Gå til innhold

Fikk massasje i Oslo - viste seg å være bordell!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er i Oslo med forbindelse eksamen, mye stress så etter eksamen skulle jeg unne meg sikkelig thai massasje. Googlet thai massasje i Oslo, så på nettsidene å de så profesjonelle ut, bestilte time.

Da jeg kom inn fik jeg beskjed om å betale på forhånd, greit det tenkte jeg... Så startet massasjet som gikk ut på å bli smørt olje på ryggeni 50 min...... Dette kostet da 500 kr. Da jeg var ferdig gikk det opp for meg at disse damene gjerne holdt på med noe annet enn massasjen , da massasjen var så skuffende! Så jeg googlet da jeg kom hjem å fant du at dette var en av bordellen i Oslo! :glare::omg: Hadde jeg bare googlet før jeg gikk! Angrer nå...



Anonymous poster hash: 4bf6e...855
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i Oslo med forbindelse eksamen, mye stress så etter eksamen skulle jeg unne meg sikkelig thai massasje. Googlet thai massasje i Oslo, så på nettsidene å de så profesjonelle ut, bestilte time.

Da jeg kom inn fik jeg beskjed om å betale på forhånd, greit det tenkte jeg... Så startet massasjet som gikk ut på å bli smørt olje på ryggeni 50 min...... Dette kostet da 500 kr. Da jeg var ferdig gikk det opp for meg at disse damene gjerne holdt på med noe annet enn massasjen , da massasjen var så skuffende! Så jeg googlet da jeg kom hjem å fant du at dette var en av bordellen i Oslo! :glare::omg: Hadde jeg bare googlet før jeg gikk! Angrer nå...

Anonymous poster hash: 4bf6e...855

Å dersom noen lurte, jeg er ei jente i 20 årene

Anonymous poster hash: 4bf6e...855

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over dette. Dette er et godt eksempel på at det burde være ryddet opp i endel ord/begreper.

Massasjesalong (eller lignende navn) burde ikke fått lov til å bruke navnet dersom de ikke har godkjente massører.

En god massasje gjør underverker med en sliten og stresset kropp - og har ikke noe med sex å gjøre.

Men dessverre er det blitt sånn at bordeller kan kalle seg "massasjeinstitutt/massasjesalong" uten at noen bryr seg.

Jeg har en tidigere klassevenninne som er utdannet massør, og du aner ikke hvor mange ekle forespørsler hun får.



Anonymous poster hash: 6acc1...3c7
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kun 500 kr? Det var lite for 50 min, uavhengig om det kun er massasje eller "mer". Kan jeg spørre hvor denne salongen lå?



Anonymous poster hash: aa400...4b3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kun 500 kr? Det var lite for 50 min, uavhengig om det kun er massasje eller "mer". Kan jeg spørre hvor denne salongen lå?

Anonymous poster hash: aa400...4b3

Haha :D

Anonymous poster hash: bb81b...5f6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte at det sikkert var mye konkurranse på dette markedet da det var så billigt.... Skulle ønske jeg kunne klaget..

Anonymous poster hash: 4bf6e...855

Innlegget er ryddet for injurie.

ninuska_, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha :D

Anonymous poster hash: bb81b...5f6

Ja, her er det tydeligvis en som har fått ferten av billig massasje med nogo attåt.

:fnise:

Anonymous poster hash: 15a0d...fb3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over dette. Dette er et godt eksempel på at det burde være ryddet opp i endel ord/begreper.

Massasjesalong (eller lignende navn) burde ikke fått lov til å bruke navnet dersom de ikke har godkjente massører.

En god massasje gjør underverker med en sliten og stresset kropp - og har ikke noe med sex å gjøre.

Men dessverre er det blitt sånn at bordeller kan kalle seg "massasjeinstitutt/massasjesalong" uten at noen bryr seg.

Jeg har en tidigere klassevenninne som er utdannet massør, og du aner ikke hvor mange ekle forespørsler hun får.

Anonymous poster hash: 6acc1...3c7

Altså... Bordeller er ulovlige, så da vil dette være litt vanskelig å regulere!

Anonymous poster hash: 07425...e4d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var da ikke noe nytt. 80% av thai massasjesjappene i byen tilbyr "happy ending". Skal du få en trygg profesjonell massasje må du nok besøke et sted der en norsk amasone gnir og masserer.



Anonymous poster hash: d0055...985
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte at det sikkert var mye konkurranse på dette markedet da det var så billigt.... Skulle ønske jeg kunne klaget..

Anonymous poster hash: 4bf6e...855

Hvorfor sier du ikke fra til politiet da?

Anonymous poster hash: 8b533...107

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er det tydeligvis en som har fått ferten av billig massasje med nogo attåt.

:fnise:

Anonymous poster hash: 15a0d...fb3

Haha, nei nei! :fnise:

Jeg er en 20 år gammel jente, som har eksamen på fredag :o tenkte kanskje å unne meg en massasje etterpå, og ville vite hvor jeg ikke skal gå. Lover!

Anonymous poster hash: aa400...4b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha det der har jeg også gjort. Også jente i tyveårene. Ikke i Oslo da.



Anonymous poster hash: a5543...4df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melde til politiet ? Hva skal hun si ? Etter et raskt google søk kommer det jo opp at dette er en av bordellene i Oslo... Ser at artikkelen er skrevet for noen år siden, men siden stedet forstått beståt tipper jeg de fortsatt holder på

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mistenkelig mange steder som tilbyr thai massasje i lille Mjøndalen og Hokksund... Ganske åpenbart at de tilbyr "litt ekstra"...



Anonymous poster hash: 578fb...9c4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kun 500 kr? Det var lite for 50 min, uavhengig om det kun er massasje eller "mer". Kan jeg spørre hvor denne salongen lå?

Anonymous poster hash: aa400...4b3

Haha, nei nei! :fnise:

Jeg er en 20 år gammel jente, som har eksamen på fredag :o tenkte kanskje å unne meg en massasje etterpå, og ville vite hvor jeg ikke skal gå. Lover!

Anonymous poster hash: aa400...4b3

Ja, jeg vet. :)

Tenkte på vedkommende som skrev innlegget jeg siterte over ditt her.

Anonymous poster hash: 15a0d...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ikke overrassket. Jeg har ikke tiltro til en eneste Thaimassasje-sjappe i Oslo, sitter med det inntrykket at alle tilbyr happy ending. Dette stemmer jo sikkert ikke, og synes at de som driver med ordentlig thaimassasje burde gjøre et opprør mot de som holder på med "snusk". Om man går dit for å faktisk få god massasje, er det skuffende når du får en litt slapp massasje fordi damen er mer vant til å gi det lille ekstra til kunden...



Anonymous poster hash: 9ea20...aea
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet. :)

Tenkte på vedkommende som skrev innlegget jeg siterte over ditt her.

Anonymous poster hash: 15a0d...fb3

Du ser at det er samme kode på AB nr? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser at det er samme kode på AB nr? ;)

Ah, så ikke det før du påpekte det nå. :fnise:

Så det er en bruker som svarer seg selv. Må nesten rapportere det siden det ikke er lov.

Takker. :)

Anonymous poster hash: 15a0d...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, så ikke det før du påpekte det nå. :fnise:

Så det er en bruker som svarer seg selv. Må nesten rapportere det siden det ikke er lov.

Takker. :)

Anonymous poster hash: 15a0d...fb3

Eller det var visst ikke sånn likevel når jeg ser nøyere etter.

Anonymous poster hash: 15a0d...fb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...