Gå til innhold

Skjerpings i morgen. Noen som henger med?


*Lene*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere som skal slanke dere og har barn, burde være veldig forsiktige. Mamma Snakker hele tiden om hvor tykk hun er , og nå må hun gjøre noe med det osv. Hun spiser hysterisk sunt og trener sånn som noen av dere. Jeg fikk spiseforstyrrelse av det :tristbla: Klarer ikke spise og trener som en galning. Jeg vet det har mye med at mamma er så opptatt av dette :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som skal slanke dere og har barn, burde være veldig forsiktige. Mamma Snakker hele tiden om hvor tykk hun er , og nå må hun gjøre noe med det osv. Hun spiser hysterisk sunt og trener sånn som noen av dere. Jeg fikk spiseforstyrrelse av det :tristbla: Klarer ikke spise og trener som en galning. Jeg vet det har mye med at mamma er så opptatt av dette :forvirret:

Du har nok mye rett i det du sier. Man skal vokte seg vel for hvordan man snakker om kropp og mat foran ungene. Men jeg føler på ingen måte at jeg er hysterisk. Å endre kostholdet til det bedre er bare positivt, for hele familien. Jeg tror det er snakk om å fokusere på de riktige grunnene. Nemlig helsegevinsten, ikke det at "mamma er så tykk og må slanke seg". Og én ting vi er opptatt av her i huset i alle fall er at mat er viktig. Man må spise. Å slanke seg ved å ikke spise er et håpløst prosjekt. Det handler om å spise nok og å spise de riktige tingene.

Synd å høre om din opplevelse. Håper du kan få hjelp til å takle både spiseforstyrrelsene og treningsavhengigheten. Det er i alle fall viktig at du spiser nok og at du trener av de riktige grunnene. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Trente step i går, og i dag skal jeg hvile!

Fornøyd med treningsuka, jeg har lagt bak meg nå, og satser på en like bra en nå! Høst-timeplqnen på elixia starter da, så masse kult å velge mellom!

I morgen skal jeg trene step intervall eller xyckling.. Har ikke helt bestemt meg end :)

God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:frustrert::frustrert: ....over meg selv!!! Dette har IKKE vært noen god uke!

Men I MORGEN, - DA, altså!! :) Starter forsiktig med litt youga/pilates, og så blir det nok body pump tirsdag. Det er iallfall planen.

Blir helt imponert over Nala og Lene! :klappe: Inspirerende! Takk til dere for dèt - og så lover jeg å komme sterkere tilbake nå. Skal bli godt å komme igang.

Ha ei flott uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No worries, Ottine. Du får tenke som så at nå kan det bare gå én vei: Oppover :)

I dag har jeg vært på trening. Måtte gjøre en liten endring i planen, ettersom vi var for sent ute til å få jentene inn på miniSATS da Stram opp-timen gikk. Ergo ble det styrketreningsøkt i dag. Men men, helt greit det også. Det blir vel verre i morgen. Tenker jeg kommer til å få problemer med å bruke armene i morgen. Har de pinglearmene, og nå som de har løftet litt kommer de nok til å protestere vilt. Ja ja, når det gjelder armene har jeg en jobb å gjøre. Men nå er jeg i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine planer for trening i neste uke er som følger:

Tirsdag: Step

Torsdag: Styrketrening (eventuelt joggetur)

Lørdag eller søndag: Trening på SATS (hva det blir avhenger av hvilken dag det blir, må sjekke litt med mannens planer)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ottine :klem: Vi har alle slike perioder som går mildt sagt dritt! Men opp med hodet, i dag er det mandag, og ny uke!

Nala: Bra uke!

Min kommer til å se slik ut:

Mandag; step intervall (innlagte styrkeøkter)

Tirsdag; spinng 30 min, bosu 40 min og 1 time aerobic

Onsdag; Dance-step eller Elixia power

Reiser bort i helgen, så blir med disse timene.

Hvis vi kommer hjem i nogenlunde tid søndag, er det muligheter for aerobic på kvelden. Men får se hva jeg orker.

Blir nok en skikkelig festetur nemlig :ler:

Goood mandag alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntringen, Nala og Lene! :klem:

Herreguuud - i dag er det sesongåpning av Cæsar midt i min planlagte yoga økt...Øøøøhhh.... :sjenert: Men jeg har planen klar; det blir ei skikkelig gå-økt på meg etter kveldsstell med unga - og da kan jeg med god samvittighet synke ned i sofaen.

