Gå til innhold

Jeans til en 40 åring


Gjest FruKG

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg blir litt bekymret for deg, Ts. Nå skriver du i seksualitetsforumet om hvor deilig det er å svelge sæd og hvordan alle mennene rundt deg synes det er sexy at du liker å svelge sæd..

Sikker på at alt er bra med deg og at du ikke har vært utsatt for overgrep av seksuell art noen gang? (Ikke vondt ment, kun bekymret). Synes litt synd i deg.

Anonymous poster hash: 7c254...633

Jeg leste ikke dette før jeg ba om å bli slettet. Men siden noen kan ha kjent meg igjen så vil jeg bare få svare på dette.

Jeg liker å svelge sæd ja, men jeg har ALDRI blitt overgrepet. Jeg forstår ikke helt hvorfor du er bekymret for meg, men takk. Jeg er vel veldig kåt og seksuell av meg. Slik er det. Men altså, jeg har aldri blitt utsatt for overgrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nanne70

Jeg må innrømme at jeg ikke forstår dette behovet hos en voksen kvinne for å vise seg fram på denne måten, men vi må respektere at folk er forskjellige. Til TS foreslår jeg hun kanskje velger en litt mer nedtonet stil til daglig, av hensyn til datteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste ikke dette før jeg ba om å bli slettet. Men siden noen kan ha kjent meg igjen så vil jeg bare få svare på dette.

Jeg liker å svelge sæd ja, men jeg har ALDRI blitt overgrepet. Jeg forstår ikke helt hvorfor du er bekymret for meg, men takk. Jeg er vel veldig kåt og seksuell av meg. Slik er det. Men altså, jeg har aldri blitt utsatt for overgrep.

Det er da ingen sammenheng mellom å være en veldig kåt og erotisk person og det å ha ekstremt eksponeringsbehov? Som regel går eksponeringsbehov på dårlig selvtillit, og følelse av at man ikke strekker til på andre arenaer. Da er utseende lettere å sette fokus på og "perfeksjonere".

Dagens lille psykolog-obervasjon

Anonymous poster hash: e7499...4e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ingen sammenheng mellom å være en veldig kåt og erotisk person og det å ha ekstremt eksponeringsbehov?

Anonymous poster hash: e7499...4e2

Nettopp. De som virkelig er veldig opptatt av sex pleier ikke å annonsere det overfor mannens kamerater ol.

Dette med å legge ut til menn man ikke et sammen om at man liker å svelge sæd... Kan ikke se annet enn at det handler om behov for bekreftelse fra menn. Og hvor kommer det behovet fra?

Anonymous poster hash: 0fa32...bd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...