AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #1 Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg lurer på om dere er glad for det kjønnet dere er, evt hvorfor? Selv er jeg kvinne og utrolig glad for å være den jeg er. Hadde jeg vært mann ville jeg sikkert vært litt annerledes og sannsynligvis hatt andre ønsker med livet og helt andre erfaringer enn de jeg sitter med i dag. Anonymous poster hash: 7fdac...98a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 8. desember 2014 #2 Del Skrevet 8. desember 2014 Ja jeg er fornøyd med å være kvinne. De fleste tror jeg er fornøyd med å være det kjønnet de er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 8. desember 2014 #3 Del Skrevet 8. desember 2014 Jeg er strålende fornøyd med å være kvinne, men hadde ikke sagt nei takk dersom det var mannen som kunne gå gjennom et svangerskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #4 Del Skrevet 8. desember 2014 nei, har i mange år slitt med at jeg skulle ønske jeg var mann, fordi menn har flere muligheter og har det enklere. det har ikke noe med kjønnsidentitet å gjøre, jeg ER kvinne, men skulle ønske jeg var mann. Anonymous poster hash: 25733...cde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #5 Del Skrevet 8. desember 2014 nei, har i mange år slitt med at jeg skulle ønske jeg var mann, fordi menn har flere muligheter og har det enklere. det har ikke noe med kjønnsidentitet å gjøre, jeg ER kvinne, men skulle ønske jeg var mann.Anonymous poster hash: 25733...cde Hvilke flere muligheter og enklere på hvilken måte? Jeg er kvinne og gjør alt jeg vil og elsker å være kvinne.Anonymous poster hash: fb76d...cc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #6 Del Skrevet 8. desember 2014 Jeg skulle av og til ønsket jeg var mann i stedet for kvinne fordi menn har det generelt mye lettere mtp. f.eks hygiene og klær. Vi kvinner ´´må`` se feminine og freshe ut til enhver tid og det koster både tid og penger. I tillegg er det stress med mensen og hormon svingninger. Menn kan liksom bare dusje og ta i noe hårprodukt for å så stikke ut døra. Kvinner må barbere seg, smøre seg inn med fuktighetskrem, nappe øyenbryna, farge og klippe håret hyppig, sminke seg, ordne hårfrisyre, ha på fine klær, gå i høye hæler, ha på neglelakk osv. Det er også vanskeligere å være kvinne mtp. å få venninner. Det er mye baksnakking og utestenging blandt kvinner ift. menn. Vi kvinner tåler som oftest også mindre psykisk og får lettere humørsvingninger. Det er også dyrere å være kvinne, og vi er mer sårbare fysisk. Anonymous poster hash: 2ef4f...60a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 8. desember 2014 #7 Del Skrevet 8. desember 2014 Jeg skulle av og til ønsket jeg var mann i stedet for kvinne fordi menn har det generelt mye lettere mtp. f.eks hygiene og klær. Vi kvinner ´´må`` se feminine og freshe ut til enhver tid og det koster både tid og penger. I tillegg er det stress med mensen og hormon svingninger. Menn kan liksom bare dusje og ta i noe hårprodukt for å så stikke ut døra. Kvinner må barbere seg, smøre seg inn med fuktighetskrem, nappe øyenbryna, farge og klippe håret hyppig, sminke seg, ordne hårfrisyre, ha på fine klær, gå i høye hæler, ha på neglelakk osv. Det er også vanskeligere å være kvinne mtp. å få venninner. Det er mye baksnakking og utestenging blandt kvinner ift. menn. Vi kvinner tåler som oftest også mindre psykisk og får lettere humørsvingninger. Det er også dyrere å være kvinne, og vi er mer sårbare fysisk. Anonymous poster hash: 2ef4f...60a Du, ikke stakkarsliggjør kvinner. Du velger selv hvor mye tid og energi du har til de tingene du nevner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 8. desember 2014 #8 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Jeg føler meg som kvinne, og er derfor glad for at jeg er i en kvinne-kropp. Endret 8. desember 2014 av Evans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #9 Del Skrevet 8. desember 2014 Du, ikke stakkarsliggjør kvinner. Du velger selv hvor mye tid og energi du har til de tingene du nevner. Ja, men om man ikke gjør disse tingene som kvinne så passer man ikke inn og det vil man jo. Så ja, vi har et press Anonymous poster hash: 2ef4f...60a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 8. desember 2014 #10 Del Skrevet 8. desember 2014 Ja, men om man ikke gjør disse tingene som kvinne så passer man ikke inn og det vil man jo. Så ja, vi har et press Anonymous poster hash: 2ef4f...60a Det blir hva man gjør det til. Jeg som kvinne merker ikke noe press. At du føler det sånn får være din sak, men da kan du ikke generalisere det slik. