AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #1 Del Skrevet 28. november 2014 Ja, kunne du? Hvorfor/hvorfor ikke? Ta gjerne med ditt eget kjønn og legning når du svarer Selv er jeg en heterofil kvinne og tenker at jeg ikke kunne vært sammen med en mann som er bifil. For det første tenker jeg at det ville vært merkelig å være sammen med en som også tenner på sex med andre menn, jeg føler da at jeg hadde sett på ham som mindre "manndig" på en måte. I tillegg hadde det vært ubehagelig å tenke på om det var noe han savnet i forholdet. Har ingenting imot de som er bifile, men kunne ikke vært sammen med en. Anonymous poster hash: 77f23...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisørdama Skrevet 28. november 2014 #2 Del Skrevet 28. november 2014 Ja, hvorfor ikke... Blir jeg forelsket så spiller det ingen rolle. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 28. november 2014 #3 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Ja så klart. Er jeg forelska så er jeg forelska. Er bifil selv og like mandig for det. Langt i fra feminin! Endret 28. november 2014 av Hummels Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #4 Del Skrevet 28. november 2014 Nei, jeg er ikke interessert i en bifil mann. Jeg har ikke noe imot dem, jeg vil bare ikke date dem. Det burde bære åpenbart men er stadig vekk noen som får bokseren i tvist og hyler om diskriminering dersom dere seksuelle orientering ikke er poppis blant alle.Anonymous poster hash: 1f392...bb0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #5 Del Skrevet 28. november 2014 Nei, større sjanse for hiv.Anonymous poster hash: a2a1c...956 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 28. november 2014 #6 Del Skrevet 28. november 2014 Null problem for min del. Har hatt 2 kjærester som har vært bifil uten at det bydde på noe problemer, flotte jenter uansett og legningen deres var av pent lite fokus i forholda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisørdama Skrevet 28. november 2014 #7 Del Skrevet 28. november 2014 Nei, større sjanse for hiv.Anonymous poster hash: a2a1c...956 Er man redd for det så kan man teste seg før man har ubeskyttet sex. Og selv om man er bifil så vil jo ikke det sidestilles med å være utro, så da er man like trygg som i et hetrofilt forhold.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolmeg Skrevet 28. november 2014 #8 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) ja helt greit for meg er bifil selv Endret 28. november 2014 av lolmeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #9 Del Skrevet 28. november 2014 Er man redd for det så kan man teste seg før man har ubeskyttet sex. Og selv om man er bifil så vil jo ikke det sidestilles med å være utro, så da er man like trygg som i et hetrofilt forhold.... Ingen som sier at det å være bifil sidestilles med å være utro, men om han skulle være det så er det jo større sjanse for hiv enn om en hetro mann skulle være utro. Anonymous poster hash: d125f...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #10 Del Skrevet 28. november 2014 Jeg er jente, og det kunne jeg helt sikkert ha vært. Har aldri prøvd det, men hvorfor ikke? Anonymous poster hash: f001a...3c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #11 Del Skrevet 28. november 2014 Nei aldri. Anonymous poster hash: 16fa6...323 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #12 Del Skrevet 28. november 2014 Hvorfor det? Større fare for at han er utro. Anonymous poster hash: beb69...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 28. november 2014 #13 Del Skrevet 28. november 2014 nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 28. november 2014 #14 Del Skrevet 28. november 2014 Ja, det kunne jeg - vært det, og vi hadde det så fint atte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #15 Del Skrevet 28. november 2014 Eksen min var bifil og fortalte meg en gang han hadde mange ganger tenkt at han knullet en mann for å komme med en dame. Så been there, done that. Anonymous poster hash: deebb...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #16 Del Skrevet 28. november 2014 Nei. Dobbel konkurranse, huff. Hadde følt at jeg ikke er bra nok, sjalu fordi jeg ikke hadde følt meg like sikker hvis han drar på gutteturer. Tåler at typen har noen jentevenner, men hvis "alle" blir konkurranse.. Anonymous poster hash: 6c937...d7b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 28. november 2014 #17 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Ja. Jeg kunne vært sammen med ei lesbisk dame også om hun elsket meg Endret 28. november 2014 av Testosteron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #18 Del Skrevet 29. november 2014 kunne lett blitt sammen med en bifil jente Store sjangsen for 3 kant. Anonymous poster hash: 6f438...449 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #19 Del Skrevet 29. november 2014 Er kvinne selv, og ville ikke vært sammen med en bifil mann. Synes det er turnoff at han tenner på menn. Anonymous poster hash: cde62...dfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 29. november 2014 #20 Del Skrevet 29. november 2014 Ikke noe problem. Er kvinne og bifil selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå