Gå til innhold

Hvorfor har mørkhuda damer større og fastere rumper og bryst enn hvite kvinnfolk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jepp. Og på grunn av dette er de aller mest vanvittige kroppsbyggerne de med afrikansk bakgrunn.

Se f.eks. Ronnie Coleman, tidenes mestvinnende kroppsbygger.

Anonymous poster hash: 9883e...aa6

Jay cutler er hvit og kommer rett bak Coleman.

Nevn en svart som har like bra resultat i strongman som hvite har i kroppsbygging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja fordi det finnes masse blandingsraser. Er jo alt fra mexicanere, latinoer osv osv. Da disse er lavere så blir blandingsrasen også lavere. Snakker om de som er rent dyrket afroamerikansk.

Men var ikke høyden som var det vi snakket om, men naturlig muskelmasse. Mørke er ofte mere eksplosiv og fit/atletisk. Styrke kan alle bygge opp, er bare å innta masse kalorier å løfte tunge vekter, så blir du sterk.

Anonymous poster hash: b7fc3...45f

Det der er ikke blandingsraser, dette er "rendyrket afroamerikansk". Hvis du ser på linken, så ser du at meksikanere, lationer i USA har sin EGEN høyde.

Anonymous poster hash: 2eb05...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja enten er han misunnelig eller bare blind. Alle vet at afrikanere er kraftigere bygd fra naturens side i GJENNOMSNITT enn hvite.Anonymous poster hash: b7fc3...45f

Det er forskjell på østafrikanere og vestafrikanere, - de siste er kraftigere bygd enn oss og har større andel av eksplosive muskelfiber, mens østafrikanere har større andel utholdende fiber enn førstnevnte og er gjerne gode på distanser.

De fleste eritreere, somaliere osv er mer finlemmede enn en gjennomsnittlig kaukaser.

Endret av absinthia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er ikke blandingsraser, dette er "rendyrket afroamerikansk". Hvis du ser på linken, så ser du at meksikanere, lationer i USA har sin EGEN høyde.

Anonymous poster hash: 2eb05...338

Rart det der at jeg følte meg liten med mine 187 cm, da jeg gikk i brooklyn, queens eller harlem. Noen av de var enorme. Aldri sett så mange svære mannfolk på en plass. Og jeg har bodd i new york. Men var også en del som var veldig små, men de var litt lysere i huden. Det er iallefall langt flere veldig høye og kraftige mørke menn der borte enn det er hvite. Se på O'neil, basketspilleren. Han er 215 høy eller noe og veier over 140 kilo. Så kan du sammenlikne han spikern fra kina som er 220 som også spiller basket. Han er tynn og hengslete og skikkelig pinglefysikk, mens O'neil. Han er en skikkelig kraftpakke. Se på de få andre hvite som spiller basket i nba. De er langt mindre like eksplosiv og kraftig bygd som de mørke der.

Anonymous poster hash: b7fc3...45f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det der at jeg følte meg liten med mine 187 cm, da jeg gikk i brooklyn, queens eller harlem. Noen av de var enorme. Aldri sett så mange svære mannfolk på en plass. Og jeg har bodd i new york. Men var også en del som var veldig små, men de var litt lysere i huden. Det er iallefall langt flere veldig høye og kraftige mørke menn der borte enn det er hvite. Se på O'neil, basketspilleren. Han er 215 høy eller noe og veier over 140 kilo. Så kan du sammenlikne han spikern fra kina som er 220 som også spiller basket. Han er tynn og hengslete og skikkelig pinglefysikk, mens O'neil. Han er en skikkelig kraftpakke. Se på de få andre hvite som spiller basket i nba. De er langt mindre like eksplosiv og kraftig bygd som de mørke der.

Anonymous poster hash: b7fc3...45f

Rart det der. Jeg studerte i USA i 3 år(Pacific Lutheran University, Seattle) og jeg la ikke spesielt merke til at de som var høyere enn meg var svarte eller hvite.

Jeg er 194 cm høy, og legger ganske fort merke til om noen er høyere enn meg, da jeg ikke møter noen som er det veldig ofte.

