NonJuan Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #41 Del Skrevet 5. desember 2014 Hvor mange filmer har du ? Mange... Mange Mange.....:! Han er 15 nå...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 6. desember 2014 #42 Del Skrevet 6. desember 2014 Jeg likte Human Trafficking. Setter ting skikkelig i perspektiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #43 Del Skrevet 6. desember 2014 Jeg likte Human Trafficking. Setter ting skikkelig i perspektiv! Det er en tv serie? Isåfall har jeg ikke sett det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 6. desember 2014 #44 Del Skrevet 6. desember 2014 Det er en tv serie? Isåfall har jeg ikke sett det.. Den er veldig lang..så mulig den har blitt sendt i flere omganger som en liten serie og? Men jeg har bare sett den som film.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #45 Del Skrevet 6. desember 2014 Ahhhh :-) Okai... Still havent watched it though...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strandet Skrevet 6. desember 2014 #46 Del Skrevet 6. desember 2014 Apropos film. Mel Gibson spiller i "Edge of Darkness", men jeg vil heller foreslå å se den britiske miniserien med samme navn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strandet Skrevet 6. desember 2014 #47 Del Skrevet 6. desember 2014 Har lurt på om den skandinaviske miniserien "SK 917 har nettopp landet" er så spennende som den var da jeg først så den som barn. Har ikke fått sett dette seinere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillia Skrevet 6. desember 2014 #48 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Blood brother er en helt fantastisk film (dokumentar). Gråt igjennom hele filmen. End of watch er også veldig bra Endret 6. desember 2014 av Lillia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 6. desember 2014 #49 Del Skrevet 6. desember 2014 Nattsvermern.....Hjemme Alene 1+2 Nei jeg er ikke et filmmenneske...sovner halvveis...og skylder på aldern... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 6. desember 2014 #50 Del Skrevet 6. desember 2014 V for Vendetta Leon From Paris with love Taken The Crow Pulp Fiction Kill Bill 1+2 Natural Born Killers Django Death Proof Inglorious Bastards Jackie Brown Sin City Law abiding citizen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå