Blossomgirl Skrevet 5. desember 2014 #1 Del Skrevet 5. desember 2014 Har du noen ønsker til jul? Hva er det i såfall? Syns det er så vanskelig å komme på noe, for min del er ikke pakker så viktig, det er det sosiale. så det jeg ønsker meg til jul er vel en hyggelig feiring med masse latter og kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #2 Del Skrevet 5. desember 2014 Hvorfor oppretter du en tråd når du ikke er ute etter gjenstander? For 99% av voksne folk er jo tross alt det sosiale rundt julen det viktigste...Anonymous poster hash: f6c40...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. desember 2014 #3 Del Skrevet 5. desember 2014 Av ting og tang, ønsker jeg meg nye hverdagstallerkener, pizzabrett og noen bøker tror jeg. Liker i grunn bedre å gi gaver enn å få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blossomgirl Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 5. desember 2014 Å herregud. Så la vær å skrive her da ! Hvorfor oppretter du en tråd når du ikke er ute etter gjenstander? For 99% av voksne folk er jo tross alt det sosiale rundt julen det viktigste...Anonymous poster hash: f6c40...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meglerfrøken Skrevet 5. desember 2014 #5 Del Skrevet 5. desember 2014 Jeg ønsker meg en hyttetur med gode venner til nyttårsaften:) God mat, godt i glasset, fyr i peisen og utsikt over havet. Legg gjerne til en liten vinterstorm, samt en god historieforteller til å fortelle ymse skrøner. Latteren skulle sittet løst og vinen smake fortreffelig:) DET ønsker jeg meg til julegave. (julen feires med familien og det blir nok som alltid koselig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 5. desember 2014 #6 Del Skrevet 5. desember 2014 Jeg ønsker at det var flere som ble faddere jeg :-) Og at hver 10ende Normann ga en slant til en fattig tigger Det er Jul for alle :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blossomgirl Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #7 Del Skrevet 6. desember 2014 Helt enig!! HVis jeg hadde fått med meg en gjeng så hadde jeg stått på gata på julekvelden med varm mat og drikke. Det er jul det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå