Gå til innhold

Skjerpings i morgen. Noen som henger med?


*Lene*

Anbefalte innlegg

Sånn er det bare innimellom. Du gikk jo mye ned sist. At man står stille innimellom vet jo vi som har gjort dette noen ganger godt. Kjipt, men sant! Det viktigste er jo at man ikke går OPP ihvertfall!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Det viktigste er jo at man ikke går OPP ihvertfall!!!!

Ja opp igjen vil jeg ikke nå! Får satse på at det går nedover heretter... :wink: Totalen så langt er jeg uansett fornøyd med på bare to uker, siden det erfaringsvis pleier å gå sakte ned for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ååååt jeg kake...Sukk! Me stupid..

Trente før bursdagen, men kroppen var "rar" og sliten. Orket bare løpe i 15 min, og steppe 25 min...

Kanskje jeg brygger på noe? Føler meg ikke helt i toppform!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjoheiiiiii, i går var jeg flink!

Var på spin1 og var flink i matveien.

To dager på rad!!! :P:P:P:P

Skal trene i dag også, har ikke helt bestemt meg for hva enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjoheiiiiii, i går var jeg flink!

Var på spin1 og var flink i matveien.

To dager på rad!!! :P:P:P:P

Skal trene i dag også, har ikke helt bestemt meg for hva enda....

Flinka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, er tilbake etter jobbtur. Er såå fornøyd med selvdisiplinen på turen. Holdt meg helt til opplegget og klarte til og med å motstå når noen fristet meg med nystekte vafler... Spiste lunsj to dager på rad i en kantine der duftene fra vaffelstekingen var overveldende - tortur! :ler:

Spiste kyllingsalat fra McDonalds til middag. Onsdag lå jeg faktisk en del under det kalorinivået man bør ha - men det gjorde jeg bevisst fordi det ble en del mer tirsdag og torsdag.

For i går skeiet jeg ut til gangs!! Reker og loff med ekte majones og en del glass hvitvin - ga opp å telle kaloriene der... Men det var planlagte utskeielser, så da er "kosemerkene" oppbrukt for denne uken!

I morgen skal jeg komme meg på trening - Stram opp-time har jeg tenkt.

Ellers har jeg funnet en ny "trøstedrikk": Options kakao med bare 40 kcal per porsjon. Fåes kjøpt bl.a på Meny i porsjonspakninger og på glass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker selvsagt helst varm sjokolade laget med kokesjokolade og en kremtopp... :ler:

Men jeg synes absolutt Options er bedre enn Confecta, som jeg ikke synes er noe god. Freia Express light er også ok, men dessverre dobbelt så mange kalorier som Options.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker selvsagt helst varm sjokolade laget med kokesjokolade og en kremtopp...  :ler:  

Men jeg synes absolutt Options er bedre enn Confecta, som jeg ikke synes er noe god. Freia Express light er også ok, men dessverre dobbelt så mange kalorier som Options.

Ok, det er confecta jeg syns smaker helt for j..... Options har jeg ikke prøvet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er en kjapp tur innom jeg.

Må innrømme at jeg ikke har klart å være så disiplinert som jeg burde i matveien, men har faktisk trimmet en time hurtig gange med baby i vogn omtrent hver dag.

Vekten viser 2-2,5 kg MINUS :wink:

Har nok blitt litt bevist på maten, og måltidene....men som den sjokoholikeren jeg er så klarer ikke jeg helt å kutte sjokoladen liksom :oops:

Litt merkelig, men viss noe går meg imot, ja da er trøsten som litt sjokolade helt perfekt.

Blir faktisk litt sur om jeg ikke får sjokolade når jeg trenger det :evil:

Burde kanskje kjøpt inn et lager med kokesjokolade med høyt kakao innhold.

Det skal jeg gjør i dag.

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok blitt litt bevist på maten, og måltidene....men som den sjokoholikeren jeg er så klarer ikke jeg helt å kutte sjokoladen liksom :oops:  

Litt merkelig, men viss noe går meg imot, ja da er trøsten som litt sjokolade helt perfekt.

Blir faktisk litt sur om jeg ikke  får sjokolade når jeg trenger det :evil:

Kjenner meg veldig igjen i det du beskriver! :ler:

Gratulerer ellers med vektnedgang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig vanskelig med diett i sosiale sammenhenger... :roll:

Fredag var vi på nabofest og med en gang vi ankom fikk jeg et glass vin i hånden. En av naboene hadde laget skikkelig gourmetmat og jeg følte at det ville være uforskammet å ikke spise noe. Alternativt kunne jeg jo si at jeg slanker meg, men det er litt kjipt blant fremmede synes jeg... Heldigvis var det mye salater og jeg holdt meg til det. Frem til desserten kom på bordet...

Da røk jeg virkelig utpå gitt...

Men, men, resten av helgen har jeg kompensert ved å trene en del og knipe litt inn på kaloriene, så alt i alt var ikke helgen så verst likevel! :-)

I dag hadde vi tacos til middag og jeg er fremdeles stappmett. Med karbonadedeig, masse grønt tilbehør og mager kesam kan man spise masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært på hyttetur i helgen, og det ble jo meget fuktig. Har ikke spist så mye godteri, men blitt mye rar spising.

Fikk gått en tur, ellers blitt lite trim.

Skal prøve meg på styrke step i dag!

Kroppen føles sliten etter helgen....er nok alderen som tynger...hehe!

Ha en good uke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! skal trene på SATS idag for første gang etter sommeren! Ser ut som om de har startet ny Motivasjonskampanje! Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! skal trene på SATS idag for første gang etter sommeren! Ser ut som om de har startet ny Motivasjonskampanje! Noen som vet?

Lykke til da. Vet dessverre ikke noe om kampanjen. Trener på Elixia nemlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De har startet ny motivasjonskampanje, ja!

Den er helt knall, får i alle fall meg avgårde, jeg elsker å krysse av for at jeg har trent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jippi!!! kjempebra! var nesten på gråten da jeg hadde "brukt opp" forrige kort! Hva skulle jeg gjøre nå?!?!? Fikk fin rød treningstrøye og var superstolt!!! Så skadet jeg meg og har nå ikke trent på lenge. Skal bli godt å komme igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en impuls meldte jeg meg på grete Rode i går. Var første kurskvelden i går også, så dette ble gjort rimelig på sparket. Virker veldig ok, og det er MYE mat å spise. Akkurat spist frokost nå, og hadde faktisk problemer med å få det i meg..hehe!

Nå er jeg motivert!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også gikk GR for et par år tilbake(har holdt vekten!!). Laget fiskeboller i hvit saus i går - en god GR-porsjon. Klarte ikke spise opp! Så mye mat! Lykke til på kurset! Ikke gi opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...