Gjest Gjest Skrevet 24. november 2014 #1 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Jepp, det gjør jeg. Ikke tarot, men til Lenormand. De fem første meddebatørene som poster inn en problemstilling får fra 5-7 kort. Ingen krav forøvrig utover at det gies tilbakemelding. Endret 24. november 2014 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ånei Skrevet 24. november 2014 #2 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Jeg sliter med å ha troa på meg selv. Er en viktig dag for meg snart, vil dette gå utover hendelsen som skal skje snart. Endret 24. november 2014 av Ånei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2014 #3 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg sliter med å ha troa på meg selv. Er en viktig dag for meg snart, vil dette gå utover hendelsen som skal skje snart. Jeg sliter med å ha troa på meg selv. Er en viktig dag for meg snart, vil dette gå utover hendelsen som skal skje snart. Ok, skal bli. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Freckle Skrevet 24. november 2014 #4 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg og min familie lever nok en gang farlig på grunn av andres feil og ignoranse. Kommer vi til å få den nødvendige hjelpa vi trenger for å kunne leve tilnærma normalt igjen for en periode, eller må vi forberede oss på det verste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akazie Skrevet 24. november 2014 #5 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg og samboeren skal flytte fra hverandre. Kommer det til å gå bra med meg alene med en hund og ei katt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 24. november 2014 #6 Del Skrevet 24. november 2014 Hvordan vil det gå med økonomi og jobb fremover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2014 #7 Del Skrevet 24. november 2014 Noen flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprettballen Skrevet 24. november 2014 #8 Del Skrevet 24. november 2014 Hei Jeg vil gjerne ha en lesing, men kan jeg sende deg problemstilling på PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2014 #9 Del Skrevet 24. november 2014 Hei Jeg vil gjerne ha en lesing, men kan jeg sende deg problemstilling på PM? Nei, jeg har ikke tid til å korrespondere på PM pga det vil ta for lang tid det hele, er det så hemmelig at du ikke kan ta det i plenum så velg noe annet, eller plassen din går til noen annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprettballen Skrevet 24. november 2014 #10 Del Skrevet 24. november 2014 Nei, jeg har ikke tid til å korrespondere på PM pga det vil ta for lang tid det hele, er det så hemmelig at du ikke kan ta det i plenum så velg noe annet, eller plassen din går til noen annen. Ok. Det er ikke så hemmelig, men litt utleverende, så da velger jeg å avstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2014 #11 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg sliter med å ha troa på meg selv. Er en viktig dag for meg snart, vil dette gå utover hendelsen som skal skje snart. Hus (4), Stjerner (16), Brev (27), Kors (36), Tre (5). Ha i bakhodet at jeg er totalt nybegynner når det kommer til Lenormand og du gir meg lite informasjon å søke informasjon på, så ikke arrester meg hvis jeg tar totalt feil. Du går og er engstelig for om du vil være istand til å beholde/kjøpe hus/leilighet pga helsen. La oss se hva kortene sier konkret. Du får positiv beskjed når det kommer til drømmestedet (4+16+27), men dårlige nyheter når det kommer til helsen ((27+36), men det vil ordne seg med helsen (ryggproblemer?) etterhvert (36+5). Håper jeg har vært til hjelp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2014 #12 Del Skrevet 24. november 2014 Ok. Det er ikke så hemmelig, men litt utleverende, så da velger jeg å avstå. Ok, respekterer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 24. november 2014 #13 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg har mistet troen på at jeg finner lykken her hvor jeg bor. Både når det kommer til kjærligheten og jobb. Burde jeg lytte til magefølelsen å flytte på meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ånei Skrevet 24. november 2014 #14 Del Skrevet 24. november 2014 Hus (4), Stjerner (16), Brev (27), Kors (36), Tre (5). Ha i bakhodet at jeg er totalt nybegynner når det kommer til Lenormand og du gir meg lite informasjon å søke informasjon på, så ikke arrester meg hvis jeg tar totalt feil. Du går og er engstelig for om du vil være istand til å beholde/kjøpe hus/leilighet pga helsen. La oss se hva kortene sier konkret. Du får positiv beskjed når det kommer til drømmestedet (4+16+27), men dårlige nyheter når det kommer til helsen ((27+36), men det vil ordne seg med helsen (ryggproblemer?) etterhvert (36+5). Håper jeg har vært til hjelp. Det var ikke langt unna! Tusen takk! Du er flink, lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2014 #15 Del Skrevet 24. november 2014 Det var ikke langt unna! Tusen takk! Du er flink, lykke til Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guanin Skrevet 24. november 2014 #16 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) *sletter innlegget siden det ikke var relevant mer* (Nosoul siste lesing) Artig var det læll. Takk! 😊 Endret 24. november 2014 av Guanin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2014 #17 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg og min familie lever nok en gang farlig på grunn av andres feil og ignoranse. Kommer vi til å få den nødvendige hjelpa vi trenger for å kunne leve tilnærma normalt igjen for en periode, eller må vi forberede oss på det verste? Hund (18), Ring (25), Fjell (21), Bok (26), Rytter (1). Dere ble lovet en kontrakt av noe slag av en dere stolte på (18+25), av en eller annen grunn som fremdeles ikke er helt klart så ble det intet av det (25+21), og det virker som at det er vanskelig for dere å finne ut hvorfor om det på nuværende tidspunkt, alt er forsinket på vis (21+26). Dog vil det ganske snart (før jul) bli avslørt noe informasjon om saken (26+1), som gjør til at dere kan ta det opp med rette vedkommende, dvs den som ikke holdt det de lovte (1+18). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2014 #18 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg og samboeren skal flytte fra hverandre. Kommer det til å gå bra med meg alene med en hund og ei katt? Skyer (6), Månen (32), Fugler (12), Bukett (9), Nøkkel (33). Du vil være litt deprimert ei stund (6+32), men det blir ikke lenge til før du treffer på en ny fyr som du synes er fin og snakke med (32+12), han vil be deg med ut på en date som du bør takke ja til (12+9), og det blir en stor suksess den her kvelden som vil låse oppe en hel del skit som du kan trygt legge bak deg (9+33). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 24. november 2014 #19 Del Skrevet 24. november 2014 Eg har ei stor utfordring som eg skal igjennom om, forhåpentlegvis, kort tid. Kan du sjå noko der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2014 #20 Del Skrevet 24. november 2014 Eg har ei stor utfordring som eg skal igjennom om, forhåpentlegvis, kort tid. Kan du sjå noko der? Nosoul blir sistemann. Beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå