha noe ekstra, men svarte på min beste engelsk "no thenk ju, i only want my back massaged" da gikk entusiasmen enda et hakk til ned.

Ble en god latter etterpå av hvor blåøyde vi var/er, og tredjemann var veldig stille etterpå. Det har han fått høre mye etterpå;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg bestiller massasje på steder jeg ikke har vært på før, så er jeg veldig nøye med å sjekke det ut på forhånd. Dødskjipt å havne på bordell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg bestiller massasje på steder jeg ikke har vært på før, så er jeg veldig nøye med å sjekke det ut på forhånd. Dødskjipt å havne på bordell.

Men hvordan sjekker du ut slikt? Og hvordan vet du at det ikke er et bordell? Jeg syns alle thaimassasjestedene i Oslo ser helt like ut!

Anonymous poster hash: 9ea20...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvordan sjekker du ut slikt? Og hvordan vet du at det ikke er et bordell? Jeg syns alle thaimassasjestedene i Oslo ser helt like ut!Anonymous poster hash: 9ea20...aea

Jeg sjekker på yelp og lignende sider, ser også på de har en facebookside og kommentarene der! Er det en høy andel kvinner som har gitt poeng er det nesten garantert ikke bordell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Hei. Leser innlegg her. Ja det er veldig vanskelig og tøft å drive en thai salong i Oslo. Dette skriver jeg for at jeg og min samboer driver salong i Oslo. Vi har drevet et år nå. Problemet er at kundene er der som vil ha andre ting en massasje. Vi luker fort ut på grunn av at jeg jobber der selv. Kunder som vil noe anet snur i døra og løper når dem ser en mann der. Vi bruker politi bevist mot dårlige kunder som ikke respekterer kvinnene der. Det er så ille at vi har montert rans alarm som bæres med når dem masserer. Ja kontroller har vi flere av .. tips at vi selger sex .. men fint vi bruker politi og dem loggfører. Tips kommer fra personer som er kastet ut .. ja fysisk kastet ut etter at dem får nei til sex. Dette er tøft men vi har fått så mye bra kunder .. ca 50/50 menn og kvinner. Vi ser nå at det er mye rasiar mot salonger og kjempe bra. Hos oss må alle ha og vise til kurs skole for massasje. Vi er også medlem i Thai massasje forening i Norge. Dette er ingen reklame for oss .. ingen navn her på salong. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tat skrev:

Hei. Leser innlegg her. Ja det er veldig vanskelig og tøft å drive en thai salong i Oslo. Dette skriver jeg for at jeg og min samboer driver salong i Oslo. Vi har drevet et år nå. Problemet er at kundene er der som vil ha andre ting en massasje. Vi luker fort ut på grunn av at jeg jobber der selv. Kunder som vil noe anet snur i døra og løper når dem ser en mann der. Vi bruker politi bevist mot dårlige kunder som ikke respekterer kvinnene der. Det er så ille at vi har montert rans alarm som bæres med når dem masserer. Ja kontroller har vi flere av .. tips at vi selger sex .. men fint vi bruker politi og dem loggfører. Tips kommer fra personer som er kastet ut .. ja fysisk kastet ut etter at dem får nei til sex. Dette er tøft men vi har fått så mye bra kunder .. ca 50/50 menn og kvinner. Vi ser nå at det er mye rasiar mot salonger og kjempe bra. Hos oss må alle ha og vise til kurs skole for massasje. Vi er også medlem i Thai massasje forening i Norge. Dette er ingen reklame for oss .. ingen navn her på salong. 

Hva om man er uheldig å får ståpikk under massasje? Blir man hivd ut da?

Anonymkode: 9f744...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tat skrev:

Hei. Leser innlegg her. Ja det er veldig vanskelig og tøft å drive en thai salong i Oslo. Dette skriver jeg for at jeg og min samboer driver salong i Oslo. Vi har drevet et år nå. Problemet er at kundene er der som vil ha andre ting en massasje. Vi luker fort ut på grunn av at jeg jobber der selv. Kunder som vil noe anet snur i døra og løper når dem ser en mann der. Vi bruker politi bevist mot dårlige kunder som ikke respekterer kvinnene der. Det er så ille at vi har montert rans alarm som bæres med når dem masserer. Ja kontroller har vi flere av .. tips at vi selger sex .. men fint vi bruker politi og dem loggfører. Tips kommer fra personer som er kastet ut .. ja fysisk kastet ut etter at dem får nei til sex. Dette er tøft men vi har fått så mye bra kunder .. ca 50/50 menn og kvinner. Vi ser nå at det er mye rasiar mot salonger og kjempe bra. Hos oss må alle ha og vise til kurs skole for massasje. Vi er også medlem i Thai massasje forening i Norge. Dette er ingen reklame for oss .. ingen navn her på salong. 