Og til O'niel argumentet ditt. Finnes jo "plenti" av hvite med slik høyde og fysikk. Den første jeg kommer på er GoT skuespilleren Hafþór Júlíus Björnsson. Som er 2.20m høy og veier 170kg. Han var forøvrig også basketballspiller da han var yngre, men måtte gi seg som 20-åring pga en kneskade.

Anonymous poster hash: 2eb05...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det der. Jeg studerte i USA i 3 år(Pacific Lutheran University, Seattle) og jeg la ikke spesielt merke til at de som var høyere enn meg var svarte eller hvite. Jeg er 194 cm høy, og legger ganske fort merke til om noen er høyere enn meg, da jeg ikke møter noen som er det veldig ofte. Og til O'niel argumentet ditt. Finnes jo "plenti" av hvite med slik høyde og fysikk. Den første jeg kommer på er GoT skuespilleren Hafþór Júlíus Björnsson. Som er 2.20m høy og veier 170kg. Han var forøvrig også basketballspiller da han var yngre, men måtte gi seg som 20-åring pga en kneskade. Anonymous poster hash: 2eb05...338

Fins det plenti av dem? Men de vil ikke drive med idrett disse hvite kjempene da? Hvorfor vil de ikke det?

Anonymous poster hash: 9883e...aa6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart det der. Jeg studerte i USA i 3 år(Pacific Lutheran University, Seattle) og jeg la ikke spesielt merke til at de som var høyere enn meg var svarte eller hvite.

Jeg er 194 cm høy, og legger ganske fort merke til om noen er høyere enn meg, da jeg ikke møter noen som er det veldig ofte.

Og til O'niel argumentet ditt. Finnes jo "plenti" av hvite med slik høyde og fysikk. Den første jeg kommer på er GoT skuespilleren Hafþór Júlíus Björnsson. Som er 2.20m høy og veier 170kg. Han var forøvrig også basketballspiller da han var yngre, men måtte gi seg som 20-åring pga en kneskade.

Anonymous poster hash: 2eb05...338

Kan du svare meg på hvorfor nba domineres av mørke menn da, og hvorfor de har mye kraftigere fysikk enn de hvite som trener nøyaktig det samme? Finnes selvfølgelig noen få unntak.

Verdens høyeste mann kommer fra kina, mens gjennomsnittshøyden der er mye lavere enn i norge. Men se på fysikken hannes da. Han er så spinkel og skrøpelig at han må bruke krykker for å klare å stå oppreist. De har ikke en fysikk egnet til å være så høy.

Anonymous poster hash: b7fc3...45f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fins det plenti av dem? Men de vil ikke drive med idrett disse hvite kjempene da? Hvorfor vil de ikke det?

Anonymous poster hash: 9883e...aa6

Jeg vet ikke jeg, hvorfor ser vi ingen svarte som klarer å hevde seg i strongman, powerlifting osv?

Anonymous poster hash: 2eb05...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du svare meg på hvorfor nba domineres av mørke menn da, og hvorfor de har mye kraftigere fysikk enn de hvite som trener nøyaktig det samme? Finnes selvfølgelig noen få unntak.

Verdens høyeste mann kommer fra kina, mens gjennomsnittshøyden der er mye lavere enn i norge. Men se på fysikken hannes da. Han er så spinkel og skrøpelig at han må bruke krykker for å klare å stå oppreist. De har ikke en fysikk egnet til å være så høy.

Anonymous poster hash: b7fc3...45f

Kan du svare meg på hvorfor boksing, svømming, powerlifting, strongman og ultramarathon(100km) domineres av hvite menn da, og hvorfor de har mye bedre fysikk enn de svarte som trener akkurat det samme? Finnes selvfølgelig noen få unntak

Kan du svare på det? Mest sannsynlig ikke. Akkurat som at jeg ikke kan svare nøyaktig på hvorfor NBA domineres av svarte.

Anonymous poster hash: 2eb05...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du svare meg på hvorfor boksing, svømming, powerlifting, strongman og ultramarathon(100km) domineres av hvite menn da, og hvorfor de har mye bedre fysikk enn de svarte som trener akkurat det samme? Finnes selvfølgelig noen få unntak Kan du svare på det? Mest sannsynlig ikke. Akkurat som at jeg ikke kan svare nøyaktig på hvorfor NBA domineres av svarte. Anonymous poster hash: 2eb05...338

Vi får vel bare slå fast at du er den eneste personen på planeten jorden som ikke med egne øyne klarer å se at afrikanske menn generelt er mer muskluøse og kraftigere enn hvite utseendemessig.

Kryp tilbake under steinen din nå.

Anonymous poster hash: 9883e...aa6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får vel bare slå fast at du er den eneste personen på planeten jorden som ikke med egne øyne klarer å se at afrikanske menn generelt er mer muskluøse og kraftigere enn hvite utseendemessig.

Kryp tilbake under steinen din nå.

Anonymous poster hash: 9883e...aa6

Må vell bli meg og alle som har sett/vært en del av strongman, powerlifting generelt styrkemiljø da. Siden det ikke finnes en eneste svart man som klarer å hevde seg der.

Anonymous poster hash: 2eb05...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du svare meg på hvorfor boksing, svømming, powerlifting, strongman og ultramarathon(100km) domineres av hvite menn da, og hvorfor de har mye bedre fysikk enn de svarte som trener akkurat det samme? Finnes selvfølgelig noen få unntak

Kan du svare på det? Mest sannsynlig ikke. Akkurat som at jeg ikke kan svare nøyaktig på hvorfor NBA domineres av svarte.

Anonymous poster hash: 2eb05...338

I boksing er det alltid mørke menn som har dominert. Hørt om Floyd maywether, david haye, mohammed ali, joe frazier, mike tyson, hollyfield, lennox lewis, buster douglas osv osv.

De siste årene har de to brødrene fra ukrainia og han svære russern holdt beltene. Er IKKE fordi de er så sterke med pga den enorme høyden/vekten. I boksing så vinner de på poeng, og de med lengst rekkevidde klarer å holde motstanderen på avstand. De bokser jo elendig teknisk og står bare å jabber og sanker poeng.

Tyson på sitt beste var veldig spesiell. Har vel aldri vært noen som har vært så lav som har holdt tungvektstittelen så lenge som han. Det han ikke hadde i høyde/rekkevidde tok ham igjen med rå brutal kraft og eksplosivitet. Han veide 105 kilo fordelt på 179. Motstanderne hannes var over over 190- 200 cm høy og veide like mye. Altså han hadde en enorm fysikk fordelt på sine cm.

Anonymous poster hash: b7fc3...45f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I boksing er det alltid mørke menn som har dominert. Hørt om Floyd maywether, david haye, mohammed ali, joe frazier, mike tyson, hollyfield, lennox lewis, buster douglas osv osv.

De siste årene har de to brødrene fra ukrainia og han svære russern holdt beltene. Er IKKE fordi de er så sterke med pga den enorme høyden/vekten. I boksing så vinner de på poeng, og de med lengst rekkevidde klarer å holde motstanderen på avstand. De bokser jo elendig teknisk og står bare å jabber og sanker poeng.

Tyson på sitt beste var veldig spesiell. Har vel aldri vært noen som har vært så lav som har holdt tungvektstittelen så lenge som han. Det han ikke hadde i høyde/rekkevidde tok ham igjen med rå brutal kraft og eksplosivitet. Han veide 105 kilo fordelt på 179. Motstanderne hannes var over over 190- 200 cm høy og veide like mye. Altså han hadde en enorm fysikk fordelt på sine cm.

Anonymous poster hash: b7fc3...45f

Jeg refererte til Mayweather lenger oppe i tråden hvis du leter. Amerikanere sluttet å være dominante i boksing da boksing ble populært i Europa. Du sier selv at Klitscho vinner pga fysikken. Det er jo akkurat hva denne diskusjonen handler om. At om man er svart eller hvit har egentlig ingenting å si på hvordan man vil prestere innen idrett, siden forskjellene innad i rasene er større enn forskjell mellom rasene.

Det er det jeg har prøvd å få fram over 3 sider nå, at det er pure bullshit at svarte er mer muskuløse, sterkere, høyere osv enn hvite da:

1: Det er enorm forskjell mellom vest- og øst-afrikanere og hvite(skandinavere til grekere)

2: statistikk viser at hvite gjør det bra, og dominerer i enkelte idretter der styrke osv er meget sentralt.

Anonymous poster hash: 2eb05...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I de letteste vektklassene er jo alle raske pga av lav vekt. Var vel ingen som var mere eksplosiv i tungvekt enn tyson. Ingen slo med sånn kraft og presisjon som det tyson gjorde noe statesikken også viser. Ham vant nesten alle kampene sine på knockout i løpet av de to første rundene. Er ikke uten grunn at alle sier at tungvektsboksing døde etter tyson, hollyfield og lewis la opp. I tungvekt så er det bare høye sterke og trege bamser som dominerer. Ikke mye eksplosivitet der. Men den beste pound for pound fighteren heter floyd maywhether og er ubeseiret, og han er mørk.

Anonymous poster hash: b7fc3...45f

http://ringtv.craveonline.com/ratings

Viser beste pound for pound boxere.

innen top 10 er det flere hvite enn svarte pound for pound.

Mayweather er kanskje best, men her ser vi hvilke "raser" som dominerer top10.

Anonymous poster hash: 2eb05...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg refererte til Mayweather lenger oppe i tråden hvis du leter. Amerikanere sluttet å være dominante i boksing da boksing ble populært i Europa. Du sier selv at Klitscho vinner pga fysikken. Det er jo akkurat hva denne diskusjonen handler om. At om man er svart eller hvit har egentlig ingenting å si på hvordan man vil prestere innen idrett, siden forskjellene innad i rasene er større enn forskjell mellom rasene.

Det er det jeg har prøvd å få fram over 3 sider nå, at det er pure bullshit at svarte er mer muskuløse, sterkere, høyere osv enn hvite da:

1: Det er enorm forskjell mellom vest- og øst-afrikanere og hvite(skandinavere til grekere)

2: statistikk viser at hvite gjør det bra, og dominerer i enkelte idretter der styrke osv er meget sentralt.

Anonymous poster hash: 2eb05...338

Men det du ikke tar med var at den siste kampen lennox lewis tok før han la opp var mot nettopp klitchco. Han vant den selv om han hadde passert sin prime. Etter han la opp tok ukrainerne over. Hvis du har sett de bokse, så skjønner du at det ikke er pga hvor teknisk god eller sterk de er, at de vinner kamper. Er pga av den enorme rekkevidden at de står å sanker poeng med jabben sin.

Har heller ikke sagt at alle afrikanere er kraftigere bygd. Nevnte flere eksempler på afrikanske land som kenya der de er slanke og spinkel kroppsbygning. Er bare visse afrikanske land de er kraftigere. Når det kom til høyde nevnte jeg bare mine observasjoner fra usa. Var fysikken, altså kroppstypen jeg var mest opptatt av.

Anonymous poster hash: b7fc3...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://ringtv.craveonline.com/ratings

Viser beste pound for pound boxere.

innen top 10 er det flere hvite enn svarte pound for pound.

Mayweather er kanskje best, men her ser vi hvilke "raser" som dominerer top10.

Anonymous poster hash: 2eb05...338

Hehe ser ikke en skandinavier på den lista der.;) Er bare 3 av de som er hvite på den lista der..

Anonymous poster hash: b7fc3...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe ser ikke en skandinavier på den lista der. ;) Er bare 3 av de som er hvite på den lista der..

Anonymous poster hash: b7fc3...45f

Er 4 hvite faktisk.

Mot 3(?) afroamerikanere

Anonymous poster hash: 2eb05...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 4 hvite faktisk.

Mot 3(?) afroamerikanere

Anonymous poster hash: 2eb05...338

Teller du med mexicanere som hvite du?

Anonymous poster hash: b7fc3...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teller du med mexicanere som hvite du?

Anonymous poster hash: b7fc3...45f

Nei. Andre Ward har hvite foreldre. Eller mer korrekt; han er 75% hvit da faren er hvit og moren er "mixed".

Anonymous poster hash: 2eb05...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 4 hvite faktisk.

Mot 3(?) afroamerikanere

Anonymous poster hash: 2eb05...338

Er faktigst bare 2 som er helt hvite, de andre er blandingsfarget eller mørke.

Anonymous poster hash: b7fc3...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...