Gå til innhold

HaHa! Der kjørte han ut.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag kjørte jeg gjennom Østerdalen og hadde en Audi-idiot bak i rumpa (greier visst ikke holde avstand) på meg i et stykke, blinket med lysene og greier, før han kjørte forbi meg. Et par mil etterpå ser jeg idioten har snurret bilen på glatta og står fast i veikanten. Haha! Må innrømme jeg frydet meg. Noen har visst ikke skjønt at man skal kjøre etter forholdene (jeg tok det med ro).

Ps. Stoppet selvfølgelig for å sjekke om alt var ok med idioten. Han var temmelig flau og ventet på tauebilen..

Anonymous poster hash: 08af1...284
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, sånn kan det gå.

Kanskje vedkommende lærte?

Anonymous poster hash: 5a006...d67

Han var minst 45 år. Så da lærer han sent..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva feiler set deg? Den mannen var faktisk meg, og jeg sliter med å se det morsomme i situasjonen. Du kjørte som ei forferdelig sinke, ikke rart jeg ville forbi.

Anonymous poster hash: 99f71...bfa

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva feiler set deg? Den mannen var faktisk meg, og jeg sliter med å se det morsomme i situasjonen. Du kjørte som ei forferdelig sinke, ikke rart jeg ville forbi.

Om dette virkelig var deg, synes jeg synd på at du ofrer så mye for litt ekstra tid. Bedre sent enn aldri, og dette er ren karma. Likevel godt at du kom unna med skrekken, men jeg hadde nok frydet meg litt jeg også over dette... Ikke fordi jeg er skadefro, men fordi jeg er lei av idioter som dette som setter andre i fare. KJØR ETTER FORHOLDENE!

Anonymous poster hash: f91d3...04c

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Min mor opplevde lignende en gang, hun kjørte litt under fartsgrensa pga glatt vei og mye elg i området. Idioten bak presset på og skulle absolutt forbi. Vel, han kom seg forbi, og noen få kilometer senere hadde han vrengt bilen rundt et tre i grøfta og det lå en hardt skadd elg midt på veien. Til pass for idioten (han var uskadd), men synd det gikk ut over et uskyldig dyr som måtte pines og bøte med livet.

Anonymous poster hash: 4759e...9f7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også opplevd noe lignende.

I nærheten av der vi bor er det en ganske lite trafikkert veistrekning på ca. 20 km. Veien er forholdsvis bra, og en kombinasjon av rette strekninger, nedoverbakker og lange, "seige" svinger i noen av nedoverbakkene.

Jeg kjenner veien meget godt, og ligger vanligvis (med gode føreforhold) ca. 10-15 km over fartsgrense. Dette gjorde jeg også en sommerdag for 2 år siden. Likevel fikk jeg en bil bak meg som formelig klistret seg til min bil. Han lå og presset og presset helt til han fikk god sikt, og så vrengte han forbi meg i høy hastighet. Jeg tenkte: "Idiot".

Noen kilometer lenger fremme kommer jeg midtveis i en veldig lang sving (jeg kjenner den svingen og vet at selv om den ser slak ut ved inngangen, blir den krappere og krappere - og den varer i det uendelige....). Der ser jeg en stor bulk i autovernet - og den nevnte bilen ligge i åkeren rundt 150 meter fra veien. Jeg stopper, og ser sjåføren krabbe ganske uskadd ut av bilen. Flaks for ham. Bilen hadde hatt altfor stor fart inn i svingen, han mistet kontrollen så bilen fortsatte rett frem. Rett i autovernet og bilen "fløy" deretter rundt 150 meter. Og landet pent og pyntelig på 4 hjul.

Også denne idioten fikk minst som fortjent.

Anonymous poster hash: e6086...516
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde noe tilsvarende for en tid tilbake. Kjørte da en Peugeot 3008, med en Audi, selvfølgelig bak. 60 sone, og 2 kjørefelt i hver retning. Holdt 60 fordi det ofte er kontroll på det strekket. Audien durte forbi etter å ha lagt på min bakre støtfanger en stund.

Lengre fremme stod nevnte Audi på veiskulderen foran UPs bil. Jippi.

Anonymous poster hash: 75da3...5a9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde noe tilsvarende for en tid tilbake. Kjørte da en Peugeot 3008, med en Audi, selvfølgelig bak. 60 sone, og 2 kjørefelt i hver retning. Holdt 60 fordi det ofte er kontroll på det strekket. Audien durte forbi etter å ha lagt på min bakre støtfanger en stund.

Lengre fremme stod nevnte Audi på veiskulderen foran UPs bil. Jippi.

Sikker på det ikke var UP da, De kjører nemlig ofte Audi... :fnise:

Anonymous poster hash: 29607...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på det ikke var UP da, De kjører nemlig ofte Audi... :fnise:

Up´n her kjører stor sett ikke Audi.. :vetikke::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjørte fra Oslo til Bergen en gang. Etter ca 40 minutter var det en bil som kjørte forbi oss (vi kjørte over fartsgrensen). Jeg sa "vedder på han kjører utfor på vidden". Vi kom til Hardangervidden i fullstendig mørke, det var full snøstorm og veien var klink is (stengte rett etter vi kjørte over). Gjett om han hadde kjørt utenfor? Ja, det hadde han.

Det var selvfølgelig litt trist, men kanskje han lærte at han ikke skal kjøre i 140 km/t sånn ca neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på det ikke var UP da, De kjører nemlig ofte Audi... :fnise:Anonymous poster hash: 29607...2a8

Begge bilene var mørke Audier. Ofte kontroll på det strekket, og da står Up Audien på ett fast sted. Kan skiltene på den, da den flere ganger har kommet med blålyset og stoppet biler og 2 hjulinger,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Up´n her kjører stor sett ikke Audi.. :vetikke::fnise:

Nå vet ikke jeg hvor du bor, men sivilbilene til Politiet er veldig ofte Audi.

Du er vel ikke den eneste som ikke vet det, for de tar mange i trafikken fordi folk ikke vet at de kjører slike biler, og lar seg provosere av en Audi bak eller foran dem. :twisted:

Men det var ment som en spøk at det var de som kjørte ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjørte jeg gjennom Østerdalen og hadde en Audi-idiot bak i rumpa (greier visst ikke holde avstand) på meg i et stykke, blinket med lysene og greier, før han kjørte forbi meg. Et par mil etterpå ser jeg idioten har snurret bilen på glatta og står fast i veikanten. Haha! Må innrømme jeg frydet meg. Noen har visst ikke skjønt at man skal kjøre etter forholdene (jeg tok det med ro).

Ps. Stoppet selvfølgelig for å sjekke om alt var ok med idioten. Han var temmelig flau og ventet på tauebilen..

Skadefryd er i sannhet den eneste ekte fryd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...