Kan du gi tips til hva man skal se etter for å vite at det er et seriøst sted da? Men veldig bra at dere driver et ordentlig sted, og leit å høre at dere møter så mange ekle mennesker... 

Anonymkode: aa976...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen fra oss som driver sted i Oslo. Svar til deg som spør hva som skjer om du får en reaksjon .. ingen ting om du ikke spørre jentene om sex .. du må du gå. Åpningstid hos oss er fra 09 til 21 på kvelden .. vi er pliktig til og kjøre en type turnus. Pris 500 for oil massasje og 600 for thai massasje er normal pris. Pris og åpningstid har ikke noe med at det selges sex, hilsen oss 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips om hva du skal se etter om det er seriøst eller ikke. Seriøst .. kasse , terminal , se etter på vegg om det henger plakat om dem er medlem i en massasje forening. Dårlig om det står do ruller tørke pappir på rom for det trenger vi ikke😊 Og du merker fort på massasjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Tat skrev:

Hei igjen fra oss som driver sted i Oslo. Svar til deg som spør hva som skjer om du får en reaksjon .. ingen ting om du ikke spørre jentene om sex .. du må du gå. Åpningstid hos oss er fra 09 til 21 på kvelden .. vi er pliktig til og kjøre en type turnus. Pris 500 for oil massasje og 600 for thai massasje er normal pris. Pris og åpningstid har ikke noe med at det selges sex, hilsen oss 😊

Fint å høre. Jeg har et fysisk yrke, hvor jeg sliter med kroppen. Av og til kunne jeg trengt å løst opp i ledd og muskler. Men er redd jeg skal få ståpikk, så har unngått å ta slik massasje. De som masserer hos dere? Er de stygge? Hadde hjulpet om de var litt opp i åra og ikke smellvakre. Så slipper jeg kanskje å få bender.

Anonymkode: 9f744...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

Jeg går ganske ofte på thaisalonger å tar massasje, jeg ser ikke noe problem i at de tilbyr noe utover vanlig massasje.                    Noe av grunnen til at jeg går dit er at jeg kan ligge helt naken, det er noe jeg nyter. Har og opplevd å bli massert ganske nærme "private" deler, noe som bare er deilig, jeg har aldri latt noen av dem fingre med meg, men jeg nyter å vise meg fram, og synes det er deilig å bli pirret av en ukjent kinne/mann, uten å måtte gå videre. Jeg vil legge til at jeg er veldig glad i å vise meg fram. Men kvaliteten på massasjen, den er varierende, har fått hard og god massasje, og har blitt smurt inn på ryggen, men nå vet jeg hvor jeg skal gå får god massasje. Seriøse steder lar deg ikke ligge naken og utildekket, som naturist og eksibisjonist er det et must for meg for å en god massasjeopplevelse, slapper best av når jeg er naken, sånn er det med den saken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siw H skrev (På 31.12.2020 den 10.43):

Jeg går ganske ofte på thaisalonger å tar massasje, jeg ser ikke noe problem i at de tilbyr noe utover vanlig massasje.                    Noe av grunnen til at jeg går dit er at jeg kan ligge helt naken, det er noe jeg nyter. Har og opplevd å bli massert ganske nærme "private" deler, noe som bare er deilig, jeg har aldri latt noen av dem fingre med meg, men jeg nyter å vise meg fram, og synes det er deilig å bli pirret av en ukjent kinne/mann, uten å måtte gå videre. Jeg vil legge til at jeg er veldig glad i å vise meg fram. Men kvaliteten på massasjen, den er varierende, har fått hard og god massasje, og har blitt smurt inn på ryggen, men nå vet jeg hvor jeg skal gå får god massasje. Seriøse steder lar deg ikke ligge naken og utildekket, som naturist og eksibisjonist er det et must for meg for å en god massasjeopplevelse, slapper best av når jeg er naken, sånn er det med den saken.

Da er vi ganske like, Siw..... Jeg begynte å ta massasje et sted på Grynerløkka for mange år siden, hun som masserte der, og eide stedet var lesbisk, hun lot klienter av begge kjønn ligge nakene, vet det for en vennine av meg gikk også der. Da hun solgte sjappa si, kunne vi fortsatt ligge nakene, men både min vennine og jeg ble tilbudt "happy ending!. Ikke vært der siden, noen av oss. Jeg bryr meg ikke om at jeg får massasje av en mann, jeg vil bare masseres, og ligge naken under massasjen. Takk til deg Siw, som tipset meg om en kar som driver hjemmefra, har time hos han i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...