happiest Skrevet 29. desember 2014 #21 Del Skrevet 29. desember 2014 Hohoho Drikker ikke!! YES!!!! Jeg har aldri smugtittet på noen som har hatt sex Drikker ikke. Jeg har aldri hatt sex med to forskjellige på samme dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 29. desember 2014 #22 Del Skrevet 29. desember 2014 Drikker ikke. Jeg har aldri hatt sex med to forskjellige på samme dag Drikker ikke Jeg har aldri hoppet fra TIMETEREN naken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. desember 2014 #23 Del Skrevet 29. desember 2014 Drikker ikke Jeg har aldri hoppet fra TIMETEREN naken Drikker ikke, men jeg har endt opp naken etter hoppet pga for stor bikini. Jeg har aldri brukt feil toalett offentlig (altså gått på herredassen når jeg er kvinne, eller vice versa). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 29. desember 2014 #24 Del Skrevet 29. desember 2014 Drikker ikke, men jeg har endt opp naken etter hoppet pga for stor bikini. Jeg har aldri brukt feil toalett offentlig (altså gått på herredassen når jeg er kvinne, eller vice versa). Hahahahahahahaahahha!! ser det for meg..!! hahahahahahahaaha DRIKKER!!!! Jeg har blitt kastet ut av et utested!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. desember 2014 #25 Del Skrevet 29. desember 2014 Hahahahahahahaahahha!! ser det for meg..!! hahahahahahahaaha DRIKKER!!!! Jeg har blitt kastet ut av et utested!! Drikker ikke. Bare vært på utested en gang, og da måtte jeg gå fordi noen sølte øl på meg og jeg er allergisk! Var egentlig glad for den unnskyldningen til å gå, siden dørvakta (som var en veldig kort, bolete fyr fra Sveits) drev å la an på meg. Jeg har aldri prompet høyt mens jeg gikk å shoppet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 29. desember 2014 #26 Del Skrevet 29. desember 2014 Drikker ikke. Bare vært på utested en gang, og da måtte jeg gå fordi noen sølte øl på meg og jeg er allergisk! Var egentlig glad for den unnskyldningen til å gå, siden dørvakta (som var en veldig kort, bolete fyr fra Sveits) drev å la an på meg. Jeg har aldri prompet høyt mens jeg gikk å shoppet. Drikker ikke, Men jeg har laget lyder for å late som. Men jeg har sluppet en liten en i smug og angret som FAEN. Ler, ja nok om det Jeg har Aldri likt Harry Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. desember 2014 #27 Del Skrevet 29. desember 2014 Drikker ikke, Men jeg har laget lyder for å late som. Men jeg har sluppet en liten en i smug og angret som FAEN. Ler, ja nok om det Jeg har Aldri likt Harry Potter Personen, eller filmene/bøkene? Drikker, hvis det er snakk om bøkene/filmene (skjenker meg du! ). Jeg har aldri laget en tulletråd på KG. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 29. desember 2014 #28 Del Skrevet 29. desember 2014 Drikker ikke. Jeg har aldri stjålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 29. desember 2014 #29 Del Skrevet 29. desember 2014 (endret) Drikker!!! Jeg har aldri smugtittet på søster/bror/venninne Endret 29. desember 2014 av NonJuan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 29. desember 2014 #30 Del Skrevet 29. desember 2014 Personen, eller filmene/bøkene? Drikker, hvis det er snakk om bøkene/filmene (skjenker meg du! ). Jeg har aldri laget en tulletråd på KG. FAnkern da!! Drikker Tulletråd Jeg har aldri smugtittet på søster/bror/venninne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. desember 2014 #31 Del Skrevet 29. desember 2014 FAnkern da!! Drikker Tulletråd Jeg har aldri smugtittet på søster/bror/venninne Drikker ikke. Jeg har aldri egget ned et hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 29. desember 2014 #32 Del Skrevet 29. desember 2014 Drikker ikke Jeg har aldri blitt beskyldt for å være stygg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. desember 2014 #33 Del Skrevet 29. desember 2014 Drikker ikke Jeg har aldri blitt beskyldt for å være stygg Drikker. Jeg var skolens utskudd på barneskole + ungdomskole ++. Jeg har aldri ridd et esel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 29. desember 2014 #34 Del Skrevet 29. desember 2014 Drikker ikke Jeg har aldri spydd i en bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. desember 2014 #35 Del Skrevet 29. desember 2014 Drikker, ble svært bilsyk som liten. Jeg har aldri brukt opp hver minste krone på et gavekort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 29. desember 2014 #36 Del Skrevet 29. desember 2014 Drikker ikke! Jeg har aldri hatt sex i skogen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 29. desember 2014 #37 Del Skrevet 29. desember 2014 Drikker Jeg har adri tisset på meg i voksen alder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. desember 2014 #38 Del Skrevet 29. desember 2014 Drikker ikke. Jeg har aldri tatt strikkhopping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 29. desember 2014 #39 Del Skrevet 29. desember 2014 Drikker ikke (er'u gæ'ærn ) Jeg har aldri gått en hel dag med trusa på vranga uten å ha merket det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 29. desember 2014 #40 Del Skrevet 29. desember 2014 Drikker ikke ERRU GAL!!! Jeg har aldri løpt 6 etasjer uten tøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå