-Fiona- Skrevet 15. november 2014 #21 Del Skrevet 15. november 2014 Litt usikker på det punktet vedr. sivilstand for øyeblikket, kanskje du vet; Har jeg funnet mannen i mitt liv nå? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Booker Skrevet 15. november 2014 #22 Del Skrevet 15. november 2014 2/Mynter. Han liker deg, men det er ei annen ei som han tenker på også. Whaaaat. Det er en stund siden skjønner du, så det var derfor jeg lurte. Men han liker meg fortsatt altså? Interessant. Vil han legge stoltheten til side å kontakte meg, tro? Hmm Fine kort forresten! Skikkelig fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #23 Del Skrevet 15. november 2014 Da fortsetter trenden som nå med andre ord. Godt å høre at det blir bra etterhvert i alle fall. Takk ! Du er i samme trend som meg, alle pengene mine tilhører tannlegen og det vil de gjøre godt over nyttår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 15. november 2014 #24 Del Skrevet 15. november 2014 Kommer jeg til å treffe en interessant mann snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. november 2014 #25 Del Skrevet 15. november 2014 5/Sverd. Pass dine egne interesser for tiden. Ikke la noen få deg til å føle deg som et rassholl pga du gjør det. Skulle nesten tro du hadde vært en tur oppi hodet mitt i dag.. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 15. november 2014 #26 Del Skrevet 15. november 2014 Verden. O. Virkelig? Hmmm. SoP, guess who that is ... Takker og bukker, Gjest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #27 Del Skrevet 15. november 2014 Hvordan ser kjærlighetslivet mitt ut i nærmeste fremtid? Sverdkongen. Du bør ha et kjølig blikk på alle kandidatene for tiden, ta deg tid til å analysere og gjøre research. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #28 Del Skrevet 15. november 2014 Litt usikker på det punktet vedr. sivilstand for øyeblikket, kanskje du vet; Har jeg funnet mannen i mitt liv nå? :-) Stjernen. Ja, han er rett fyr nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 15. november 2014 #29 Del Skrevet 15. november 2014 Stjernen. Ja, han er rett fyr nå. Wee, det tror jeg også!! :-) Tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catlin Skrevet 15. november 2014 #30 Del Skrevet 15. november 2014 Du er i samme trend som meg, alle pengene mine tilhører tannlegen og det vil de gjøre godt over nyttår. Venter i spenning på hva jula- og nyttår bringer. Da skulle jeg nemlig få " en veldig skjelsettende jul og nyttårshelg og at du mye godt kan begynne 2015 med blanke ark" i følge deg på Halloween taroten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gurgemeie Skrevet 15. november 2014 #31 Del Skrevet 15. november 2014 (endret) Kommer jeg til å ende opp med han jeg holder på med nå? Med Ø. Endret 15. november 2014 av Gurgemeie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #32 Del Skrevet 15. november 2014 Skulle nesten tro du hadde vært en tur oppi hodet mitt i dag.. Takk for svar Kanskje jeg har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperbiff Skrevet 15. november 2014 #33 Del Skrevet 15. november 2014 Kan du generalisere meg? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #34 Del Skrevet 15. november 2014 Venter i spenning på hva jula- og nyttår bringer. Da skulle jeg nemlig få " en veldig skjelsettende jul og nyttårshelg og at du mye godt kan begynne 2015 med blanke ark" i følge deg på Halloween taroten. Bie 7. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 15. november 2014 #35 Del Skrevet 15. november 2014 Hvordan blir det med kjærligheten framover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #36 Del Skrevet 15. november 2014 Kommer jeg til å treffe en interessant mann snart? Begerpasjen. Ja, det vil du. En ganske ung fyr da, men med dybde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #37 Del Skrevet 15. november 2014 Kommer jeg til å ende opp med han jeg holder på med nå? Med Ø. 7/Sverd. Nja, jeg ville ikke satset på det, hvis jeg var deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catlin Skrevet 15. november 2014 #38 Del Skrevet 15. november 2014 Bie 7. eh....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #39 Del Skrevet 15. november 2014 Kan du generalisere meg? På forhånd takk Paven. Fokuser på jobb/skole nå, alt annet er sekundært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 15. november 2014 #40 Del Skrevet 15. november 2014 Begerpasjen. Ja, det vil du. En ganske ung fyr da, men med dybde. Oh, my....hvor ung, liksom? Takk for kort, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå