Gå til innhold

Tarot bare sånn læll

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Solen.

19.jpg

Du vil få en hard vinter og vil lengte etter sommer mer enn de fleste. Beklager at jeg ikke kunne komme med bedre nyheter. Klem.

Oj. Jeg lengter etter sol og varme allerede, så det kan bli en lang vinter. Kan du konkretisere på hvilke områder jeg vil streve?

Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8/Staver.

8%2B%D0%B6%D0%B5%D0%B7%D0%BB%D0%BE%D0%B2

Du er soltilbeder du også. Så det handler om å overleve frem til mars. Klem.

Var redd for det ja. Tusen takk igjen for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forstått at det er lange tradisjoner på dette - og det er vel litt av det jeg synes er så spennende med Tarot. Men med så mange forskjellige bøker, er det vanskelig å vite hvor man skal begynne. Derfor er det godt å få gode råd mht dette. Når jeg trekker kort, så plopper det opp følelser, bilder etc. Fryktelig uvant - så jeg greier ikke helt å stole på det og sitter med nesen i boka isteden. Har følt at det ble litt feil, men skjønner ut fra hva du forteller, at det er nettopp måten å gjøre det på. Bøyer meg i støvet for alle som HUSKER alt som står.

Men skal jeg komme meg på jobb i morgen tidlig, så må jeg vel komme meg i seng. Ha en fortsatt fin kveld - og nok en gang takk for gode råd.

Har du noen lærebøker allerede? Hold deg til ei til å begynne med. ikke forvirr og plag deg selv med å rote i de andre bøkene du har. Velg ei og følg den slavisk fra A til Å. Gå deretter til neste bok. Huske på hva jeg sa om at de her er først og fremst et håndtverk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er mest utfordrende er vel å få til å bruke intuisjonen og stole på den. Men det kommer jo sikkert med litt trening. Har ikke prøvd meg på "legg" som f.eks Det keltiske korset enda. Synes det er vanskelig å se sammenhengen og den røde tråden når det blir så mange kort. Jeg har mye å lære kjenner jeg

Hold deg unna CC. Gjør heller 21 Romany legg. da vil du lære deg ting som knekting, brobygging og speiling av kortene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4/Mynter.

4%2B%D0%BF%D0%B5%D0%BD%D1%82.jpg

Jeg aner ikke hva du holder på med, om det er skole eller jobb, men tidlig vår 2015 da kan du begynne å kikke deg om etter den her mannen, og jo, jeg tror du kjenner ham fra før.

Tusen hjertelig takk :) Er student for øyeblikket. Skal holde utkikk etter han til neste år :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj. Jeg lengter etter sol og varme allerede, så det kan bli en lang vinter. Kan du konkretisere på hvilke områder jeg vil streve?

Takk for svar

Stavdronningen.

%D0%94%D0%B6.jpg

I vinterhalvåret har du ikke på deg klærne og den stil du mener er deg. så du føler deg ukomfortabel og ikke deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavdronningen.

%D0%94%D0%B6.jpg

I vinterhalvåret har du ikke på deg klærne og den stil du mener er deg. så du føler deg ukomfortabel og ikke deg.

Hm, det har jeg ikke tenkt på, men akkurat i år tror jeg du kan ha rett i det. Snodig altså, for det var egentlig en fjern tanke for meg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det har jeg ikke tenkt på, men akkurat i år tror jeg du kan ha rett i det. Snodig altså, for det var egentlig en fjern tanke for meg.

Vel, jeg vet hvordan det er, men med motsatte fortegn, jeg er høst og vinterbarn, totalt goth med den der estetikk og hater vår og sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg vet hvordan det er, men med motsatte fortegn, jeg er høst og vinterbarn, totalt goth med den der estetikk og hater vår og sommer.

Da kan vi byttelåne årstider, så jeg har vår og sommer og du høst og vinter. Perfekt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjerner og planeter

Du seier denne mannen er frå fortida mi. Er det ein eg har i omgangskretsen eller ein frå lang tid tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du seier denne mannen er frå fortida mi. Er det ein eg har i omgangskretsen eller ein frå lang tid tilbake?

5/Staver.

5%2B%D0%B6%D0%B5%D0%B7%D0%BB%D0%BE%D0%B2

Han kjenner deg fra før, han vet hvordan du er når du konkurerer og vil ha en fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Stjerner og planeter

5/Staver.

5%2B%D0%B6%D0%B5%D0%B7%D0%BB%D0%BE%D0%B2

Han kjenner deg fra før, han vet hvordan du er når du konkurerer og vil ha en fyr.

Herlighet! Dette vert meir og meir interessant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magikeren.

01.jpg

Blir blanke ark og fargestifter til....

Det liker jeg! Livet er supert nå, men det er deilig at ingenting er hogget i stein for det neste året :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...