Gå til innhold

Skjerpings i morgen. Noen som henger med?


*Lene*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trente total core i går. Veldig bra time, som bestod av styrke for det meste. Sto på disse bevegelige brettene.

Tror jeg kommer til å fortsette på den timen. Da får jeg enda mer variasjon i treningen min. Tror jeg tar en pausedag i dag. Skal i bursdag til niesen min.

I morgen er det på'n igjen, med dance step!

God helg da jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke så veldig lur i går - jeg stresset fra jobb for å rekke step-timen, og så hadde jeg sett feil på timeplanen! Så da var det ingen step-time. Men jeg fikk trent litt på mitt eget program, som jeg skal kjøre i dag. Så det ble trening, om ikke med topp intensitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, det er så kjipt hvis man har gledet seg til en time, også viser det seg at man har blingsa på timeplanen :forvirret:

Men bra du trente likevel helenaa :)

Har du forresten fremdeles gruppetimer?

Sitter klar nå til å reise på trening. Skal på dance step i dag! Mulig jeg går på pump etterpå, men får se hvor sliten jeg er etter første timen. Er helt alene i dag, da mannen min er bortreist, og sønnen hos faren sin!

Så i dag skal jeg gjøre akkurat det jeg vil, uten meldeplikt :sjarmor:

Ha en strålende lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hallo:) Kan jeg være med også..

Er litt trist i dag fordi jeg hoppet oppå vekten og fikk et kjempesjokk. Vel det var vel ikke direkte sjokk. Men jeg har holdt vekten i flere år nå, nærmere 5, og så har jeg plutselig klart å legge på meg omtrent 5 kg i løpet av sommeren. Jeg føler rett og slett at jeg har mistet kontrollen litt. Har faktisk trent masse i sommer, så formen er god, og jeg målte cm mine som ikke virket veldig forskjellige på overkroppen, så det er nok rundt baken det har satt seg. Kjenner det litt på buksene. Vel vel, har iallfall begynt med vektdagbok på grete roede. Så hvis jeg kan vil jeg gjerne være med på tråden for å få litt motivasjon :) Trenger å tenke litt positivt nå !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Kjempehyggelig med en til på "laget" :)

Høres jo nesten ut som du bare har lagt på deg muskler? Jeg mener, hvis du har trent jevnt i hele sommer, og du måler de samme cm?

Uansett er det kjempebra at du tar deg selv i nakken hvis du kjenner at du mister kontrollen!

Her inne er vi opptatt av sundt kosthold og trening! Og vi er flinke til å backe hverandre opp!

Trente i går og jeg.

Ble en time bodypump og 1 time aerobic.

Kjenner det skikkelig på kroppen i dag. Så tror jeg roer den litt i dag mht trening!

Så det gikk en yogatime, og en pilates time da.. Noen som har prøvd dette? Avslappende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lene. Jeg har fortsatt gruppetimer, og i går trente jeg + laget nytt program, så det ble trening i nesten 4 timer. Gjett om jeg er utslitt! Og dessuten spiste jeg helt enromt mye (men det er vel greit nok).

Jeg har prøvd Yoga, men har inntrykk av at yoga er veldig mye forskjellig. Det var ikke noe for meg, jeg synes det blir kjedelig, men du bør jo prøve! Pilates er jo veldig IN, så prøv det og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer kjenner man på kroppen i ettertid ja :)

Skal prøve pilates og, men jeg tenkte noe som ikke var så fysisk krevende i dag, iom jeg kjørte kroppen hardt i går.

Å spise mye etter så lang treningsøkt er helt ok!

Kjente selv jeg var sulten i går etter min økt!

Man forbrenner jo en del energi, så ny må man jo ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd yoga, men qui gong (eller hva det heter) som jeg innbiller meg ligner litt.. Det blir litt for kjedelig for meg, jeg klarer liksom ikke å konsentrere meg godt nok! Men det hadde kanskje vært fint etter en vanlig trening!

Når det gjelder cm mine så tror jeg jeg har fått noen ekstra på lårene. Litt vanskelig å si, for jeg synes det er vanskelig å måle på samme stedet hver gang der.. Det er nok ikke BARE muskler (selv om jeg håper det er litt iallfall)

Etterpå skal jeg ut å gå tur (og shoppe med kjæresten min.. haha to fluer i en smekk :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, LilleLy. Godt å se at vi er flere ferskinger blant skjerperne :klem:

Jeg er kjempefornøyd med meg selv etter forrige uke, jeg. Det ble tre treningsøkter, som planlagt. Men jeg måtte justere litt på treningsformen, for å få tid til det hele. For det har vært en travel uke, med syforening, fest med jobben og svigersbesøk i helga. Men det ble step pluss to joggerunder (hvorav én også inneholdt en god styrkeøkt etterpå). Jogging må være mitt treningsalternativ de gangene jeg ikke har tid til å kjøre bort på SATS. Å hive seg rundt og jogge krever bare 40 minutter eller så, mens det å dra på SATS krever 20 minutter bare i kjøring (ti minutter hver vei).

