Gå til innhold

Hvorfor fortsetter vestlige kvinner å arbeide for deres egen slekts destruksjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når jeg skriver arbeide for den vestlige slekts destruksjon prater jeg om å stemme på venstreorienterte partier som er for innvandring fra ikke-vestlige land. De får så mange unger at befolkningene går rett til værs og erstatter vårt folk.

Jeg mener at vi har rett på dette landet, og andre vestlige folk på sitt. Fordi det er deres forfedre som har slitt, blødd, arbeidet og skapt landene for sine etterkommere. Ikke for noen ikke-vestlige. Kulturen vår er også viktig og tradisjonene, og annet det vil si å være norsk. Det er naivt å tro at de vil ta vare på denne kulturen. Det skaper også mindre samhold, fred, mer kriminalitet, færre som bryr seg om sine landsmenn, mange dårlige holdninger og koster enormt med penger. Vi betaler og betaler for vår egen destuksjon. De arbeider for privilegier i landene våre ("anti-rasisme"/statlig arbeid for å hjelpe frem enkelte grupper), og Ikke mindre skaper det hat. Jeg vil kalle det umoral inkarnert.

Ikke mindre fortsetter feminismen sin vandte gang med å arbeide kun for kvinner. Selv om faktum er at i gjennomsnitt blir guttene forsømt. De mangler noe de trenger i dag, og folk skriker likevel om kvinners retter. Jeg skulle ikke sagt noe om det faktisk var nødvendig med slike særretter, men faktum er at kvinner i dag, i hele vesten, har de mulighetene, rettighetene osv. som en hver mann har. De topper gode statistikker, men likevel forsømmer vi unge menn og gutter. Vi kaster dem som søppel på den store motorveien, frem mot utopia.

Hvorfor stemmer de ikke annerledes?

- Jeg er forøvrig masterstudent i samfunnsøkonomi, og skal gjøre det jeg kan i mitt liv for å hindre det jeg ser på som store onder.

Endret av EnFyr
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Setter de seg bare ikke inn i hva de driver med? Hva den stemmen kan gjøre?

Skrevet

Selv om det smerter meg litt å si det, var den største feilen forfedrene våre noen gang har gjort, var å gi kvinner stemmerett.

Skrevet (endret)

Deilig blomkålsuppe.

Burde du ikke pakke inn julegaver i stedet for å trolle? Du kommer aldri til å få de svarene du vil ha på KG. Og er det noen som slenger rundt seg med utopier, er det deg.

Ta deg en tur ut av storbyen, så får du et helt annet inntrykk av landet vårt. Det eneste det virker som du har tatt mastergrad i, er å være arrogant og nedlatende.

Endret av AmandaVI
  • Liker 6
Skrevet (endret)

Deilig blomkålsuppe.

Og poenget ditt er?

Deilig blomkålsuppe.

Burde du ikke pakke inn julegaver i stedet for å trolle? Du kommer aldri til å få de svarene du vil ha på KG. Og er det noen som slenger rundt seg med utopier, er det deg.

Ta deg en tur ut av storbyen, så får du et helt annet inntrykk av landet vårt. Det eneste det virker som du har tatt mastergrad i, er å være arrogant og nedlatende.

Mora mi pakker inn julegavene mine :P Hun er vel for øvrig den eneste kvinnen som burde ha stemmerett, i lag med de som er enig med meg i denne sammenhengen ;) Uansett kommer ikke jeg til å skifte mening av å grunn av å gå rundt utenfor noen byer. Er fra ei bygd.

Endret av EnFyr
Skrevet

*gener*

Anonymous poster hash: f7c7e...2d1
Skrevet

Hva med de norske mennene som henter en Thailandsk kone, gjerne med hennes 3 egne unger på slep, og sender pengene sine til Thailand?

Anonymous poster hash: 2e38c...4cc
  • Liker 3
Skrevet

Sant. Er selv araber. Blir noen ganger helt oppgitt over hvor mye jeg forsøpler og ødelegger dette landet. Jeg er absolutt en trussel for det norske samfunnet. Snylter sykt mye penger også - eller var det skatter jeg gjør hm ikke godt å si. Går sikkert for det samme :sarkasme:

Men jeg har jo så dårlige holdninger at jeg ikke får dårlig samvittighet for all ødeleggelse jeg forårsaker. Sånn sett er det greit å være en av de møkkete ikke vestlige. Vi liker å skape elendighet :twisted: :twisted:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva med de norske mennene som henter en Thailandsk kone, gjerne med hennes 3 egne unger på slep, og sender pengene sine til Thailand?

Anonymous poster hash: 2e38c...4cc

Disse er jo selvsagt en del av det og.

Endret av EnFyr
  • Liker 1
Skrevet

Er selv araber.

Kan du arabisk? (Bare lurer)

Anonymous poster hash: a124f...274

Skrevet

Sant. Er selv araber. Blir noen ganger helt oppgitt over hvor mye jeg forsøpler og ødelegger dette landet. Jeg er absolutt en trussel for det norske samfunnet. Snylter sykt mye penger også - eller var det skatter jeg gjør hm ikke godt å si. Går sikkert for det samme :sarkasme:

Men jeg har jo så dårlige holdninger at jeg ikke får dårlig samvittighet for all ødeleggelse jeg forårsaker. Sånn sett er det greit å være en av de møkkete ikke vestlige. Vi liker å skape elendighet :twisted: :twisted:

Det er jo ikke deg som enkeltperson det er prat om. For meg er det sikkert bare bra at du er her, men tanken min er når det går over alle støvleskaft. Der den norske befolkningen begynner å tape kontroll over eget land.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ikke deg som enkeltperson det er prat om.

Så når du ble konfrontert med en ekte utlending, så feiga du ut? Lettere å skjære alle over en kam, men i møte med en ekte person sånviser du virker ynkrygg du og dine meningsfeller er. (spesielt han med blomsten....)

Anonymous poster hash: 2cb57...97c

• Liker 6
Skrevet

Det er jo ikke deg som enkeltperson det er prat om. For meg er det sikkert bare bra at du er her, men tanken min er når det går over alle støvleskaft. Der den norske befolkningen begynner å tape kontroll over eget land.

Problemet er at det er flere hundre som meg! Som er helt vanlige mennesker som blir dratt over en kam hver eneste dag. Alle mine venner er utenlandske fra ikke vestlige land. Alle er som meg. Alle deres venner er som dem. Dette blir mange til slutt. Fortsatt opplever vi å bli spyttet på av slike som TS. Har blitt truet flere ganger i livet av hvite nordmenn. Uansett om jeg er akkurat som alle andre nordmenn, men med feil farge.

Tror du bare tror at noen overtar landet. For sist jeg sjekket er flertallet av utlendinger mer opptatt av andre ting. De fleste har det for travelt med jobb, skole og familie til å ta over norge.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Så når du ble konfrontert med en ekte utlending, så feiga du ut? Lettere å skjære alle over en kam, men i møte med en ekte person sånviser du virker ynkrygg du og dine meningsfeller er. (spesielt han med blomsten....)

Anonymous poster hash: 2cb57...97c

Jeg står fremdeles for det jeg skriver. At det ikke er rett og det er et enormt problem at det blir så mange ikke-vestlige i Norge. Alt jeg skrev og mener er at dersom det forblir få, er det ikke et problem. Siden de på sikt kommer til å forsvinne.

Endret av EnFyr
Skrevet

Du ødelegger litt debatten når du skriver slikt, de er jo ikke tilbakestående. Men jeg frykter det at det landet nordmenn rettmessig har krav på skal tilhøre andre enn våre etterkommere. For det meste utlendinger, den øverste def. av utlending er vel ikke-vestlige. Jeg er også redd for velferden, kulturen, arven, samholdet osv.

Er du forresten norsk?

hvordan ødelegger jeg debatten ? De er ikke som oss, vi har gjennom århundrer utviklet de godene vi har i dag. Vår kultur og samhold er grunnlaget til velferdsordningen. Forsvinner kulturen vil også samholdet og velferden bli dårlig, ikke sant?. Det burde settes stopp på all innvandring, og krevd 100 % selvstendighet av de som er her. Ergo nav, barnetrygd og andre goder de får av velferd samfunnet burde være forbudt for dem. Tross alt det var ikke deres forfedre som fisket seg til blods.

Og jeg er Norsk og stolt

Anonymous poster hash: f7c7e...2d1

• Liker 1
Skrevet

Problemet er at det er flere hundre som meg! Som er helt vanlige mennesker som blir dratt over en kam hver eneste dag. Alle mine venner er utenlandske fra ikke vestlige land. Alle er som meg. Alle deres venner er som dem. Dette blir mange til slutt. Fortsatt opplever vi å bli spyttet på av slike som TS. Har blitt truet flere ganger i livet av hvite nordmenn. Uansett om jeg er akkurat som alle andre nordmenn, men med feil farge.

Tror du bare tror at noen overtar landet. For sist jeg sjekket er flertallet av utlendinger mer opptatt av andre ting. De fleste har det for travelt med jobb, skole og familie til å ta over norge.

Vi lever i et demokrati, og det er slik at det blir født så mange barn blant disse. Så da blir ikke lenger dette landet gitt til de som faktisk er ment til å ha det. Våre barn.

• Liker 1
Skrevet

hvite folk er jo så utrolig stygge. bare fint om gensuppa blir litt mer attraktiv.

Anonymous poster hash: 231e6...c9d
Skrevet

forresten, det at forfedrene dine gjorde seg fortjent til noe er ikke ensbetydende med at DU fortjener det samme. hva med flyktningene? forfedrene deres har arbeidet hardt, gått i krig, sultet - hvis du mener du fortjener dette landet fordi tipp-tipp-oldefaren din "fisket seg til blods", fortjener ikke de et trygt sted å bo?

Skrevet

forresten, det at forfedrene dine gjorde seg fortjent til noe er ikke ensbetydende med at DU fortjener det samme. hva med flyktningene? forfedrene deres har arbeidet hardt, gått i krig, sultet - hvis du mener du fortjener dette landet fordi tipp-tipp-oldefaren din "fisket seg til blods", fortjener ikke de et trygt sted å bo?

Det at våre forfedre gjorde seg fortjent til det, betyr at de har gjort seg fortjent til å kunne gi det til dem de vil. Så skal vi som lever i dag gjøre oss fortjent til å ha det nå, og det prøver jeg.

Problemet i disse landene de flykter fra er stort sett at de ikke har noe samhold og medfølelse for deres landsmenn. Om de hadde arbeidet hardt, hadde de nå hatt et land. Isteden kommer de hit.

• Liker 1
Skrevet

Vi lever i et demokrati, og det er slik at det blir født så mange barn blant disse. Så da blir ikke lenger dette landet gitt til de som faktisk er ment til å ha det. Våre barn.

Så lenge Norge blir gitt videre til barn som har et større hjerte og intellektuell enn deg og dine likesinnede, har ikke hudfarge mye å si.

Kjempet dine forfedre for at Norge skulle bli fylt av rasisme og selektiv utvelgelse av mennesker basert på etnisitet? Hvis du mener det var det en svart arv de ga til sine etterkommere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...