Gå til innhold

Støttetråd for oss uten pakkekalender

Tirkes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest paramount

Ingen pakke-kalender her, heller. Jeg fikk vite at jeg er et stort nok barn fra før.

Staaaakars... :hug: Man er ikke voksen før man tør å være barnslig kan hilse vedkommende!!..:) Blir du med i fakkeltoget da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Staaaakars... :hug: Man er ikke voksen før man tør å være barnslig kan hilse vedkommende!!.. :) Blir du med i fakkeltoget da?

Fakkeltog?

Skal det være fakkeltog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Fakkeltog?

Skal det være fakkeltog?

Selvsagt!! Det arrangeres jo fakkeltog for det meste så hvorfor skulle ikke vi som ikke har fått pakkekalender også forene oss..... :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt!! Det arrangeres jo fakkeltog for det meste så hvorfor skulle ikke vi som ikke har fått pakkekalender også forene oss..... :enig:

Syns jeg høres bra ut.

Nå er jo jeg strengt tatt imot gavehysteriet, sånn rent generelt.

Men når man uansett må shoppe lommeboka tom og lide seg gjennom den søte juletid, så kan man i det minste få en liten pakke-kalender til styrking av moralen. :jolie:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest paramount

Syns jeg høres bra ut.

Nå er jo jeg strengt tatt imot gavehysteriet, sånn rent generelt.

Men når man uansett må shoppe lommeboka tom og lide seg gjennom den søte juletid, så kan man i det minste få en liten pakke-kalender til styrking av moralen. :jolie:

Tiltredes!! Det er det minste man bør få syns jeg...Selv har jeg hengt min vakreste julestrømpe ved soveromsdøren og sagt til min elskede at * Du vet det kjære, at i den...der kan man legge små harde pakker eller litt større gaver fra parfymeriet f.eks*...hint hint...Han får selvsagt noe i sin julestrømpe. Skulle da bare mangle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiltredes!! Det er det minste man bør få syns jeg...Selv har jeg hengt min vakreste julestrømpe ved soveromsdøren og sagt til min elskede at * Du vet det kjære, at i den...der kan man legge små harde pakker eller litt større gaver fra parfymeriet f.eks*...hint hint...Han får selvsagt noe i sin julestrømpe. Skulle da bare mangle! :)

Jeg har vurdert å gå og kjøpe en sånn haribo-kalender på tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Jeg har vurdert å gå og kjøpe en sånn haribo-kalender på tilbud.

Du er økonomisk også...Flinke mannen :) Burde fått premie ene og alene for det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Jeg kan holde sånn plakat i fakkeltoget: -Nei til innkjøp av egen kalender!!

JA! Tenkte noe sånt på min...Pakkekalender til folket! Alle bør få!... :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker da jeg var så liten at jeg ikke hadde forståelse av tid (barnehagen), så fikk jeg plutselig en pakkekalender av mamma. 20 år senere, og jeg lengter fortsatt etter de tidene. Hvorfor sluttet mamma å være glad i meg? Føler alle andre får pakkekalender, men ikke jeg. Jeg og vil få ting!

Når og hvor foregår dette fakkeltoget?

Anonymous poster hash: 84dfe...ebb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest paramount

Jeg husker da jeg var så liten at jeg ikke hadde forståelse av tid (barnehagen), så fikk jeg plutselig en pakkekalender av mamma. 20 år senere, og jeg lengter fortsatt etter de tidene. Hvorfor sluttet mamma å være glad i meg? Føler alle andre får pakkekalender, men ikke jeg. Jeg og vil få ting!

Når og hvor foregår dette fakkeltoget?

Anonymous poster hash: 84dfe...ebb

Beklager å måtte skuffe deg men forslaget om fakkeltog var rett og slett en fleip...Fordi folk går i fakkeltog *for the strangest reasons*....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk aldri pakkekalender som liten. Endelig en tråd hvor jeg kan få råd og støtte til å bearbeide alle de innestengte følelsene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Jeg fikk aldri pakkekalender som liten. Endelig en tråd hvor jeg kan få råd og støtte til å bearbeide alle de innestengte følelsene!

Ja ikke sant det er bra :) Viktig å få bearbeidet det traumet syns vi....såre vonde følelser skal man ikke bære alene...så velkommen i klubben :)... :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant det er bra :) Viktig å få bearbeidet det traumet syns vi....såre vonde følelser skal man ikke bære alene...så velkommen i klubben :)... :hug:

Takk! :)

Kjenner det letter allerede :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...