Gå til innhold

Hyklerske muslimske ambasadører!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Valhalla
Valhalla' date=' jeg synes dine innlegg begynner å ligne på en slags misjonering mot muslimer. Har jeg rett?[/quote']

Hva mener du? Skal jeg ikke ha lov til å kommentere aktuelle saker på et forum som heter aktuelle saker? Dette følger opp mitt forsvar av Hagens ytringsfrihet i tidligere tråd og medias ensidighet og sensasjonsjag.

Jeg angriper disse ambasadørene ikke muslimer generelt i disse innleggene. Jeg angriper også deres land,kan ikke se at jeg har angrepet religionen i denne tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Devil's Spawn

Må jo si at Valhalla faktisk har et poeng her da. Som ambassadører representerer de landene sine, og hvis de ikke er noe mer tolerante i forhold til andre religioner selv, bør de kanskje først feie for egen dør. Det positive som noen påpeker her, er jo at man får en debatt om dette av de muslimske landene som har uttalt seg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Ja netopp. Hvis det hadde vært innvandrere fra disse landene som klaget hadde det vært urimelig å snakke om deres hjemland,men når det er ambasadører stiller saken seg anderledes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Må jo si at Valhalla faktisk har et poeng her da. Som ambassadører representerer de landene sine' date=' og hvis de ikke er noe mer tolerante i forhold til andre religioner selv, bør de kanskje først feie for egen dør. Det positive som noen påpeker her, er jo at man får en debatt om dette av de muslimske landene som har uttalt seg her.[/quote']

Men ambassadørers jobb er jo å jobbe for sitt land i utlandet, ikke på hjemmebane. Det er ikke en ambassadørs jobb å kritisere sitt eget land, de jobber i kontakt med sin regjering hjemme og representerer landet på vegne av disse.

Jeg synes som sagt at slik kritikk er utmerket, for det åpenr en dør for felles debatt, der man kan trekke inn praksis i deres land, i den grad de gjør noe galt selv.

Forøvrig har vi en (i mine øyne letterlig) blasfemiparagraf, og den gjelder like mye for muslimer som for kristne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
En sovende blasfemiparagraf.

Jeg vet, men sovende paragrafer bør fjernes. Man mp ihvertfall tåle at folk påberoper seg den når man føler seg krenket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...