Gå til innhold

Hvorfor har mørkhuda damer større og fastere rumper og bryst enn hvite kvinnfolk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gener da kanskje? Akkurat som afrikanske menn er mer muskuløse enn hvite,sånn generelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mørkhuda ser yngre ut for alderen enn hvite, det er bare å se på alle de mørkhuda kjendisene og så de hvite, denzel er over 60 og ser ut som en 40 åring mens jeg har sett hvite folk som ser eldre ut i en alder av 40

Jo

Det er dem da ikke, bevis?

Det er jo det jeg sier. Black don`t crack.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mørkhuda ser yngre ut for alderen enn hvite, det er bare å se på alle de mørkhuda kjendisene og så de hvite, denzel er over 60 og ser ut som en 40 åring mens jeg har sett hvite folk som ser eldre ut i en alder av 40

Jo

Det er dem da ikke, bevis?

Har du ikke sett særlig afrikanere som har svære lår, armer og som er større generelt? Det er ikke bare rumpa som er store på dem, for å si det slik.

Anonymous poster hash: 4f547...951

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner også. Black don`t crack er jo et kjent uttrykk.

For øvrig er det genetisk at mørke damer har større rumpe enn hvite. Og mørke menn liker visst nok store rumper.

Det er det ikke bare mørke menn som liker hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det ikke bare mørke menn som liker hehe :)

Nei, det har visst smittet over på hvite menn også :) Rart å tenke på. Jeg har alltid hatt stor rumpe og hatt komplekser for det, og nå er det plutselig attraktivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det har visst smittet over på hvite menn også :) Rart å tenke på. Jeg har alltid hatt stor rumpe og hatt komplekser for det, og nå er det plutselig attraktivt!

Helt klart, det er veldig "i vinden" om dagene ! Tidligere var det syltynne former det som var ettertraktet. Nå er det big booties latina/black style som folk liker glo på :P

Jeg er registert på endel treningsforum på facebook og ser det er mange piker som trener for å få større rompe. Knebøy er det som det går i hos kvinner på treningssenter hehehe. Liker bootie selfie trenden som har kommet i kjølvannet av dette :)

Vært stolt over svære ræva di ! den er nok fantastisk og sikkert mange berter som er misunnelig hoho :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart, det er veldig "i vinden" om dagene ! Tidligere var det syltynne former det som var ettertraktet. Nå er det big booties latina/black style som folk liker glo på :P

Jeg er registert på endel treningsforum på facebook og ser det er mange piker som trener for å få større rompe. Knebøy er det som det går i hos kvinner på treningssenter hehehe. Liker bootie selfie trenden som har kommet i kjølvannet av dette :)

Vært stolt over svære ræva di ! den er nok fantastisk og sikkert mange berter som er misunnelig hoho :D :D

:ler:

Har blitt mer glad i rumpa mi med tida. Shake that ass! :flekke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Har blitt mer glad i rumpa mi med tida. Shake that ass! :flekke:

godt å høre, du har nok all grunn til å være stolt av deg selv ! nå fikk jeg lyst til å bli kjent med deg :fnise::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre, du har nok all grunn til å være stolt av deg selv ! nå fikk jeg lyst til å bli kjent med deg :fnise::skratte:

:fnise:

Jeg er for gammal for deg, gutten min ;)

Og nå - nok avsporing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jeg er for gammal for deg, gutten min ;)

Og nå - nok avsporing!

skeptisk, er godt voksen selv da :P er 31.

menneh ja tilbake til temaet. jeg er litt usikker på om det faktisk er slik at mørkhudede har bedre genetisk anlegg for å bygge musklatur.

De sterkeste mannfolka i verden er faktisk nordiske menn. Det ser vi innen strong man konkurranser og vekt løfting i de olympiske lekene.

mørkhudede derimot (fra et liten knippe afrikanske land) er det ikke tvil om har gen for eksplosiv muskelkraft som har bra synergi med sprint og løping. Derfor topper som regel afrikanere alt som er av løping.

Men disse er alle slanke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja nå er jo dette en ganske stor generalisering da. Iggy Azalea er jo "hvit" og har jo sykt stor rumpe.



Anonymous poster hash: 48875...fc1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener dere med mørkhudede?

Min mor er fra Filippinene (er det mørkt nok?), og hun har IKKE faste pupper eller rumpe. Hvert fall ikke rumpe. Og hun trener på et minimumsnivå da. Altså, holder seg i gang med turer/sykling.



Anonymous poster hash: 124c4...4c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja nå er jo dette en ganske stor generalisering da. Iggy Azalea er jo "hvit" og har jo sykt stor rumpe.

Anonymous poster hash: 48875...fc1

Rumpen hennes er fake da.

Anonymous poster hash: b3da8...73c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumpen hennes er fake da.

Anonymous poster hash: b3da8...73c

Det visste jeg ikke... Har alltid beundret kroppsfasongen hennes :(

Anonymous poster hash: 48875...fc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nja nå er jo dette en ganske stor generalisering da. Iggy Azalea er jo "hvit" og har jo sykt stor rumpe.

Anonymous poster hash: 48875...fc1

Det har blitt spekulert at iggy egentlig er mørkhuda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se bare på afrikanske sprintere. Damene der har den store sprettrumpa, mens hvite har mere smal rumpe. Hvis man ser på afrikanske sprintere kontra hvite sprintere, ser man enorm forskjell i fysikk. De afrikanske er bredskuldret, veldig atletisk og generelt mye større enn hvite sprintere. Dette er ene og alene genetisk.:)

Anonymous poster hash: b7fc3...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forrige tråden ble slettet med en misforståelse fordi mod trodde det var en tulletråd så jeg fikk lov til å starte en ny en. Hvorfor har mørke kvinner større og fastere rumper og bryster? Vær så snill og kom med seriøse svar, takk. Anonymous poster hash: 44f84...1ad

Hvorfor spør du et så idiotisk spørsmål? Du forstår vel st det har med gener å gjøre.

Anonymous poster hash: 9883e...aa6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør du et så idiotisk spørsmål? Du forstår vel st det har med gener å gjøre.

Anonymous poster hash: 9883e...aa6

Det er ikke idiotisk, jeg var nysgjerrig, kom gjerne med et forslag til svar :)

Anonymous poster hash: 44f84...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...