Min treningsplan for denne uka er at jeg skal trene:

Tirsdag: Step

Torsdag: Et eller annet

Søndag: Et eller annet

Og også med kostholdet går det bra. Er strålende fornøyd med at jeg i går for eksempel takka nei til sjokolade når resten av huset gofla i seg en stor Stratos på deling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba Nala :)

Det ble pilates trening på meg i går da.

Tror ikke det er helt greia for meg egentlig.

Sikkert effektiv styrketrening på sikt, men jeg liker å bli dryppende våt av svette, ta i det jeg klarer og enda litt mer. Jeg ble litt varm enkelte ganger, men da jeg var ferdig, frøs jeg faktisk :ler:

Men da har jeg prøvd det ihvertfall!

Holder meg til kondis og styrketreninga mi heretter!

Litt usikker på om jeg rekker trening i dag. Skal på foreldremøte på skolen.

Mulig jeg drar rett etter jobben på en spinning time, og bosuball time.

ha en fin dag!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg milt sagt sliten! Jeg var og trente mellom to forelesninger, siste sluttet kl. 17. 15. Trente intensivt i 1 time og 15 min. Først syklet jeg i 15 min, deretter holdt jeg på med en sånn gå-sak, med armer osv, i 20 min. Deretter trente jeg leggpress (benpress). 1 intervall var på 15 stykker. Først tok jeg 2 intervaller x 80 kg, deretter 2 intervaller x 90 kg og til sist 2 intervaller x 100 kg. Deretter trente jeg styrke med diverse andre apparater for rumpe, armer og ben. Brukte 30 min på dette. Deretter strakk jeg ut i 10 min. Jeg fikk ikke tid til mer, måtte også rekke å skifte og dusje før forelesning. Ganske fornøyd med meg selv i dag! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det *Lene*. :) Bra innsats fra deg også på mandag, alltid greit å prøve noe nytt en gang i mellom. ;) Lykke til videre alle sammen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart helg... Jeg tror det kan bli mange utskeielser denne helga, men det får gå. Får være mer påpasselig til uka. Håper å klare tre treningsøkter neste uke. Denne uka ble det bare en (+ gått 30 min tur 3 dager).

Jeg er med på veiedag på tirsdag. Har du begynt på kurs, Lene?

Ønsker dere alle en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helga er det lov til å kose seg, helenaa :)

Er bare innom her for å skryte litt. I dag utvida jeg joggeturen min litt. Og det gikk bra :hoppe: Vel hjemme har jeg tatt armhevinger (på knærne riktignok...) og mage- og ryggøvelser. Nå har jeg bøtta nedpå en proteinshake. Nam-nam! Straks venter dusjen.

Ønsker alle skjerpere en riktig god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bra, Nala! Og push-ups på knærne er supert, hvis man bare legger tyngden fram og bruker god tid på hver. Bedre å gjøre push-ups skikkelig på knærne en "halvveis rett" på tærne!

Jeg slenger meg på skrytingen: Det var is og kake på jobben i dag, men jeg holdt meg til matpakka! Er veldig glad for det nå.

Skal på trening senere i dag, aerobic 2. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Så bra alle er godt i gang. Veldig inspirerende!

Begynte på grete Roede i går, og resultatet var opp 4 kg siden juni!

Ikke det værste resultatet, så er passelig fornøyd med sommeren!

Men nå er jeg back in business, og skal være beinhard!

NÅ VIL JEG NED!

I dag skal det trenes aerobic.

Ha en strålende dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kastet meg over vekta i dag. Har som mål å gå ned 4 kg før jul. I dag er det aerobic på meg også! (samme i går, samme i morgen og på fredag, så dette er bra!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.

Godt i gang med GR, og motivert :)

Skal på kick off med jobben i helgen, så litt kjipt slankemessig. vanskelig å være beinhard på en slik tur.

Jeg skal prøve være flink matmessig, og kun skeie ut med alkohol.

Regner med det blir Total core trening på meg i dag. Men får se, sønnen min kommer hjem fra leirskole i dag, så har lyst å være sammen med han i kveld. Han skal jo til faren sin allerede i morgen igjen :(

Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...