Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med en som het

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Absolutt ikke! Alle vet at navnet definerer hvordan du er som person

Uff, helt utrolig at noen kan ha så fordomsfulle meninger. Navnet har da ingenting å si om personen er snill og god.

Til TS, for meg spiller det INGEN rolle, og vil tro de fleste oppegående personer tenker det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, helt utrolig at noen kan ha så fordomsfulle meninger. Navnet har da ingenting å si om personen er snill og god.

Til TS, for meg spiller det INGEN rolle, og vil tro de fleste oppegående personer tenker det samme.

Du tuller nå? Tar du virkelig alt du leser for å være seriøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Folk med disse navnene har dårlig selvinnsikt. Skiller seg fortere enn andre.

Så har de lyse øyenbryn, og litt for lange tær etter min smak. De fleste har utstående navle også.

De er i snitt en cm kortere enn andre personer. helt håpløst å finne seg en kjæreste som passer meg. Er noe med alle for tiden

Anonymous poster hash: 2b76f...cf0

Nå fikk du meg til å le. Alle Rekene jeg kjenner er nærmere 2 metere og ganske mørke i håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tuller nå? Tar du virkelig alt du leser for å være seriøst?

Syns bare det er unødvendig med slike sårendes kommentarer.. Mange barn blir mobbet for dette hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns bare det er unødvendig med slike sårendes kommentarer.. Mange barn blir mobbet for dette hver dag...

Det var vel på en måte mitt poeng også. Ironi kjære deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nylig hørt om en i nærområdet som heter Sado. :laugh:

Samboeren min skifter navn oftere enn han skifter sokker så jeg bryr meg ikke nevneverdig om etternavn. Sønnen har fått mitt etternavn, og jeg blir ikke å bytte etter et evnt. ekteskap, så han får hete hva han vil.

Så lenge mine besteforeldre ikke skjemmes av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke stoppet meg fra å blitt sammen med en person, men hadde ALDRI tatt navnet deres ved et eventuelt giftemål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nylig hørt om en i nærområdet som heter Sado. :laugh:

Samboeren min skifter navn oftere enn han skifter sokker så jeg bryr meg ikke nevneverdig om etternavn. Sønnen har fått mitt etternavn, og jeg blir ikke å bytte etter et evnt. ekteskap, så han får hete hva han vil.

Så lenge mine besteforeldre ikke skjemmes av det.

Er det ikke regler på at det må gå et gitt antall år mellom man skifter navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke regler på at det må gå et gitt antall år mellom man skifter navn?

Jo, men også mange untak

Anonymous poster hash: 0f031...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...