Gå til innhold

Jeg er såå fristet til å sende denne til min samboers elskerinne!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest daisydaisy

Jeg skjønner jo at det er fristende siden (navn på samboer) er digg,

Kanskje du burde revurdere denne delen? Jeg hadde ikke klart å ta deg seriøst hadde jeg vært elskerinnen til samboeren din og lest dette.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har min medfølelse i forhold til at mannen din tydelig har forrådt deg, men jeg hadde aldri "krympet" meg selv til det der...



Anonymous poster hash: 57d4b...766
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du vil risikere å bli politianmeldt for sjikane, så må du gjerne for meg sende denne, men jeg oppfatter deg som umoden og at dette er skrevet i affekt.

Husk på at samboeren ikke er din "eiendom". De har vært to om det de har sammen. Du vet ingenting om hvordan samboer har opptrådt, hva han har sagt til henne eller hvordan han har opptrådt overfor henne.

Utro mannfolk, er gjerne utro mer enn en gang, istedenfor å hevde din "eiendomsrett" overfor samboer bør du pakke klærne hans og be han dra.

Anonymous poster hash: 43beb...086

Hun vet vel strengt tatt det, i og med at hun har alt av samtalelogger etc....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det der var en god ide. Hva om hun publiserer ditt brev på FB etterpå da og driter ut deg i stedet.

Hun kan klippe og lime i den meldingen og få det til å se ut som noe helt annet og så er det du som sitter igjen med skjegget i postkassa.

Det er gubben som er problemet her. Om hun legger seg etter han så skal han uansett si nei, det er han som er den store, stygge ulven her. Det er han som har gjort noe galt mot dere.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, hva mener du med å drite seg ut digitalt? Er snakk om å sende den som melding på facebook så anonymitet er det jo ikke snakk om. Og når det gjelder å faktisk publisere disse bildene og chatloggene så er jo det noe jeg aldri i verden ville funnet på, jeg er da ikke helt kort i pappen heller ;) Men det vet jo ikke hun... Skal jeg la henne svette litt eller bare drite i hele greia?

Anonymous poster hash: 633e8...217

Send den, men endre innholdet litt. Ville ikke hatt så mye om at du liker det og det osv.

Anonymous poster hash: 6aedb...c7d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først og fremst, så er jeg sikker på at du ikke har fortjent et slikt svik som dette fra din samboer. Han setter tydeligvis ikke pris på deres partnerskap og samliv, og det forstår jeg er vondt.

Jeg hadde forsøkt å heve meg over dette ved å ikke gi dem det beste av deg selv. Da vokser du på dette.

Gå fra ham/kast han ut, så kan de bare fortsette sitt erotiske eventyr. De fortjener hverandre med deres elendige samvittighet. Du må verne om deg selv og ha mer selvrespekt enn å i det hele tatt tenke på å sende en slik melding. Hun fortjener ikke at du tenker på henne engang.

Ha selvrespekt og hiv nesen i sky og finn deg en mann som ikke misbruker tillit eller mennesker!

Anonymous poster hash: 4b03c...1f6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode råd, meldingen er skrevet i affekt og selvfølgelig er jeg både såret og ufattelig lei meg nå.

TS



Anonymous poster hash: 633e8...217
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, hva mener du med å drite seg ut digitalt? Er snakk om å sende den som melding på facebook så anonymitet er det jo ikke snakk om. Og når det gjelder å faktisk publisere disse bildene og chatloggene så er jo det noe jeg aldri i verden ville funnet på, jeg er da ikke helt kort i pappen heller ;) Men det vet jo ikke hun... Skal jeg la henne svette litt eller bare drite i hele greia? Anonymous poster hash: 633e8...217

Og hvordan tror du en slik sendt meld. vil ta seg ut om du og samboer havner i en konflikt om barnefordeling?

Når du ikke har tenkt å sende, bare true, så er dette like alvorlige trusler, og noe du bør holde deg for god til selv om følelsene dine løper løps.

Anonymous poster hash: 43beb...086

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer bare til å le av deg ts. Ingen hjelp dette her..



Anonymous poster hash: ee1e0...3b4
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode råd, meldingen er skrevet i affekt og selvfølgelig er jeg både såret og ufattelig lei meg nå.

TS

Anonymous poster hash: 633e8...217

Det er ikke verd å bruke tid på. Selv vurderte jeg å sende bilde av meg og han i postkassen til henne :fnise: Jeg er glad den dag i dag at jeg ikke gjorde det. Lykke til videre :klem:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, takk for at dere får meg ned på jorda igjen... :) Ikke lett å tenke klart når følelsene springer helt løpsk og alt jeg har lyst til å gjøre er å klore ut øynene hennes og håpe at nestemann som fingrer henne er broren til Wolverine.

SELVSAGT er min samboer delaktig han også, han får sin skyllebøtte og vel så det senere, tro meg.



Anonymous poster hash: 633e8...217
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at det er fristende, men ikke send den. Klart du er såret og lei deg. Og rasende. Det skjønner jeg godt. Det er mannen din du må ta for deg her. Og henne bør du behandle som luft, hun er en "ikke-person" for deg. Om du sender henne så opplever hun at hun er betydningsfull for deg og at du ser henne som en reell trussel. Det gjør du kanskje også, men du trenger ikke gni det inn hos henne. Da blir hun viktig.



Anonymous poster hash: 8e3b8...383
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, takk for at dere får meg ned på jorda igjen... :) Ikke lett å tenke klart når følelsene springer helt løpsk og alt jeg har lyst til å gjøre er å klore ut øynene hennes og håpe at nestemann som fingrer henne er broren til Wolverine.

SELVSAGT er min samboer delaktig han også, han får sin skyllebøtte og vel så det senere, tro meg.

Anonymous poster hash: 633e8...217

En skyllebøtte er alt han får?

Du har fortsatt lyst til å beholde en som får deg til å føle deg slik...?

Hvor mange sjanser får han, liksom?

Elskerinnen hans var jo dum nok til å avsløre seg, men hva med jenter som er litt smartere i fremtiden?

Det er jo han som er kjernen av problemet!!

Anonymous poster hash: d2753...df1

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke send den, skjønner det er fristende, og hadde også vært fristene og vite hva hun hadde svart tilbake. Men hun kan ta deg på trusler om å publisere bilder av henne og private ting hun har skrevet med din samboer, så det bør du styr unna.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Jeg hadde heller gått etter han som faktisk har gjort noe galt mot deg, og ikke elskerinnen hans.

Og hvis jeg skulle gjort det hadde jeg aldri skrevet det på den måten heller. Det virker ikke som om du har mye selvrespekt når alt du vil er at hun skal trekke seg tilbake så du kan fortsette med den utro kjæresten din, i stedet for å gå fra ham.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, hva mener du med å drite seg ut digitalt? Er snakk om å sende den som melding på facebook så anonymitet er det jo ikke snakk om. Og når det gjelder å faktisk publisere disse bildene og chatloggene så er jo det noe jeg aldri i verden ville funnet på, jeg er da ikke helt kort i pappen heller ;) Men det vet jo ikke hun... Skal jeg la henne svette litt eller bare drite i hele greia?

Anonymous poster hash: 633e8...217

la henne svette litt :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...