Og i morgen er det bodypump!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Gøy å se at vi har fått en ny skjerper. Velkommen!

Jeg har vært på ferie, men jeg klarte å få med en treningstime mens jeg var bortreist. Maten har vært både bra og dårlig, så alt i alt er jeg vel på stedet hvil. Men nå er det fullt kjør!

Skal trene tirsdager og fredager fast, og skal prøve å legge inn en time til i uka. Håper å få med meg noen timer med litt utfordrende koreografi for det føles nesten ikke som trening når det er så gøy.

Jeg ser på måltidsplanen din, Nala, og den likner veldig på min. Hele hemmeligheten er jo å ikke spise kaker og snop hele tida. Jeg går lett ned 0,5 kg i uka når jeg kutter ut søtt på hverdagene. Så det er tanken at skal skje nå!

Har vi en veiedag nå? Jeg er med på hva som helst.

Nå skal jeg lete etter en låt som kan brukes til sit-ups...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og velkommen hjemfra ferie helanaa :) Høres ut som du har klart deg veldig bra gjennom ferien.

Min veiedag fremover blir mandag kveld. Begynner GRete Roede kurs igjen mandag 28. aug.

Trente step intervall i går, og i dag blir det aerobic!

ha en strålende dag jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Lene. Du burde forresten heller hete Trene... Veldig bra opplegg du har! Pass på at du ikke sliter deg ut!

Jeg satser på veiedag tirsdag, jeg da. Så blir det samtidig med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he - Trene; det passet jammen bra! :ler:

Nå har jeg trent body pump - yihaa!!! Jeg blir sikkert støl i morgen, men nå er je atter på hugget.... Det blir KANSKJE body step i morgen- og ganske sikkert body pump igjen på torsdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Puh, har vært på step i dag. Og det var varmt og tungt. Men ikke så tungt som forrige uke. Og jeg gleder meg masse masse masse til kondisen igjen er såpass at jeg føler at jeg har mer å gi på slutten av timen. Nå var jeg bare sliten. Men det føles deilig da, å være i gang igjen :)

Vet ikke om jeg orker å hive meg med på veiinga. Som nevnt er det ikke kiloene som bekymrer meg. Mest det at kroppen er blitt så slapp. Jeg veier vel 60 kilo i dag, tenker jeg. Kunne vel alltids ha satt meg som mål å gå ned tre kilo eller så, men jeg satser heller på å ta litt inn på centimeter og på å stramme opp hele kroppen, jeg. Så får vi se hvordan det går :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Lene. Du burde forresten heller hete Trene...

"Trene" ja, skal vurdere det :ler:

Fint at vi har samme veiedag da, inspirerer det vettu :)

Ottine: Nå¨er du på hugget igjen! BRA! Det er jenta si det :klem:

Nala: Ingen grunn til å kaste seg på veiing. Hovedpoenget her inne er trening og sundt kosthold, og evnt litt oppbacking av hverandre hvis man vil ned noen kg. Du er jo absolutt ikke overvektig, så konsentrer deg om det du skal, stramme opp og komme i form. Kjempebra!

Vi som veier oss skal "bare" ned i matchvekta vi har hatt før. Så ingen krampeslanmking eller kjappe sultekurer etc.

For min del, er jeg slurvete med kostholdet i perioder, og da legger jeg på meg så utrolig fort. 10 kg opp på 4 uker er ingen umulighet hvis jeg virkelig "slår ut håret" :tristbla: Og jeg kan trene meg grønn i trynet uten at det hjelper. Hadde sikkert gått opp mer hvis jeg ikke hadde trent seffer's.

Jeg er ikke velsignet med en høy forbrenning :sur:

Jeg begynner på grete Roede om halvannen uke, og skal ned 10-15 kg.

I dag får jeg faktisk ikke trent :overrasket: hehe..

Skal på middag til søs, så får hvile i dag! Trenger det tror jeg!

Ha en strålende dag kjære skjerpingsvenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også at jeg gjør som Nala; dropper veiing i denne omgang og konsentrerer meg om å stramme opp.

Lykke til med nytt GR kurs da, Lene - selvom det er en liten stund til! Det ble ikke trening på meg i dag - jeg er så støøøøl! :ler: Men det blir body pump i morgen!

God kveld, alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...