NonJuan Skrevet 17. desember 2014 #61 Del Skrevet 17. desember 2014 Dette synes jeg var veldig demotivernde lesning for oss som aldri fikk noen kalender... Åhhh men det var ikke slik ment... Jeg har jo ingen pakkekalender.. Men må se på han åpner sin. Så DET er SYND på MEG også. Skrapelodd er jo bare tull... Vinner jeg 1 million skal jeg kjøpe pakkekalender til alle her inne!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milani Skrevet 17. desember 2014 #62 Del Skrevet 17. desember 2014 Har aldri hatt pakke kalender i de 29 årene jeg har levd. Ikke engang påske egg. Blir like lei meg hver gang. Livet alene er hardt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 17. desember 2014 #63 Del Skrevet 17. desember 2014 En stor tilbake, Paramount! Det verste er vel kanskje at vi antakeligvis blir nødt til å kjøpe faklene også selv Håper julestrømpen din blir fylt med de lekreste ting! Tror faktisk jeg skal henge opp en strømpe, jeg også - en stor en, med plass til myyye øl (Må vel sies at vi feirer barnefri jul, så ikke vær bekymret for alkoholinntaket, godtfolk!) Skål!...selv om jeg ikke rører alkohol så kan man fint skåle i annet godt drikke Min elskede ble observert hos gullsmeden igår kveld...hmmm...dette lover bra Kronerulling til fakler...JA! Med så mye tigging til andre *juleting* så slenger vi oss på tiggebølgen...fakler til folket!.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 17. desember 2014 #64 Del Skrevet 17. desember 2014 Har aldri hatt pakke kalender i de 29 årene jeg har levd. Ikke engang påske egg. Blir like lei meg hver gang. Livet alene er hardt... Min dypeste medfølelse....kalender og påskeegg er slik jeg har måtte kjøpe selv...Gjør vond i sjelen det!! Kalender og påskeegg til folket...Hoveparole i fakkeltoget 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 17. desember 2014 #65 Del Skrevet 17. desember 2014 Åhhh men det var ikke slik ment... Jeg har jo ingen pakkekalender.. Men må se på han åpner sin. Så DET er SYND på MEG også. Skrapelodd er jo bare tull... Vinner jeg 1 million skal jeg kjøpe pakkekalender til alle her inne!! FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS..på kalender for jeg er sikker på at det blir cash i kassa hos deg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 17. desember 2014 #66 Del Skrevet 17. desember 2014 Kan man ha bruskalender, hvis man ikke vil ha med alkohol? Feks ulike typer julebrus.. Det kunne jeg likt. Julebruskalender!!! SKÅL!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celine Skrevet 17. desember 2014 #67 Del Skrevet 17. desember 2014 Kan man ha bruskalender, hvis man ikke vil ha med alkohol? Feks ulike typer julebrus.. Det kunne jeg likt. Julebruskalender høres storslått ut Om man finner 24 forskjellige typer? Tja, den er jeg mer usikker på, men hey - det trenger da ikke bare være julebrus heller! Har stor sans for den! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 17. desember 2014 #68 Del Skrevet 17. desember 2014 Julebruskalender!!! SKÅL!! Men, jeg syns det skal være et separat fakkeltog for påske-eggene. Det kan gå av stabelen etter jul, i februar en gang. Dessuten må nesten folk kjøpe fakler selv, slik man må på alle sånne arrangementer. Vi kan jo ikke kreve å få faklene. Hva da med alle dem som får kalender og ikke fakkel? Så akkurat det er jeg ikke for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 17. desember 2014 #69 Del Skrevet 17. desember 2014 I dag tenker jeg at jeg for RedBull i kalenderen... Zzzzzz. #trøtt. Eller kanskje spylervæske. Det kan også hende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 17. desember 2014 #70 Del Skrevet 17. desember 2014 Men, jeg syns det skal være et separat fakkeltog for påske-eggene. Det kan gå av stabelen etter jul, i februar en gang. Dessuten må nesten folk kjøpe fakler selv, slik man må på alle sånne arrangementer. Vi kan jo ikke kreve å få faklene. Hva da med alle dem som får kalender og ikke fakkel? Så akkurat det er jeg ikke for. Det har du så rett i! Vi må vise oss som skikkelige folk som ikke krever men ordner opp selv.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 17. desember 2014 #71 Del Skrevet 17. desember 2014 Julebruskalender høres storslått ut Om man finner 24 forskjellige typer? Tja, den er jeg mer usikker på, men hey - det trenger da ikke bare være julebrus heller! Har stor sans for den! Slettes ikke! Julebrus og annen drikke-kalender....det høres bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 17. desember 2014 #72 Del Skrevet 17. desember 2014 Julebruskalender høres storslått ut Om man finner 24 forskjellige typer? Tja, den er jeg mer usikker på, men hey - det trenger da ikke bare være julebrus heller! Har stor sans for den! Det fins iallefall minst 18 forskjellige typer, så kan det jo være de typene som fins og en overraskelse hvilken type det er, den dagen Jeg syns rødbrus og champagnebrus kan være med, siden det er julebrus-farger Dessuten ville det jo være naturlig å ha med CocaCola, som er inspirasjon for Julenissens klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celine Skrevet 17. desember 2014 #73 Del Skrevet 17. desember 2014 Det fins iallefall minst 18 forskjellige typer, så kan det jo være de typene som fins og en overraskelse hvilken type det er, den dagen Jeg syns rødbrus og champagnebrus kan være med, siden det er julebrus-farger Dessuten ville det jo være naturlig å ha med CocaCola, som er inspirasjon for Julenissens klær. Prøv Fentimans Curiosity Cola - digg digg diggeligg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 17. desember 2014 #74 Del Skrevet 17. desember 2014 Regnes det som man har pakkekalender når man får bare hver adventssøndag? Altså 4 pakker i stedet for TJUEfire?? Kan i alle fall få gå bakerst i fakkeltoget og mumle litt?? Kanskje bør gleden jeg ser i ansiktene til de tre barna i huset som jeg lager pakkekalender til være nok? No, do not think so!! Jeg vil også bli lokket opp av senga om morgenen med "stå opp, så får du jo åpne en pakke!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 17. desember 2014 #75 Del Skrevet 17. desember 2014 Regnes det som man har pakkekalender når man får bare hver adventssøndag? Altså 4 pakker i stedet for TJUEfire?? Kan i alle fall få gå bakerst i fakkeltoget og mumle litt?? Kanskje bør gleden jeg ser i ansiktene til de tre barna i huset som jeg lager pakkekalender til være nok? No, do not think so!! Jeg vil også bli lokket opp av senga om morgenen med "stå opp, så får du jo åpne en pakke!!" Åh nei! Pakkekalender MÅ ha de obligatoriske 24 gavene...*skulle bare mangle*.... Jeg vil også bli vekket og lokket med pakkekalender..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 17. desember 2014 #76 Del Skrevet 17. desember 2014 Tenker mitt innendørs, brannsikre fakkeltog lørdag kan ledes av MEG som bærer LUCIALYS m batteri, siden jeg heller aldri har fått vært Lucia. Bra med litt varsel på dato for fakkeltog, så får jeg jobbet med appellen min. Har også div utkast til parole: "Mamma blir morgengretten hvis hun ikke får pakke hver dag i desember" "Triste mammaer baker ikke pepperkaker" eller "Gled mamma med pakkekalender, da syns nissen du er snill" Hm.... må kanskje jobbe mer med paroleteksten her i heimen så jeg finner noe som slår an de rette strenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 17. desember 2014 #77 Del Skrevet 17. desember 2014 Tenker mitt innendørs, brannsikre fakkeltog lørdag kan ledes av MEG som bærer LUCIALYS m batteri, siden jeg heller aldri har fått vært Lucia. Bra med litt varsel på dato for fakkeltog, så får jeg jobbet med appellen min. Har også div utkast til parole: "Mamma blir morgengretten hvis hun ikke får pakke hver dag i desember" "Triste mammaer baker ikke pepperkaker" eller "Gled mamma med pakkekalender, da syns nissen du er snill" Hm.... må kanskje jobbe mer med paroleteksten her i heimen så jeg finner noe som slår an de rette strenger. Syns paroletekstene dine er knallbra Og treffer de ikke...da må du HINTE MED STOOOORE BOKSTAVER..a la *hvis dere skal ha så skal jeg ha også... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå