Gå til innhold

Skjerpings i morgen. Noen som henger med?


*Lene*

Anbefalte innlegg

Hei :klem:

Begynner tidlig på jobb jeg vettu, så blir en surferunde og kaffekopp om morningen før man tar fatt på dagens gjøremål!

I dag, dagen før dagen (drar til Hellas i morgen) skal jeg legge inn en treningsrunde. Blir step tenker jeg. Gleder meg...

Kom inn i den 3. sommerbuksa mi i dag, og det er DIGG :sjarmor:

Skal prøve å være kjempeflink i Hellas også! VIL ikke gå opp disse 8 kg igjen, og gå de ned enda engang!

Ha en fin uke som kommer, snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen!!

Ja, det har vært stille fra meg, også... :sjenert: Det har vært så mye ANNET - som vanlig... Jeg har egentlig veiedag i dag, men jeg glemte å veie meg i dag tidlig. SKal ta det etterpå så får vi se... Tviler på t det er noen nedgang. ;)

Jeg har nesten ikke fått trent, og spisingen..? Tja... Jeg PRØVER virkelig å være fornuftig.

Lene har gjort en formidabel innsats! :klappe: Kos deg i Hellas med god samvittighet!!! :) Skjønner du har det omtrent som meg om dagen, Malina - spennende med ny jobb, da! :)

Jeg skal snike innomher igjen med vektresultatet - og så får jeg legge en slagplan utifra det... ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen - og god mandag! :)

Veeel, vektresultatet var vel ikke akkurat noe å rope hurra for... Nå har jeg 3 kg som skal av igjen! Så jeg har nå litt å "ordne med" - sett tråden min om "fødselsmage"?? Er så lei den magen, men jeg får nå bare holde på.

Nå det gjelder MAT, så synes jeg at jeg har vært ganske flink. Brus er så og si kuttet ut, og søtsaker blir det lite av. :)

Når det gjelder TRENING, så blir det verre... :sur: Det må bare prioriteres, ellers kommer jeg aldri til å gå ned. Men nå er sønnen min syk - så da spørs det..

Hvordan går det med dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Ottine! Helt omvent med meg: Treningen går bra, men maten er det verre med...

Jeg har ikke vært flink nok til å spise frukt denne våren. Det har blitt for mye kaker og is. Men det er fortsatt håp om forandring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina

Jeg spiser alt for lite om dagen, og har lite tid til trening. Jeg orker ikke tenke på vekten om dagen. Jeg har sikkert gått ned none kg og cm fordi jeg spiser for lite,men jeg klarer ikke glede meg så mye over det. Må få orden på spiseproblemet mitt først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Malina

Tilbake etter en liten tur i Sverige i helgen! Det har blitt lite mat,men den lille maten jeg har spist har vært veldig kaloririk da :sjarmor: Hehe...

Nei,nå ER det skjerpings...Målet for denne uken:

¤ Spise MER! Minimum 5 måltider om dagen- variert-

¤ Trene lav intensitet(gåturer) 4 ganger og høy intensitet 2 ganger

¤ I tillegg kommer styrke og pilates....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, så bra det er litt mer liv her :klem:

Vært ganske flink i Hellas, spist frukt og grønt, og til og med trent på hotellet!

Har ikke veid meg, men tror ikke jeg skal ha gått opp så mye ihvertfall!

MYE å gjøre på jobben nå, så jeg får nok ikke trent denne uken tenker jeg.

Starter ferie igjen til uken, så derfor må denne uken tilbringes her :frustrert:

Alt bra med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina

Så koselig å se deg igjen, Lene! Vi har savnet deg! :klem:

Her er ikke så mye aktivitet i tråden akkurat for øyeblikket...alle er vel opptatt med sitt i sommer.

Hvordan har turen vært?

Alt bra med meg ihvertfall...jeg har mye å gjøre jeg også,men prøver å rekke noe trening. Har en del å gjøre på jobben og i tillegg flytter jeg denne uken,så akkurat er ting en smule hektisk. Men det er jo tross alt 24timer i ett døgn,så det burde ikke være umulig å få til en halv/hel time med litt trening...

I dag har det bare blitt en kveldstur- rask gange 30min. Litt lite,men...har flyttet alt ut av leiligheten i kveld, og det var nok trim,men hunden måtte jo ha seg en tur. :)

Stor :klem: til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si annet enn at jeg kommer sterkere tilbake etter ferien! Skal trene i dag, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

:klem:

Hei, logget inn som gjest jeg..Gidder ikke logge på..hehe

Spiser llitt mye drit om dagen, men har ferie nå.

Var å trente step3 i går, og det ver kjempegøy. Formen satt som ett skudd fremdeles. Skal være litt hjemme disse ukene, så skal passe på å få trent jevnlig!

har barna denne uken, men de 2 neste blir det bare aleneferie for min mann og meg. Vi skal gå toppturer hvis været holder, og kjøre slalåm på Juvas/galdoppiggen.

Gleder meg skikkelig til det :)

Blir nok ikke så mye jeg får vært innom her disse ukene, men vi kommer vel sterkere tilbake alle sammen her eller hur?

Fortsatt god sommer til dere alle :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Malina

Hei Lene-snuppa :vinke:

Kos deg masse sammen med mannen din i 2 uker! :hjerte: Håper dere får en fin tur. Når reiser dere?

Flink du er som holder på med treningen! Jeg merker det godt på energien og kondisen at jeg IKKE har vært flink i det siste. Har mye å gjøre med jobbing akkurat nå. MEN det er INGEN god unnskyldning, jeg må bare ta meg sammen.

Jeg og min kjære reiser på en liten mini-ferie til helgen,men før det skjal jeg prøve på dette opplegget:

MANDAG: Morgentur min. 1t +styrke ubnderkropp

TITSDAG: Det samme, bare overkroppen

ONSDAG: Sykle min. 30min

TORSDAG: Løpe min. 30min

helenaa: Ha en fin ferie!

God uke,alle sammen! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjesta

(Bare innom for å se om *Lene* fortsatt i kulissene her på Kg! ;) )

Og så er det en liten mulighet for at jeg tar opp igjen aktiviteten i denne tråden bare det får gått en måned eller to! ;)

LYKKE TIL VIDERE FOLKENS - og GOD SOMMER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Ser det er flere enn meg som er opptatt i sommer! :) Hadde jeg enda vært opptatt av trening... :sjarmor:

Må vel bare si at jeg kommer sterkere tilbake om ei stund. Jeg har IKKE trent og spist en del - så det blir definitivt skjerpings! Skal på hytta nå, og da skal jeg sette meg som mål å gå en tur hver dag, iallfall. Det er da noe!

Ønsker alle en fortsatt god sommer! Koselig at det er litt aktivitet her inne uansett!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

(Bare innom for å se om *Lene* fortsatt i kulissene her på Kg! ;) )

Og så er det en liten mulighet for at jeg tar opp igjen aktiviteten i denne tråden bare det får gått en måned eller to! ;)

LYKKE TIL VIDERE FOLKENS - og GOD SOMMER!

Hei jenter :klem: og ekstra hei Kverula!! Så utrolig koselig å se deg igjen her! Håper du følger oss når du er "ferdig" :ler: Se ellers pm ;)

Jeg holder koken, og trener faktisk HVER dag. Slå den dere..HA!

Drar til fjells i morgen, og da skal jeg ta med sykkel, pluss at topptur er planlagt. Så blir masse aktiviteter.

Koser meg med god mat og god drikke, og håper det kompanserer litt slik at vekten står stille når jeg starter nytt GR kurs i slutten av august!

Ha en fortsatt fin sommer jenter. Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå Lene, du er bare sååå flink! :klappe: Mener det virkelig! :) Blir helt imponert!

Jeg har vært på hytta OG gått turer omtrent hver dag. I morgen skal jeg KANSKJE stikke innom treningssenteret HVIS jeg har blitt bedre av forkjølelsen. Snufs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla..Siste dagen i ferien nå :tristbla:

Vært på hyttetur ihelgen, og det ble masse usunn eting, og ingen trim :sur:

Men, i morgen er det heldigvis tilbake til hverdagen.. Er nok mye å henge fingrene i på jobb, men skal nok klare å putte inn noen treningsøkter.

Ottine: Så flink du er, turer hver dag holder på formen. God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...