Gå til innhold

Jeg er såå fristet til å sende denne til min samboers elskerinne!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det dummeste jeg vet er å legge skylda på the next woman om mannen sin er utro. For alt du vet så kanskje hun ikke engang er klar over at han har familie, eller hvis hun er klar over det ikke har noen intensjoner om å stjele han fra deg, men er en støtte for han når han kontakter hun.

I denne smsen både truer du hun og er respektløs mot hun, og det syntes jeg er to ting du kan blåse ut på mannen din istedet. Hvis han ikke er fysisk utro men ser på chatting osv som harmløst er det ingenting annet å gjøre enn å fortelle han hvordan det får deg til å føle og håpe HAN respekterer DEG nok til å slutte med det. Gjør han ikke det værsågod å gi han disrespect men ikke den andre damen.

Dette er typisk fjortisreaksjon, en voksen kvinne bør være for god fra å true andre kvinner på den måten. Jeg forstår at det er sårt og det er absolutt ikke riktig at det skal være sånn, men du må tørre å se mannen din å øya og ta det opp med HAN, ikke la han slippe unna med ting bare fordi du så sårt vil at ting skal være perfekt.

En vennninde av meg skulle ha meg med på å banke dama som typen var utro med, vi er ikke venner lenger i dag for jeg takler ikke mennesker som lar sitt sinne gå utover andre enn den som har ansvaret for det, og DINE følelser er det DU og DIN MANN som har ansvar for.



Anonymous poster hash: 02277...15c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry. Leste for lenge siden at hun ombestemte seg og ikke sendte mld likevel. Tror hun stakk fra tråden for lenge siden etter hun fikk svara hun var ute etter. Var fordi hun stakk at vi begynte å diskutere det andre. Håper forøvtig hun dumpa fyren

Endret av MissStiles
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...