Faina Skrevet 15. november 2014 #181 Del Skrevet 15. november 2014 Skjebnehjulet. ¨Han prøver lykken, ellers ikke for noen spesifikk grunn. Hvis jeg var deg så hadde jeg begynt og leikt meg med ham. Hvordan skal jeg kunne leke med han når jeg har altfor mange følelser for han fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #182 Del Skrevet 15. november 2014 Takk for tipset. Har notert meg tittel og forfatter. Kjenner jeg får litt hetta av å lese engelsk, men det er jo bare å prøve seg. Si fra hvis du trenger hjelp. Og et godt tips. Bruker du gode gamle RWS med boken (ja, jeg vet stokken er gorr kjedelig), så kan du lese all stokker som er fundert på RWS systemet etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #183 Del Skrevet 15. november 2014 Hvordan skal jeg kunne leke med han når jeg har altfor mange følelser for han fortsatt? Du får ham til å betale for alt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faina Skrevet 15. november 2014 #184 Del Skrevet 15. november 2014 Hmm. Så han skal ikke få noen julegave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #185 Del Skrevet 15. november 2014 Eg har ei utfordrande tid framfor meg. Vil det gå rette vegen? Månen. Det er på tide for deg og rett og slett bare velge hva som er rett vei og gå rett mot porten. Ikke la noe forvirre deg og forstyrre deg når det kommer til det hva du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #186 Del Skrevet 15. november 2014 Kan jeg få et til? Hvordan vil det gå for meg på onsdag? 3/Mynter. Bra, men du må forberede deg selv også. Ingenting bør forlates til tilfeldighetene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catlin Skrevet 15. november 2014 #187 Del Skrevet 15. november 2014 Si fra hvis du trenger hjelp. Og et godt tips. Bruker du gode gamle RWS med boken (ja, jeg vet stokken er gorr kjedelig), så kan du lese all stokker som er fundert på RWS systemet etterpå. Det jeg synes er mest utfordrende er vel å få til å bruke intuisjonen og stole på den. Men det kommer jo sikkert med litt trening. Har ikke prøvd meg på "legg" som f.eks Det keltiske korset enda. Synes det er vanskelig å se sammenhengen og den røde tråden når det blir så mange kort. Jeg har mye å lære kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #188 Del Skrevet 15. november 2014 Hmm. Så han skal ikke få noen julegave? Kjøp et par sokker, hvis han kommer med noe til deg først. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #189 Del Skrevet 15. november 2014 (endret) Det jeg synes er mest utfordrende er vel å få til å bruke intuisjonen og stole på den. Men det kommer jo sikkert med litt trening. Har ikke prøvd meg på "legg" som f.eks Det keltiske korset enda. Synes det er vanskelig å se sammenhengen og den røde tråden når det blir så mange kort. Jeg har mye å lære kjenner jeg Ok, men intuisjonen bør du drite i først. Rotelær de symbolske og tradisjonelle betydningene av alle kortene først. Gidder du det så vil du kunne gjøre en god jobb også når intuisjonen har tatt kveld. Det her er først og fremst et håndtverk. Endret 15. november 2014 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catlin Skrevet 15. november 2014 #190 Del Skrevet 15. november 2014 Ok, men intuisjonen bør du drite i først. Rotelær de symbolske og tradisjonelle betydningene av alle kortene først. Gidder du det så vil du kunne gjøre en god jobb også når intuisjonen har tatt kveld. Det her er først og fremst et håndtverk. Takk for tipsene ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperbiff Skrevet 15. november 2014 #191 Del Skrevet 15. november 2014 Du sa alt ble sekundært framfor jobb/skole for meg for tiden. Når vil en eventuell kjæreste kunne bli prioritert og kjenner jeg han nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. november 2014 #192 Del Skrevet 15. november 2014 Månen. Det er på tide for deg og rett og slett bare velge hva som er rett vei og gå rett mot porten. Ikke la noe forvirre deg og forstyrre deg når det kommer til det hva du vil. takk for det. Skal ta det med meg inn i tida som kjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faina Skrevet 15. november 2014 #193 Del Skrevet 15. november 2014 Kjøp et par sokker, hvis han kommer med noe til deg først. Skal bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #194 Del Skrevet 15. november 2014 Takk for tipsene ! For å si det sånn. Jeg har lite tålmodighet med folk som leser tarot som ikke er kjent med tradisjonen og gad å lære seg det. Tarot er håndtverk og deretter kunst. Og har ikke folk tålmodighet til å lære seg håndtverket så bør de holde seg til oracle kort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #195 Del Skrevet 15. november 2014 Du sa alt ble sekundært framfor jobb/skole for meg for tiden. Når vil en eventuell kjæreste kunne bli prioritert og kjenner jeg han nå? 4/Mynter. Jeg aner ikke hva du holder på med, om det er skole eller jobb, men tidlig vår 2015 da kan du begynne å kikke deg om etter den her mannen, og jo, jeg tror du kjenner ham fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 15. november 2014 #196 Del Skrevet 15. november 2014 Hei Gjest, kan du si noe om hvordan vinteren blir for meg? Digger tarotkveldene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #197 Del Skrevet 15. november 2014 Hei Gjest, kan du si noe om hvordan vinteren blir for meg? Digger tarotkveldene dine. Solen. Du vil få en hard vinter og vil lengte etter sommer mer enn de fleste. Beklager at jeg ikke kunne komme med bedre nyheter. Klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. november 2014 #198 Del Skrevet 15. november 2014 Hvordan blir de neste månedene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #199 Del Skrevet 15. november 2014 takk for det. Skal ta det med meg inn i tida som kjem Bra det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catlin Skrevet 15. november 2014 #200 Del Skrevet 15. november 2014 For å si det sånn. Jeg har lite tålmodighet med folk som leser tarot som ikke er kjent med tradisjonen og gad å lære seg det. Tarot er håndtverk og deretter kunst. Og har ikke folk tålmodighet til å lære seg håndtverket så bør de holde seg til oracle kort. Jeg har forstått at det er lange tradisjoner på dette - og det er vel litt av det jeg synes er så spennende med Tarot. Men med så mange forskjellige bøker, er det vanskelig å vite hvor man skal begynne. Derfor er det godt å få gode råd mht dette. Når jeg trekker kort, så plopper det opp følelser, bilder etc. Fryktelig uvant - så jeg greier ikke helt å stole på det og sitter med nesen i boka isteden. Har følt at det ble litt feil, men skjønner ut fra hva du forteller, at det er nettopp måten å gjøre det på. Bøyer meg i støvet for alle som HUSKER alt som står. Men skal jeg komme meg på jobb i morgen tidlig, så må jeg vel komme meg i seng. Ha en fortsatt fin kveld - og nok en gang takk for gode råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå