AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Ser at de gir ut gratis bolle og kaffe når man har bursdag, hvis man har lasta ned appen selvfølgelig. Da får man kupong som man kan vise i nærmeste Narvesen butikk. Noen som har prøvd?Anonymous poster hash: f3c57...bb8
boblesaft Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Jepp, det fungerer fint det, tror du får en pose med tre boller faktisk. Også 7-eleven kjører samma greia i sin app
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Jepp, det fungerer fint det, tror du får en pose med tre boller faktisk. Også 7-eleven kjører samma greia i sin app Hehe, prøvd noen gang?Anonymous poster hash: f3c57...bb8
bippo Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Av og til kan man velge mellom muffins og cookie også Jeg syns appen er kjempegrei, men bruker den bare på bursdagen min, hehe :D
Cirkelin Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Jeg har ikke brukt den på bursdag ennå, men andre tilbud og kuponger i appen fungerer helt greit.
boblesaft Skrevet 1. desember 2014 #6 Skrevet 1. desember 2014 Hehe, prøvd noen gang?Anonymous poster hash: f3c57...bb8 Jaja, prøvd flere år på rad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå