Gå til innhold

Jeg er såå fristet til å sende denne til min samboers elskerinne!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei J

Fint hvis du kunne gjort både meg og barna mine en tjeneste og funnet deg din egen mann i stedet for å legge deg etter han som er min, med chat-sex, sms-sex, bilder og diverse.

For du skjønner, jeg tror du har misforstått litt altså… Jeg skjønner jo at det er fristende siden (navn på samboer) er digg, men det er allikevel ikke helt riktig å ta for seg av det som vitterlig ikke er fritt vilt (selv om man tror det aldri skal bli oppdaget, tenk det!).

Jeg har forresten kopi av vennelisten din og oversikt over instagramfølgerne dine, og kan godt publisere overnevnte bilder og sex-chatlogger der hvis du vil, så kanskje du får noen på kroken selv vet du! Når de ser hvor flink du er og hva det er du liker mener jeg!J Kanskje du finner noen som liker det de ser og som har de samme seksuelle preferansene, hadde ikke det vært fint? ;) For jeg liker å bli tatt bakfra jeg også, men det sier jeg ikke til andre enn kjæresten min. Du derimot, ser ikke ut til å ha noen skrupler når det gjelder slikt, så om det kan brukes som et ledd i å skaffe seg sin egen mann slik at man ikke blir en homewrecker er jo det supert, er det ikke?

Moralen er: bruk hue, alt som skjer på internett kan spores tilbake til deg, selv med hemmelig nummer og adresse. Jeg er ikke dum... Og til slutt, hvis ikke jeg var tydelig nok; la (navn på samboer) være a…

På forhånd takk J

Klem fra hjelpsom samboer <3


Anonymous poster hash: b662d...634



Anonymous poster hash: 633e8...217
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her, hvem som er problemet her eller ei er ikke så viktig akkurat nå, men om jeg skal sende den er det jeg lurer på. Og ta oppvasken med samboeren min senere når hun har fått vite at jeg vet ;)



Anonymous poster hash: 633e8...217
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør det! Og la oss vite hva du får tilbake.



Anonymous poster hash: 6642b...3a8
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke sendt den. Fort gjort å drite seg ut digitalt, styr unna.

Anonymous poster hash: 65867...b79

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La mannen din få velge selv. Åpenbart at denne utro mannen ikke passer deg i det hele tatt.

Det er han som er homewreckeren her.

Ser du virkelig deg selv passe sammen med en slik mann? Bare fordi du synes han er digg?



Anonymous poster hash: d2753...df1
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ser fristelsen. Men en ting som er viktigere enn å prøve å drite henne ut, er å beholde din egen verdighet. Hev hodet, ikke syns ned på et nivå som du garantert kommer til å angre på om en stund.

Og, ta en prat med din mann. Det er han som er utro, selv om hun burde utvist bedre dømmekraft.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren din er problemet

Enig her. Er jo samboeren din som burde få et spark i ræva! Elskerinnen eller hva du skal kalle henne er da som alle andre damer - elsker oppmerksomhet!

Takes two to tango.

Hadde ikke sendt denne til henne.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke sendt den. Fort gjort å drite seg ut digitalt, styr unna.

Anonymous poster hash: 65867...b79

TS her, hva mener du med å drite seg ut digitalt? Er snakk om å sende den som melding på facebook så anonymitet er det jo ikke snakk om. Og når det gjelder å faktisk publisere disse bildene og chatloggene så er jo det noe jeg aldri i verden ville funnet på, jeg er da ikke helt kort i pappen heller ;) Men det vet jo ikke hun... Skal jeg la henne svette litt eller bare drite i hele greia?

Anonymous poster hash: 633e8...217

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS igjen, hva som skjer mellom meg og samboeren min nå er ikke tema her! :)



Anonymous poster hash: 633e8...217
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo mannen din du må spikre i ørene oppetter veggen?

Vet du at denne elskerinnen faktisk vet om deg og barna dine?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, hva mener du med å drite seg ut digitalt? Er snakk om å sende den som melding på facebook så anonymitet er det jo ikke snakk om. Og når det gjelder å faktisk publisere disse bildene og chatloggene så er jo det noe jeg aldri i verden ville funnet på, jeg er da ikke helt kort i pappen heller ;) Men det vet jo ikke hun... Skal jeg la henne svette litt eller bare drite i hele greia?

Anonymous poster hash: 633e8...217

Ser ikke for meg at hun svetter av den meldingen, tror hun ler mer av deg.

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du vil risikere å bli politianmeldt for sjikane, så må du gjerne for meg sende denne, men jeg oppfatter deg som umoden og at dette er skrevet i affekt.

Husk på at samboeren ikke er din "eiendom". De har vært to om det de har sammen. Du vet ingenting om hvordan samboer har opptrådt, hva han har sagt til henne eller hvordan han har opptrådt overfor henne.

Utro mannfolk, er gjerne utro mer enn en gang, istedenfor å hevde din "eiendomsrett" overfor samboer bør du pakke klærne hans og be han dra.

Anonymous poster hash: 43beb...086

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...