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingaborga Skrevet 8. desember 2014 #11 Del Skrevet 8. desember 2014 Er fornøyd med å være kvinne, men kunne gjerne hatt like lett for å få mer muskler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 8. desember 2014 #12 Del Skrevet 8. desember 2014 Jeg er glad for at jeg er kvinne og må si at jeg liker det. Som kvinne kan man både kle seg i kjoler, kjøre gravemaskin, brodere, danse balett, gråte til filmer og høre på steinhard metal og de fleste synes gjerne at du er litt kul - om en mann kombinerer disse tingene, synes folk gjerne han er et merkelig utskudd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #13 Del Skrevet 8. desember 2014 Fornøyd med å være mann. Hadde helt sikkert vært happy nok med å være kvinne også, men trives godt slik det er. Delvis på grunn av det som nevnes over her: Dette styret foran speilet. Det trenger man naturligvis ikke gjøre om man ikke vil, men jeg slipper i hvert fall å ofre det en tanke nå: Ting tar to minutter uansett anledning. Er også fornøyd med å slippe svangerskap, og at krangler avgjøres på steinaldermetoden på noen sekunder med et knyttneveslag, en omfavnelse og så en pils og en burger er praktisk. Nå setter jeg ting på spissen, enkeltpersoner kan selvsagt avvike svært mye fra dette, men tendenser finnes jo. Hadde jeg vært kvinne kunne jeg lettere vært fotballidiot uten at kjæresten hadde ment det var irriterende, da. Det er jo noe. I tillegg tror jeg nok jeg lettere kunne vært helt åpen med mine nærmeste venner om div. helseproblemer, psykiske og fysiske, enn det jeg er nå, og det har i perioder tynget en del. Mange av disse tingene skjer jo på tvers av kjønn, men det legges jo opp til en litt karikert vurdering av forskjellene på kvinners og menns hverdager i en slik tråd. Anonymous poster hash: 53d29...6af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strandet Skrevet 8. desember 2014 #14 Del Skrevet 8. desember 2014 Tja, som hannkjønn må jeg si at det er topp å kunne ete hva som helst av mat. :D Eneste jeg styrer unna er alt for mye øl og iskrem. Øl har jeg ikke råd til uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #15 Del Skrevet 8. desember 2014 Ja. Anonymous poster hash: 04754...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 8. desember 2014 #16 Del Skrevet 8. desember 2014 Ja. Det er det ingenting å si på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verify Skrevet 8. desember 2014 #17 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Jeg er ekstremt glad for at jeg er kvinne! Hadde jeg derimot vært mann hadde jeg forsøkt å trene meg stor. Siden menn biologisk er sterkere enn kvinner hadde det vært kult å sett forskjellen på hva man kan oppnå som mann i stedet for kvinne. Men ellers elsker jeg alt ved å være kvinne Untatt at man ikke kan spise like mye som menn. Endret 8. desember 2014 av Verify Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizabeth Skrevet 8. desember 2014 #18 Del Skrevet 8. desember 2014 Ja, er godt fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 8. desember 2014 #19 Del Skrevet 8. desember 2014 Nope.... Kvinne i neste liv.... GARANTERT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 8. desember 2014 #20 Del Skrevet 8. desember 2014 Ja jeg er veldig fornøyd, men skulle gjerne prøvd å vert kvinne for en dag. Hadde mest sannsynlig stått i speilet hele dag og hatt det litt gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå