AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 Jeg har fått påvist at jeg har væske i mellomøret, spesielt venstre som ligger å trykker på trommehinnen. Han sa den bulte litt? Tingen er at jeg har during hele tiden nesten, holder på å bli gal. Samt noe svimmelhet på det verste! Jeg finner ikke mye på nette ang dette som symptom? Noen som har hatt dette, og kan si noe om sympt? Evnt gode kjerringråd 😄 opererte i nesen for 7 mnd siden så har vært en del tett, kommer nok av dette Anonymous poster hash: 04f18...46c
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #2 Skrevet 27. november 2014 Dette er så spesielt at du bør søke råd og hjelp der du har fått dette påvist. Sannsynligvis finnes der ikke mye å gjøre med dette, da ville du vel fått behandling etter at problemet ble påvist?Anonymous poster hash: 12bb2...e69
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #3 Skrevet 27. november 2014 Kan du ikke få dren? Kjenner flere voksne som har fått dette (mest vanlig for små barn, tror jeg), og det pleier å hjelpe. Anonymous poster hash: ee67a...3d6
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #4 Skrevet 28. november 2014 Dren og henvisning gis ikke før problemet har vart i 2 mnd. Han sa det ikke var noe spesielt han kunne gi mg, så håpet noen andre hadde noen kjerringråd Anonymous poster hash: 04f18...46c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå