Jump to content
AnonymBruker

Hva får din kjæreste til jul av deg i år? :)

Recommended Posts

Guest Haaploes

Jeg hadde en til 2800 i kikkerten, men så falt jeg selv for den dyrere. Men ble seriøst paff over servicen. Netthandel er ingen dårlig ting nei :)

Har aldri gitt en så dyr gave, men i år ble det bare slik..

Anonymous poster hash: 341f3...4d6

Det var ikke vondt ment mot deg! :-) Så nå at meldingen min kunne oppleves veldig krass. Det var ment mot den teite dama/mannen i butikken.

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det var ikke vondt ment mot deg! :-) Så nå at meldingen min kunne oppleves veldig krass. Det var ment mot den teite dama/mannen i butikken.

Oppfattet det ikke krast heller :) er mer meg som har litt dårlig samvittighet på egne vegne fordi jeg egentlig ikke burde brukt så mye penger på en gave. Så akkurat bestemt meg for å sende tilbake en treningstopp jeg kjøpte på Black Friday-den var uansett noe snål i fasongen.

Er jo en grunn til at jeg knapt handle rpå parfymerier heller, for da må man stå i mot den der "ja, var dette ALT?", og jeg føler eg dårlig som bare handler foundationen til nær 500 kroner. Om jeg så vinner i Lotto i kveld går jeg ikke tilbake til den urmakeren.

God klokkejakt :) Jeg håper og tror det blir en vinner under treet!

Anonymous poster hash: 341f3...4d6

AnonymBruker

Mannen får et smykke til ca 300,- og et gavekort på en butikk han elsker, men sjelden tar seg råd til å handle i. Jeg kom veldig billig utav det med smykke i forhold til hva jeg hadde trodd, så kanskje jeg finner på en liten ting til. Har vurdert å handle litt øl på polet til han, men jeg har så liten peiling på hva som er godt og ikke at jeg tror jeg dropper det :lol:

Anonymous poster hash: db080...b06

Guest Haaploes

I dag ble det bestilt klokke!
Så da blir det klokke og favorittsjokoladen hans (som ikke er å få i norske butikker). Tror og håper han blir glad. Vurderer å få klokken inngravert, men jeg er usikker på om jeg rekker det før jul. Dessuten tenker jeg på klokken jeg fikk av min eks og som jeg fortsatt bruker jevnlig - det hadde vært sykt bittert om den var inngravert :fnise:

Pjokkeline

Min fikk 2000kr i spons for ny Nokia tlf som han har ønsket seg :)

AnonymBruker

Lurer litt på Philips wake up light +juleøl. :)

Anonymous poster hash: 280d9...36c

Wake up light = bortkasta penger med mindre du skal bruke det som nattlampe eller dårlig radio. Håper du ikke har kjøpt den enda! Du har fortsatt tid til å finne noe annet som faktisk er nyttig!

Anonymous poster hash: 27a34...858

Annonse

AnonymBruker

Oppgraderingssett til 3D printeren hans, og ett nytt gaming tastatur. Blir nok en del dyrere enn vi pleier i år, men slik ble det! :)

Vi er begge 34.

Anonymous poster hash: b2b3f...8ca

AnonymBruker

Han driver å skal bygge seg opp et snekkerverksted i kjelleren, så av meg får han sånn klemme, er ikke sikker på hva det heter på norsk men på engelsk heter det vice :P Også har han fått kalender med forskjellige koselige ord om han og en tjeneste eller ting vi skal gjøre sammen.

Planen var kapp- og gjærsag. Så fant vi ut at fornuften måtte seire og vi skal nå holde oss på rundt 500,- står helt fast...

Ja, det er dyrt! Hadde lyst til å kjøpe det samme til min, men heldigvis har jeg en super pappa som har kjøpt sag og bord til an i julegave :)

Anonymous poster hash: 0372d...93f

Guest Sunhill

I år skal vi på en dyr utenlandsreise, så vi bruker litt mindre penger i år en tidligere.

Men av meg får han kjempe fine tøfler fra Shepard, pysjbukse fra Tiger of Sweden og en bokser fra samme sted.

Dette er noe han både ønsker seg og trenger. Han sitter som oftest kun i pysjbukse når han er hjemme, og ønska seg noen tøfler som han kunne daffe rundt i.

Gleder meg til han åpner gaven :biggrin:

Mafalda

Mannen min er i midten av førtiårene, og får nye joggesko, en dvd-boks og en lydbok. Joggeskoene var på tilbud, og siden han jogger rundt i noen lefser som må være snart ti år gamle, så er det på tide :)

Det varierer hvor mye vi bruker på hverandre, men sjelden over 1500 - 2000. I fjor fikk han noe litt dyrere, en pc-veske i skinn, men igjen var det ganske praktisk forankret: han trengte noe pent å ha pc'en i, det gjør seg ikke med dressjakke og sekk :ler: Og når jeg vet at gaven kommer til å brukes i mange, mange år gjør det meg ikke noe å legge på litt ekstra. Men jeg kjøper aldri bare for å kjøpe, og velger heller ikke dyrt bare for å velge dyrt. Det viktigste er at det treffer et behov eller en interesse, ikke at det er så overveldende flott.

Tillegg: jeg sponser jo også barnas gave til pappa, men de må finne på gaven og kjøpe den selv. I år får han Happy Socks (en ironisk brodd her, ettersom han skjeller og smeller over alle som tar sokkene hans ;) ) og kaffebønner!

Edited by Mafalda

Jolene

Jeg bare tenkte å spørre damene i tråden:

Er kjølepute til lap-top en gave man kan gi til en dame? Eller er ikke damer så glade for å få sånne ting i julepresang?

Jeg er litt utenfor mitt element på dette julepakke-området. :sjenert:

Jeg hadde blitt skikkelig glad for en slik gave! Har selv et "brett" til å ha pc oppå med vifte, men en kjølepute hadde virkelig vært en slager her :)

AnonymBruker

Fikk dog så dårlig service i den ene butikken jeg var i, av typen; "som om jeg har tid til å hjelpe deg når du kun er interessert i billige klokker, og selv om vi selger den du er interessert i så har jeg aldri hørt om den men du må for all del ta en kikk for å se om du kjenner den igjen der borte hvor det er klokker i den prisklassen du er interessert i"

:o Ikke bra! Sånt har jeg ikke opplevd på den type butikk. Og jeg kjøper aldri klokker til særlig mye over en 1000lapp. Ikke handler jeg for stort mer enn 3-400 når jeg er i parfymeri heller (så noen nevnte slik holdning der også).

Men i en fancy klesbutikk følte jeg meg "vurdert" da jeg kom inn i mine H&M/loppis klær en gang. Blikket sa "hva gjør du her..? *mistenksom*"

Anonymous poster hash: bc52a...8ff

AnonymBruker

pensko

Anonymous poster hash: c6df5...572

Annonse

AnonymBruker

Villmarksbok og turutstyr.

Anonymous poster hash: 6d291...3e4

AnonymBruker

Wake up light = bortkasta penger med mindre du skal bruke det som nattlampe eller dårlig radio. Håper du ikke har kjøpt den enda! Du har fortsatt tid til å finne noe annet som faktisk er nyttig!

Anonymous poster hash: 27a34...858

Jeg har allerede kjøpt den, og angrer ikke. Har snakt med flere som har sagt at den fungerer. Kjæresten min sliter ordentlig med å stå opp om morgenen, så da tar jeg heller sjansen. :) men takk for tips uansett. Han trenger i alikevell en ny radio, så nå får det bli sånn.

Anonymous poster hash: 280d9...36c

AnonymBruker

Headset, pc-skjerm og et nytt spill :filer: Alt jeg egentlig misliker.

Anonymous poster hash: 9a957...f17

Guest Selfie

Jeg har allerede kjøpt den, og angrer ikke. Har snakt med flere som har sagt at den fungerer. Kjæresten min sliter ordentlig med å stå opp om morgenen, så da tar jeg heller sjansen. :) men takk for tips uansett. Han trenger i alikevell en ny radio, så nå får det bli sånn. Anonymous poster hash: 280d9...36c

Vi hadde det før, og det fungerte veldig bra på mannen min som slet med å våkne om morgenen! Nå er det ikke noe problem fordi vi har...småbarn.

AnonymBruker

Så dyre gaver alle gir! :overrasket: Blir helt satt ut... Min får bare en joggebukse av meg :blush:

Anonymous poster hash: fc7df...f4a

frøkna

Jeg har ikke handlet enda, og har lest igjennom tråden for inspirasjon!

Jeg har også innsett at det nå er for sent å bestille noe på nett :sjokkert:

Jeg trodde ikke vi kom til å kjøpe noe til hverandre, men så har han innrømt at det var noe han bare måtte kjøpe. Han fikk det levert på døra i en relativt stor eske... Er ganske spent! Samtidig som jeg vet at gaven min ikke kommer til å "matche" hans i verken pris eller gjennomtenkthet..

Blir nok en kul t- skjorte og whiskey tenker jeg :) Bruker ikke mer enn rundt 500 på gaven, og det syns jeg er MER enn nok. Har fisket etter hva han har brukt på min, men ikke fått noe vettugt svar!

AnonymBruker

Vi hadde det før, og det fungerte veldig bra på mannen min som slet med å våkne om morgenen! Nå er det ikke noe problem fordi vi har...småbarn.

Synes det er nå som vi har barn den gjør mest nytte. Passer godt som nattlys.

Anonymous poster hash: 085a9...f6f