Gjest Booker Skrevet 15. november 2014 #61 Del Skrevet 15. november 2014 Sverddronningen. Hmm, ser ut til at du allerede har møtt ham, det er brunt lauv ved dine føtter, hvis det allerede har kommet snø på dine kanter, hvis ikke så dukker han opp før snøen kommer. Og jeg som trodde det skulle skje om et par år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faina Skrevet 15. november 2014 #62 Del Skrevet 15. november 2014 Hvordan ser kjærlighetslivet mitt ut fremover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #63 Del Skrevet 15. november 2014 Og jeg som trodde det skulle skje om et par år. Hvorfor trodde du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. november 2014 #64 Del Skrevet 15. november 2014 Kan du generalisere (eller hva det nå het?) meg og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 15. november 2014 #65 Del Skrevet 15. november 2014 For en nydelig stokk, Gjest! Jeg lurer på hva resten av året vil bringe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #66 Del Skrevet 15. november 2014 Hvordan ser kjærlighetslivet mitt ut fremover? Verden. Ser ut til at det blir en fin en å treffe over nyttår. Mager og senete en. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faina Skrevet 15. november 2014 #67 Del Skrevet 15. november 2014 Verden. Ser ut til at det blir en fin en å treffe over nyttår. Mager og senete en. Hmm. En ny altså? Ikke en jeg "kjenner" eller kjenner fra før? D? Takk forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #68 Del Skrevet 15. november 2014 Kan du generalisere (eller hva det nå het?) meg og? Stavknekten. Lev litt, våg litt, ikke vær totalt Ludvik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 15. november 2014 #69 Del Skrevet 15. november 2014 Kaster meg alltid på tarot trådene dine, digger de! Selv om jeg enda venter på at profetien fra sist gang skal skje :D Kunne jeg fått en generalisering(er det det det heter?) ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Booker Skrevet 15. november 2014 #70 Del Skrevet 15. november 2014 Hvorfor trodde du det? Jeg bare så for meg et behagelig singelliv i et par år, bli kjent med meg selv, utforske. Også virker det veldig skummelt å forelske meg igjen... innigranskauen skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #71 Del Skrevet 15. november 2014 For en nydelig stokk, Gjest! Jeg lurer på hva resten av året vil bringe? Begerdronningen. Du skal bare slappe av, ta et glass vin og stole på universet, du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #72 Del Skrevet 15. november 2014 Jeg bare så for meg et behagelig singelliv i et par år, bli kjent med meg selv, utforske. Også virker det veldig skummelt å forelske meg igjen... innigranskauen skummelt. Er jo bare du og si nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 15. november 2014 #73 Del Skrevet 15. november 2014 Kan du ikke lage noe Tarot-greier for oss som er gift/er i et forhold OG som ikke liker noe særlig alkohol, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #74 Del Skrevet 15. november 2014 Kaster meg alltid på tarot trådene dine, digger de! Selv om jeg enda venter på at profetien fra sist gang skal skje :D Kunne jeg fått en generalisering(er det det det heter?) ? 8/Staver. Hvis det er noe du prøver å gi blanke i å ta tak i/overser, så ta tak i det nu. Før det renner over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. november 2014 #75 Del Skrevet 15. november 2014 Stavknekten. Lev litt, våg litt, ikke vær totalt Ludvik. Hehehe Jeg skal ta oppfordringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. november 2014 #76 Del Skrevet 15. november 2014 JA!! Korleis ser kjærleikslivet mitt ut framover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #77 Del Skrevet 15. november 2014 Kan du ikke lage noe Tarot-greier for oss som er gift/er i et forhold OG som ikke liker noe særlig alkohol, da? Jo da, skal bli før jul det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faina Skrevet 15. november 2014 #78 Del Skrevet 15. november 2014 Prøver meg på et til.. Hva skal jeg gjøre med V? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zaytun Skrevet 15. november 2014 #79 Del Skrevet 15. november 2014 (endret) Hvordan ser kjærlighetslivet mitt ut fremover? Endret 15. november 2014 av Zaytun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 15. november 2014 #80 Del Skrevet 15. november 2014 Begerdronningen. Du skal bare slappe av, ta et glass vin og stole på universet, du. Det høres ut som en ypperlig plan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå