NonJuan Skrevet 3. desember 2014 #1 Del Skrevet 3. desember 2014 Har du noen favorittfilm? Spiller ingen rolle om det er Barnefilm eller 20 års grense Jeg kan nevne 8 Shrek (Barn) Hachiko (Drama) Virkelig nydelig film Dum Dummere (Komedie) Blir ikke lei denne Tre nøtter til Askepott (Tv film) The Negotiator (Action) Bourne identity (Thriller/action) Final Destination (Skrekk) Dreamquest (Erotikk) Gjerne kommenter på filmer som folk legger ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 4. desember 2014 #2 Del Skrevet 4. desember 2014 Signerer Shrek som favoritt blant barnefilmer, den blir jeg aldri lei av. Ellers har jeg følgende favoritter: Gudfaren og Scarface - Drama-ish Ghostbusters - Komedie Basic Instinct - Erotisk Thriller Face/Off - Action The Shining - Skrekk Blade Runner - Sci-fi noir 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatten Skrevet 4. desember 2014 #3 Del Skrevet 4. desember 2014 Interstellar Chocolat Pay it forward Mamma Mia (elsker musikaler ) Castaway on the moon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 4. desember 2014 Signerer Shrek som favoritt blant barnefilmer, den blir jeg aldri lei av. Ellers har jeg følgende favoritter: Gudfaren og Scarface - Drama-ish (TENK AT JEG IKKE HAR SETT DISSE) Basic Instinct - Erotisk Thriller (Ja den er bra) Men likte ikke 2'eren Face/Off - Action (HERLIG) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 4. desember 2014 Interstellar (Denne må jeg se) Pay it forward (Kevin Spacey FAN) Castaway on the moon (Fikk meg til å tenke på CAST AWAY (Tom Hanks)) Du har god smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #6 Del Skrevet 4. desember 2014 The Usual suspects Star Wars Kill Bill Jackie Brown The Wolf of Wall street Basic instinct Hunger games ( alle ) Ringenes herre ( alle ) Hobitten ( alle) Frost Anonymous poster hash: 66f77...fe0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #7 Del Skrevet 4. desember 2014 Hunger games ( alle ) Er de bra? Har ikke sett noen av de enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatten Skrevet 4. desember 2014 #8 Del Skrevet 4. desember 2014 Du har god smak Why, thank you! Er ganske fornøyd selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 4. desember 2014 #9 Del Skrevet 4. desember 2014 Topp 10 favoritt filmer 1. Gone With The Wind ( 1939 ) 2. Dark Victory ( 1939 ) 3. Manhattan Melodrama (1934) 4. The Godfather ( 1972 ) 5. The Snake Pit ( 1947 ) 6. Lawrence of Arabia (1962) 7. Gandhi (1982) 8. A Room With a View ( 1985 ) 9. Broken Blossoms ( 1919 ) 10. It Happened One Night ( 1934 ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 4. desember 2014 #10 Del Skrevet 4. desember 2014 Enig, nr. 2 suger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest daisydaisy Skrevet 4. desember 2014 #11 Del Skrevet 4. desember 2014 Pay it forward Denne filmen er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest daisydaisy Skrevet 4. desember 2014 #12 Del Skrevet 4. desember 2014 Dere som skriver at dere liker Shrek, tenker dere på den aller første filmen eller noen av oppfølgerne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatten Skrevet 4. desember 2014 #13 Del Skrevet 4. desember 2014 Denne filmen er bra! Fantastisk! Gråter hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #14 Del Skrevet 4. desember 2014 Dere som skriver at dere liker Shrek, tenker dere på den aller første filmen eller noen av oppfølgerne? Jeg synes faktisk hele Shrek serien er utrolig festlig.. :-) Kanskje 2'ern mest..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #15 Del Skrevet 4. desember 2014 Topp 10 favoritt filmer 1. Gone With The Wind ( 1939 ) 2. Dark Victory ( 1939 ) 3. Manhattan Melodrama (1934) 4. The Godfather ( 1972 ) 5. The Snake Pit ( 1947 ) 6. Lawrence of Arabia (1962) 7. Gandhi (1982) 8. A Room With a View ( 1985 ) 9. Broken Blossoms ( 1919 ) 10. It Happened One Night ( 1934 ) Du har mye Spennende jeg må få slippet øynene på.. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest daisydaisy Skrevet 4. desember 2014 #16 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg synes faktisk hele Shrek serien er utrolig festlig.. :-) Kanskje 2'ern mest..! 2'ern er min favoritt, derfor jeg lurte! Den originale er bra den og, men av alle de filmene synes jeg at den første oppfølgeren er best. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #17 Del Skrevet 4. desember 2014 2'ern er min favoritt, derfor jeg lurte! Den originale er bra den og, men av alle de filmene synes jeg at den første oppfølgeren er best. ENIG!!! Crybaby? Eller Outsiders? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 4. desember 2014 #18 Del Skrevet 4. desember 2014 Dette var dem jeg umiddelbart kom på: Everything is illuminated ( ca 2004) Den svarte hingsten (1979) A series of unfortunate events Tampopo ( Japansk morsom film som handler mye om kunsten å lage den perfekte nuddelsuppe) ( 1985) Pulp fiction (1994) The wild horse redemption ( dokumentar om fanger som temmer villhester 2007) Das boot ( 1981) Purpurfargen (1985) Liker alle Shrekfilmene jeg også og om jeg bare ikke hadde sett den så alt for mange ganger, så ville nok "Stekte grønne tomater" vært her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest daisydaisy Skrevet 4. desember 2014 #19 Del Skrevet 4. desember 2014 ENIG!!! Crybaby? Eller Outsiders? Jeg vil svare Outsiders, men lurer på hva du mener med spørsmålet? Er det navn på filmer? Huff så flaut for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #20 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg vil svare Outsiders, men lurer på hva du mener med spørsmålet? Er det navn på filmer? Huff så flaut for meg. Hahaha Tenkte på filmen.. flirer!!! Og du har nok rett, siden i crybaby har Depp tåre på kinnet(Tatoering eller arr, husker ikke) Men begge er bra filmer.... just sayin' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå