OppNedPåAlt Skrevet 15. november 2014 #81 Del Skrevet 15. november 2014 8/Staver. Hvis det er noe du prøver å gi blanke i å ta tak i/overser, så ta tak i det nu. Før det renner over. Oi, jeg har faktisk to sånne ting, gi blanke i en fyr (noe som er vaaaaanskelig) og ta tak i min egen helse (noe som er kjeeeedelig, men må gjøres). Det stemte for bra, Gjest I'll do it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #82 Del Skrevet 15. november 2014 JA!! Korleis ser kjærleikslivet mitt ut framover? 3/Mynter. Du skal treffe en fyr, en håndtverker/kunstner. Lekker, men litt intens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nuggets Skrevet 15. november 2014 #83 Del Skrevet 15. november 2014 (endret) Vil eksen min bestemme seg for meg eller vil han fortsette livet alene? Endret 15. november 2014 av nuggets Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. november 2014 #84 Del Skrevet 15. november 2014 3/Mynter. Du skal treffe en fyr, en håndtverker/kunstner. Lekker, men litt intens. spanande!! Ein eg kjenner frå før eller heilt ny? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #85 Del Skrevet 15. november 2014 Vil eksen min bestemme seg for meg eller vil han fortsette livet alene? Døden. Han har bestemt seg allerede, men det er beleilig for ham å ha deg der til å gi ham omsorg nu og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #86 Del Skrevet 15. november 2014 spanande!! Ein eg kjenner frå før eller heilt ny? 6/Beger. Fra fortiden ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nuggets Skrevet 15. november 2014 #87 Del Skrevet 15. november 2014 Døden. Han har bestemt seg allerede, men det er beleilig for ham å ha deg der til å gi ham omsorg nu og da. Wow.. Det er akkurat det jeg har inntrykk av. Dette fikk meg til å bestemme meg for å kutte han ut. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #88 Del Skrevet 15. november 2014 Wow.. Det er akkurat det jeg har inntrykk av. Dette fikk meg til å bestemme meg for å kutte han ut. Takk! Vær så god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. november 2014 #89 Del Skrevet 15. november 2014 Er nok storforlangende som kommer med et tredje spørsmål i aften. Den rette personen for meg. Hva jobber han med og i hvilken sammenheng møter jeg ham? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nuggets Skrevet 15. november 2014 #90 Del Skrevet 15. november 2014 Spør jeg også igjen. Vil jeg finne en ny flamme i nærmeste fremtid? Har angst for å være alene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 15. november 2014 #91 Del Skrevet 15. november 2014 Vil det bli han jeg holder på med nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. november 2014 #92 Del Skrevet 15. november 2014 Kjem han før jul, i jula, etter jul, i 2015, 2016? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 15. november 2014 #93 Del Skrevet 15. november 2014 Et spørsmål som gjelder en kjedelig sak, men som ikke har noe med kjærlighet å gjøre. Føler jeg har en "god" sak, eller ser du noe i kortene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nuggets Skrevet 15. november 2014 #94 Del Skrevet 15. november 2014 Angrer på spm, så vil heller spørre om han har funnet tilbake til eksen? Er det grunnen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #95 Del Skrevet 15. november 2014 Er nok storforlangende som kommer med et tredje spørsmål i aften. Den rette personen for meg. Hva jobber han med og i hvilken sammenheng møter jeg ham? Djevelen. Ser ut til at han liker seg naken, kanskje han er badevakt og dere møtes ved noe festligheter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gumman87 Skrevet 15. november 2014 #96 Del Skrevet 15. november 2014 Har jeg jobb i 2015? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faina Skrevet 15. november 2014 #97 Del Skrevet 15. november 2014 Okei, får ikke svar på de andre, så prøver igjen siden jeg ser andre får så mange svar.. Satse på D eller V? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #98 Del Skrevet 15. november 2014 Spør jeg også igjen. Vil jeg finne en ny flamme i nærmeste fremtid? Har angst for å være alene.. 6/Staver. Nja, det blir nok ikke noe bra forhold på ei god stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. november 2014 #99 Del Skrevet 15. november 2014 Djevelen. Ser ut til at han liker seg naken, kanskje han er badevakt og dere møtes ved noe festligheter... Humm... Blir spennende å finne ut av Tusen takk igjen for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #100 Del Skrevet 15. november 2014 Okei, får ikke svar på de andre, så prøver igjen siden jeg ser andre får så mange svar.. Satse på D eller V? Du såg ikke det andre kortet ditt`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå