Gå til innhold

22år, liker ikke jul i skomakergata

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er vel litt for ung til å like ”jul i skomakergata” og ”tre nøtter til askepott”, mens de nyere seriene er mer i din aldersgruppe?

Ingen av de er vel strengt talt i din aldersgruppe, så jeg tror ikke du skal tenke så mye over det, jeg :)

Noe av det dummeste jeg har hørt noen gang på et forum rett og slett, tenkte du over hva du sa i det hele tatt? -_-

Jeg er 23 og jeg vokste opp til jul i skomakergata, jeg vokste opp til tom og jerry, jeg vokste opp til looney tunes, jeg vokste opp til bambi, jeg vokste opp til dumbo, bla bla bla. Du sier vi ikke vokste opp til det som ble lagd før vår tid, what?! Håper det innlegget ditt var ment som tull...

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe av det dummeste jeg har hørt noen gang på et forum rett og slett, tenkte du over hva du sa i det hele tatt? -_-

Jeg er 23 og jeg vokste opp til jul i skomakergata, jeg vokste opp til tom og jerry, jeg vokste opp til looney tunes, jeg vokste opp til bambi, jeg vokste opp til dumbo, bla bla bla. Du sier vi ikke vokste opp til det som ble lagd før vår tid, what?! Håper det innlegget ditt var ment som tull...

Ok.

Skrevet

Unnskyld, tok litt over hand i den kommentaren, mente ikke å bli så sur :) Var sur på noe annet og så leste jeg den, sorry!

• Liker 1
Gjest daisydaisy
Skrevet

Du er vel litt for ung til å like ”jul i skomakergata” og ”tre nøtter til askepott”, mens de nyere seriene er mer i din aldersgruppe?

Ingen av de er vel strengt talt i din aldersgruppe, så jeg tror ikke du skal tenke så mye over det, jeg :)

Jeg kjenner mange som er yngre enn ts som ELSKER "Tre nøtter til askepott", og som ser på det hver julaften. Den teorien er lite holdbar i mine øyne.

• Liker 2
Skrevet

Unnskyld, tok litt over hand i den kommentaren, mente ikke å bli så sur :) Var sur på noe annet og så leste jeg den, sorry!

Takk for unnskyldningen. Det var snilt, ikke ofte jeg ser det :)

Skrevet

Jeg kjenner mange som er yngre enn ts som ELSKER "Tre nøtter til askepott", og som ser på det hver julaften. Den teorien er lite holdbar i mine øyne.

Det er den sikkert, men det var en tanke om hvorfor ts ikke liker disse seriene. Det var ikke noe mer enn det :)

Gjest Rhaegar Targaryen
Skrevet

Jeg er 31 og har aldri likt Jul i skomakergata.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er 20 og liker Tre nøtter til askepott, men de andre du nevner var langt i fra favoritter. Husker jeg var helt forferdelig skuffet når det var Jul i Skomakergata et år i blandt. Da var hele barnetv ødelagt for desember :P Amalies jul likte jeg litt :)

Derimot var jeg i perfekt målgruppe for Blåfjell og Jul på Månetoppen, og byttet på å gå med Blånisselue og Rødnisselue (langlue til og med! :fnise:
) året Jul på Månetoppen gikk :laugh: Nå synes jeg bare beggedeler er umåtelig kleint :fnise:

Endret av PrinsesseNila
Skrevet
AnonymBruker, on 04 Dec 2014 - 19:46, said:

Jeg har aldri hørt om Amalies jul. Hva er det? Hvor gammel er den?

Anonymous poster hash: d10dd...616

Amalies jul ble laget i 1995, nrk har vist den tre ganger. Den er på en måte forløperen til Jul i Blåfjell og Jul på Månetoppen, flere av nissene fra Amalies jul er med i Jul på Månetoppen også. Syns godt de kunne vist den også innimellom, Blåfjell og Månetoppen har de vist så utrolig mange ganger nå.

http://no.wikipedia.org/wiki/Amalies_jul

Anonymous poster hash: e4db6...7e4

Skrevet

Jeg er 20 og liker Tre nøtter til askepott, men de andre du nevner var langt i fra favoritter. Husker jeg var helt forferdelig skuffet når det var Jul i Skomakergata et år i blandt. Da var hele barnetv ødelagt for desember :P Amalies jul likte jeg litt :)

Derimot var jeg i perfekt målgruppe for Blåfjell og Jul på Månetoppen, og byttet på å gå med Blånisselue og Rødnisselue (langlue til og med! :fnise: ) året Jul på Månetoppen gikk :laugh: Nå synes jeg bare beggedeler er umåtelig kleint :fnise:

Liker du jul i blåfjell filmene?

Skrevet

Husker godt at jul i skomakergata gikk på TV'n da jeg var yngre (altså barneskolelder) samme med tre nøtter til askepott, som forsåvidt går enda. Har aldri klart å se askepott ferdig, synes dubbing er smertefullt å se på.

TS

Anonymous poster hash: e2fbb...3cf

Jeg takler ikke "Tre nøtter til askepott" men ser stort sett deler av den hver jul utelukkende fordi stemmene og dubbingen er så hysterisk morsom.

Skrevet

Barnas superjul skjønner jeg, men hva er det som gjør at du ikke kan fordra Jul i svingen?

Anonymous poster hash: d10dd...616

Er meren prinsippsak at jeg ikke liker det :P

Skrevet

Er meren prinsippsak at jeg ikke liker det :P

Liker du linus i svingen da? Rart å tenke på at de ungene er voksne nå O:

Skrevet

Liker ikke jul i skomakergata og så det så lite jeg kunne da jeg var liten, men et yngre søsken elsket det så.. Forferdelig kjedelig synes jeg. Olsenbanden jr. derimot som gikk på tv2 det var helt supert :D Blåfjell blir litt for fjasete, men tre nøtter til askepott ser jeg hver jul og ler meg ihjel av han lage sånn "rik dame-stemme" :laugh:

Skrevet

Liker du linus i svingen da? Rart å tenke på at de ungene er voksne nå O:

Har aldri sett det, da det kom etter "min tid"

Skrevet

Liker du jul i blåfjell filmene?

Har ikke sett de, og kommer aldri til å gjøre det. De kom ut ALT for sent for at jeg skal like de, så da er det best å holde seg borte :P

Skrevet

Har ikke sett de, og kommer aldri til å gjøre det. De kom ut ALT for sent for at jeg skal like de, så da er det best å holde seg borte :P

Nei må ikke være slik, jeg er 23 og så den første filmen mens jeg var i 20 åra og likte den, man kan like barnefilmer uansett om man er voksen :);) Skal snart se den filmen frost, har hørt så mye bra om den

Skrevet

Har aldri sett det, da det kom etter "min tid"

Etter din tid? Er ikke du født i 1994 da? Isåfall var du 9 nå linus i svingen starta, dem er jo på din alder :P

Gjest crazycatlady
Skrevet

Jeg elsker jul i skomakergata. Koseligste julekalenderen ever! Men den kuleste er the julekalender. Jeg digger den! Ler meg forderva av Olaf, Gjertrud og Benny! :)

Tre nøtter til askepott derimot takler jeg ikke. Den er så kjeeeeeedelig at jeg aldri har sett hele filmen noen gang.

Skrevet

Etter din tid? Er ikke du født i 1994 da? Isåfall var du 9 nå linus i svingen starta, dem er jo på din alder :P

Stemmer,men etter min barne-tv tid da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...