Gå til innhold

MsSunshine på godt og vondt.


MsSunshine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingenting å være bekymret for!

Er kanskje mer ei gla`melding!

Men jeg vet ikke før om ca.2uker! :wink:

Så vi må bare vente og se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

E ikkje so mykje å fortelle enda....

Anna enn at ej KANSKJE he en liten baby i magen.,.,,

Men får ikkje svare før om 2veke! :wink:

So vi fe alle vente i tolmodiheit! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, var det ikke det jeg tenkte.... . :wink:

Så koselig da, selv om det ikke er helt sikkert enda! Hadde jo vært helt supert!

sier ikke gratulerer før du vet det helt sikkert jeg, men jeg tenker deg inni meg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...Mannen sei de e 95% sikkert....men ej e litt meir i tvil...kanskje de ikkje e so lett som me den første...

SKal ha mensen om 14 daga so da får vi sjå....

So vi traff vell ganske så perfekt kanskje? :wink:

Sjøl om de ikkje va litt planlagt en gong....

Begge va helt i sjokk i går....satt nesten bere å såg ut lufta...visste ikkje helt ka vi skulle gjer...planen va å ta angrepillen...å prøve igjen til jul....

Men de e no ikkje sikkert vi blir gravide...å blir vi det får vi bare gle oss til neste mai/juni når en liten en kjem...

Fin årstid å få på....

Å E blir storesøster....det er litt rart å tenke på...

SÅ får jeg ta igjen slankingen etter fødselen....men spise riktig å gå mye tur under graviditeten...så går det bra! :wink: allerede tatt av 10cm rundt livet...og noen cm på armene og beina....

Men som sagt....ingenting er sikkert....bør verken glede meg eller være trist...

2 uker går fort....

men ej e no pittelitt gla inni mej....e so koselig å gå gravid... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha... Sånn og forstå. Nei, da er det jo ikke sikkert du er gravis i det hele tatt. Men, dere får se. Ta tiden til hjelp og sånn. Det skal bli spennende å se. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

E sover....Lurer på hvor lenge det varer :roll:

Har ingen spesielle planer for dagen....skal rydde boden vår når mannen kommer hjem...Her skal det kastes!!!!!!

Den er så full den boden at jeg akkurat klarer å opne døren og få tak i støvsugeren eller vaskekosten eller kaste noe papir.... :o Helt vannvittig!

Har mye som vi skal ha i nye leiligheten som vi ikke orker å ha opp her pga. plass... Lamper over kjøkkenbordet 3stk., Stol, stå lampe i stuen, persienner og rullgardiner, m.m...

Skal kaste barneklær etter E som jeg hvet ALDRI blir brukt!! Bil stol og vippestol skal bort...(arvet....men nå vill jeg kjøpe mitt eget...uten bamser på)

Pante alle tomflasker....

Kaste alt jeg har samlet på siden barneskolen....ting og tang...pynteting... :roll: Håpløst....hvorfor kastet jeg det ikke sist vi flyttet...har jo aldri bruk for det...

Så det gleder jeg meg til!! Og det er bedre og gjøre det nå...enn når vi skal flytte. For da tror jeg vi har nok å styre med...

Var ut med mamma og pappa og søstra mi i går...min kjære onkel var på besøk...han er på kurs i byen, så han tok seg en tur til mammsen..sin kjære søster! alltid kjekkt å se han igjen...er ikke så ofte vi treffes...han bor langt borte + jobber på båt...han er bare 6år eldre enn meg...og når dei budde på sunnmøre når jeg var liten var vi som søsken..og han var sjalu!! :hoho:

Pappa sa at om 3 uker skal vi begynne og male.... :-)

Gleder meg...håper jeg kan male selv om jeg kanskje er gravid...

Ang. graviditet er jeg usikker.....er jo 1 1/2 uke til jeg kan teste....

I går hadde jeg litt blod når jeg var på do...på kvelden...(unnskyld detaljeneSambo sier det er festeblødninger....Han er helt sikker på at jeg er gravid....men jeg er litt mer usikker... :-?

Litt rart når mamma og pappa spør om det er noe nytt.....å vi neisss...lite ta de ja!!! men egentlig so e det litt nytt da...kanskje... :-)

Men men....må bere vente å sjå.....

Jeg som HATER sant!!!!!!!!!!!Vill at ting skal skje nååå!!! Helst i går!! :sjarmor: Men håper tiden går fort fremover nå da......

Lurer på om jeg skal trille tur til en venninde.....men vet ikke helt om jeg orker heller...kanskje jeg bare slapper av hjemme....må tenke litt på saken....

Mannen har lovet meg klær selv om jeg er gravid eller ikke... :sjarmor: Først så lovet han meg nye klær visst jeg klarte og gå ned ett visst antall cm rundt magen...da skulle jeg få bukse,genser,jakke,sko,veske osv....

Nå har han sagt at jeg skal få meg litt nye klær om jeg er gravid også! :-) må jo ha mammaklær!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sykkla 2 mil på trimsykkelen!!!!!

+ ej,mannen og E trillet en lang tur i dag + jeg sykklet meg en tur på mannens sykkel tidligere i dag....

Er kjempe stolt!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flink du og er da!!! :-)

No tar eg kveld..

Nattinatt..sove godt og drøm søtt...(Elska dej...nuss og suss) bruka eg og mannen og sei til kvarandre kvar kveld.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har E og jeg vår i openbarnehage sammen med ei venninde og sønnen hennes. Var kjekkt...E leika seg godt at med dei andre barna...Så dette fristet til gjentagelse...

I går satt jeg med lekser i 6timer...ble heldigvis ferdig..så i mårgen går det i posten...

I kveld skal mannen og jeg kose oss med ost og kjekks! :-) Nammnamm....Light ost på mej!! :wink:

Fekk av meg dongribuksa mi uten og ha opp knappen i stad!!!! :o begynner og bli litt stor ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...