NonJuan Skrevet 3. januar 2015 #101 Del Skrevet 3. januar 2015 Drikker dobbelt! Nå må jeg tisse snart!!! Jeg har aldri spist Kebab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 3. januar 2015 #102 Del Skrevet 3. januar 2015 Drikker. Jeg har aldri farget håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 3. januar 2015 #103 Del Skrevet 3. januar 2015 Drikker ikke Jeg har aldri klappet til noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 3. januar 2015 #104 Del Skrevet 3. januar 2015 Drikker Jeg har aldri spilt på Atari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 3. januar 2015 #105 Del Skrevet 3. januar 2015 Drikker ikke Jeg har aldri slukt en hel pølse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 3. januar 2015 #106 Del Skrevet 3. januar 2015 Dikker (som i spist en hel pølse på veldig kort tid?) Jeg har aldri nyst fire ganger på rad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 3. januar 2015 #107 Del Skrevet 3. januar 2015 Dikker (som i spist en hel pølse på veldig kort tid?) Jeg har aldri nyst fire ganger på rad Tenkte på SLUKE i et jafs Drikker Jeg har aldri fått Laks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 3. januar 2015 #108 Del Skrevet 3. januar 2015 Ok, da drikker jeg ikke likevel selv om jeg allerede har drukket. Drikker ikke Jeg har aldri drukket så mye at jeg har måttet på sykehuset og bli pumpet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 3. januar 2015 #109 Del Skrevet 3. januar 2015 Drikker ikke Jeg har aldri sett noen blitt mobbet utenat jeg har blandet meg inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 3. januar 2015 #110 Del Skrevet 3. januar 2015 Drikker ikke. Jeg går alltid bort og sier ifra. Jeg har aldri støttet dyreplageri ved å dra på delfin-show eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 3. januar 2015 #111 Del Skrevet 3. januar 2015 Drikker (Var på det i Spania) Men de hadde det veldig godt. (For å si det slik, det er en grunn til at jeg ikke bruker Loreal eller Colgate) Jeg har aldri tenkt negativt om folk som ikke spiser kjøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 3. januar 2015 #112 Del Skrevet 3. januar 2015 Drikker. Men tenker ikke sånn lenger nå. Jeg har aldri hatt fordommer mot en fremmed person jeg ikke kjenner i det hele tatt (ikke kjendis). Pga hudfarge, utseende etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 3. januar 2015 #113 Del Skrevet 3. januar 2015 Drikker ikke Jeg har aldri sett på Jakten på kjærligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 3. januar 2015 #114 Del Skrevet 3. januar 2015 Drikker, måtte jo se hvilke bønder som skulle være med i år Jeg har aldri spilt The Sims, det gjelder alle typer sims. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylva Virvla Skrevet 3. januar 2015 #115 Del Skrevet 3. januar 2015 Drikker ikke. Jeg har aldri hatt urinveisinfeksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 3. januar 2015 #116 Del Skrevet 3. januar 2015 Drikker ikke Jeg har aldri sett en hel episode av Paradise Hotel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 3. januar 2015 #117 Del Skrevet 3. januar 2015 Drikker Jeg har aldri tenkt at dyr har det godt når de er innesperret og ikke frie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 3. januar 2015 #118 Del Skrevet 3. januar 2015 Drikker ikke. Jeg har aldri eid noe med ekte pels. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 3. januar 2015 #119 Del Skrevet 3. januar 2015 Drikker ikke Jeg har aldri spist Skillpadde eller Frosk eller Snegler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 3. januar 2015 #120 Del Skrevet 3. januar 2015 Drikker ikke. Jeg har aldri spist blodpølse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå