Gå til innhold

Søker om moderator stilling


WubWub

Anbefalte innlegg

Hei jeg kunne tenkt meg bli moderator her inne. Føler at jeg i kraft av å være moderator kan berike kvinneguiden på mange forskjellige måter. Men først og fremst er det tanken om makt og prestisje som motiverer meg.
Som moderator vil jeg styre forumet med frykt og en autoritær jernhånd.
Når jeg var ung og kaldt inn til førstegangs sesjon så bestod jeg alle de fysiske prøvene med glans når det gjaldt styrke, ,syn , kondisjon og IQ test. Scorte meget høyt og føler samtalen jeg hadde med forsvarets psykolog gikk ganske bra.
Jeg fortalte psykologen jeg gjerne kunne tenkt meg inn i forsvarets panser bataljon og helst da i utenlandske skarpe oppdrag i regi av NATO. Han spurte meg hvorfor og jeg svarte engasjert og ivrig at jeg ble tent av tanken på å kjøre rundt i en svær tanks å sprenge alt rundt meg.
Videre fortalte jeg at om det ikke var noen stillinger ledig i panser bataljonen så kunne jeg gjerne bli jagerfly pilot. Da det hadde ligget i min natur å la det regne demokrati ned over underutvikla land fra mitt jagerfly i regi av NATO ettersom jeg er sterk tilhenger av demokrati.
Følte jeg bestod samtalen min med forsvarets psykolog med glans også.. Men 3 måneder etter min sesjon fikk jeg brev fra forsvaret hvor det stod at de ikke
hadde behov for meg. Jaja, deres tap tenkte jeg.
Men i etterkant har jeg syntes det har vært litt surt, når jeg så dokumentaren "Generation Kill" hvor amerikanske soldater i tanks kjørte over irakiske biler å bombet vildt rundt seg i Baghdad så ble jeg egentlig ganske misunnelig.
Kunne også tenkt meg bli politi for de har jo voldsmonopol i Norge, men det gikk heller ikke fordi da man må ha bakgrunn fra militæret.
Men hvertfall som dere sikkert har skjønt så er jeg på loven sin side, så min ydmyke mening er at jeg hadde passet bra som moderator. Er stor fan av Judge Dredd filmene, har studert de filmene nøye så jeg vet hvordan loven skal håndheves. I tillegg så liker jeg tanken på å herske over små-folket.
Det var hvertfall WubWub's moderator søknad.
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei WubWub,

Vi søker per dagens dato ikke aktivt for nye modeatorer, men takker for din søknad og setter stor pris på din uttalte interesse for å styre forumet med demokratisk jernhånd. Etter en nøye gjennomgang av søknaden din må jeg nok videreformulere følgende beskjed fra rekrutteringsavdeling:

Vi har dessverre ikke tanks eller jagerfly. Av arsenal har vi pent utformede lilla-rosa knapper av høy kvalitet, med en estetisk behagelig font i hvitt. Når det står på som verst og begynner å nærme seg unntakstilstand, og det hagler inn med rapporter er det mulig for KGs fenriker (moddene) å benytte de lilla-rosa knappene for å gjenopprette lov og orden.

Vi bruker ikke jernhånd, men i stor grad silkehansker, som nok i noen tilfeller må av. Det er heller ikke noe spesielt krav om fysisk styrke, godt syn og kondisjon, men heller et krav om å kunne utvise omsorg, forstå reglene, å «ha et øye for ting» (oppmerksomhet) og tålmodighet. Vi forsøker generelt å unngå å gå inn i situasjonen med tungt artilleri og en intensjon om å sprenge alt rundt oss.

Vi måtte sjekke opp din referanse til Judge Dredd sitt lovverk. Realiteten er at moddejobben nok er litt mindre sånn: http://houseofgeekery.files.wordpress.com/2013/02/judge-dredd-hd-wallpapers.jpg og litt mer sånn: http://www.internationalhero.co.uk/p/powpuff1.jpg Men kult er det likevel, ikke minst fordi vi har et fryktelig flott team med moderatorer!

Vi ønsker deg lykke til videre i din karriere, og ser ikke bort ifra at vi vil støte borti deg et eller annet sted på verdensarenaen i framtiden. Du er selvsagt hjertelig velkommen til å søke igjen når vi åpner for en ny søknadsrunde i framtiden. Vi kan derimot ikke garantere at vi har fått noen tanks eller jagerfly da heller.

Mvh,
Bond, forumansvarlig

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg griner .................... av latter ! hahahaha! Well played Ma'am :skratte::skratte::skratte:

Elsker KG moderatorene og admin :fnise::fnise::fnise:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Er det mulig å sende inn en ny søknad nå? 

Ser at forumet trenger flere moderatorer nå som det er ferie.

Har lest meg opp om niccolo machiavelli sine manualer for lederskap så jeg føler jeg er godt rustet for oppgaven. 

Endret av WubWub
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Regn skrev:

Alle er da helt sikkert velkomne til å søke?

Slik jeg har forstått det så er det bare i tidsbegrensede perioder at de lyser ut moderator stillinger. Men utifra det jeg har hørt av en KG mod så er det et stort behov her i sommer da mange moderatorer er på ferie. 

Så da tenker jeg forøvrig i mitt stille sinn at ; her kan jeg bidra å hjelpe til! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, WubWub skrev:

Slik jeg har forstått det så er det bare i tidsbegrensede perioder at de lyser ut moderator stillinger. Men utifra det jeg har hørt av en KG mod så er det et stort behov her i sommer da mange moderatorer er på ferie. 

Så da tenker jeg forøvrig i mitt stille sinn at ; her kan jeg bidra å hjelpe til! 

 

Har ikke vært her lenge nok til å kjenne rutinene. Takk for oppklaring. Da ønsker jeg deg lykke til med å tilby din arbeidsstyrke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Selv om vi ikke har aktive utlysninger liggende ute, er det alltid mulig å sende inn en søknad - vi vil vurdere alle søknader vi får inn.

Tekola, teamleder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
  • 4 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...