Gjest Seajewel Skrevet 14. november 2014 #21 Del Skrevet 14. november 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #22 Del Skrevet 14. november 2014 Hehe, really? Flott attest du får av kjæresten din. Anonymous poster hash: 9ab85...0bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 14. november 2014 #23 Del Skrevet 14. november 2014 Kjære K! Tenk at jeg skulle finne den mest fantastiske mannen på kvinneguiden? Du har forandret livet mitt på måter jeg ikke trodde var mulig. Jeg, som var overbevist om at kjærlighet var bortkastet energi, er hodestups forelsket. Jeg nyter hvert eneste sekund du har armene dine rundt meg. Du er alt jeg trenger og alt jeg vil ha! Du er intelligent. Mer intelligent en de fleste andre jeg kjenner. Og du gjør det beste ut av det! Snill og god. Det er ikke mange menn som prater om å sende romantiske ting i posten. Og sender søte meldinger støtt. Kosete. Du stryker meg over håret, kysser meg på hodet, vil holde meg i hånden og sovner med armene rundt meg. Sterk. På flere forskjellige, og praktiske, måter Maskulin! Med utropstegn!! og kjekk! ...Herregud så kjekk!! Og utrolig nok så sier du at du er like betatt av meg som jeg er av deg. Jeg er fullstendig overveldet, men du gjør meg så lykkelig Bare å få høre stemmen din får meg til å smile. Jeg gleder meg til neste gang vi sees. Jeg savner deg masse. Og jeg er glad i deg Og ja... Du er bedre enn meg i Wordfeud..!Anonymous poster hash: 0422b...e0f Fint :-) Veldig hyggelig med slike innlegg da! Men jeg tror at han som er din nå,bør stå fram gitt. Siden han vet om tråden. Hallo,du mannen? Stå frem. Så blir Ts enda mer happy,du tar et hint ikke sant? HUN vil det :-D Så vis oss hvem du er som fortjener dette :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #24 Del Skrevet 14. november 2014 Flott attest du får av kjæresten din. Anonymous poster hash: 9ab85...0bc Han fortjener hvert eneste ord ...bortsett fra det med at han er bedre enn meg i Wordfeud! Anonymous poster hash: 6edfd...294 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 14. november 2014 #25 Del Skrevet 14. november 2014 Flott attest du får av kjæresten din. Anonymous poster hash: 9ab85...0bc Ja..registrerer jo det der. Nå er hun ganske fantastisk selv, og jeg burde vel si det til henne oftere. Hun er så snill og omsorgsfull at jeg av og til lurer på om hum tuller med meg. Så kunne man jo gjøre den feilen å tro at hun er kjedelig og det der, men nei..snakk om lidenskapelig og spennende.. Skylder vel kg takk, selv om jeg aldri hadde trodd jeg skulle skrive det. Takk for at jeg fant ei herlig, flott, sterk og selvstendig jente som gjør det meste lysere og meg blidere.. Sånn, det var dagens kvalmende sukkersøte dose med hengivenhet fra meg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #26 Del Skrevet 14. november 2014 Ja..registrerer jo det der. Nå er hun ganske fantastisk selv, og jeg burde vel si det til henne oftere. Hun er så snill og omsorgsfull at jeg av og til lurer på om hum tuller med meg. Så kunne man jo gjøre den feilen å tro at hun er kjedelig og det der, men nei..snakk om lidenskapelig og spennende.. Skylder vel kg takk, selv om jeg aldri hadde trodd jeg skulle skrive det. Takk for at jeg fant ei herlig, flott, sterk og selvstendig jente som gjør det meste lysere og meg blidere.. Sånn, det var dagens kvalmende sukkersøte dose med hengivenhet fra meg. Du er god vel Anonymous poster hash: 6edfd...294 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 15. november 2014 #27 Del Skrevet 15. november 2014 Så koselig da . Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. november 2014 #28 Del Skrevet 15. november 2014 Ååååhhhh..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #29 Del Skrevet 15. november 2014 Koselig:) Hvordan kom dere i prat her?Anonymous poster hash: 1ff2a...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #30 Del Skrevet 15. november 2014 Koselig:) Hvordan kom dere i prat her?Anonymous poster hash: 1ff2a...987 Vi vi begynte egentlig ikke å prate her, vi hadde begge lagt ut snapchaten vår i den tråden på snikksnakk. Hvem som la til hvem husker jeg ikke (mulig det var meg ), men det ble mange bilder frem og tilbake, før vi begynte å sende meldinger. Vi pratet vel sammen på nett til og fra i vel et år, før han tilfeldigvis var i nærheten en helg og bråbestemte seg for å kjøre hit til meg istedet for hjem til seg Det ble vel ikke helt som tenkt for noen av oss, og etter det så har vi vel vært enige om at det blir oss Anonymous poster hash: 6edfd...294 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #31 Del Skrevet 15. november 2014 Ja..registrerer jo det der. Nå er hun ganske fantastisk selv, og jeg burde vel si det til henne oftere. Hun er så snill og omsorgsfull at jeg av og til lurer på om hum tuller med meg. Så kunne man jo gjøre den feilen å tro at hun er kjedelig og det der, men nei..snakk om lidenskapelig og spennende.. Skylder vel kg takk, selv om jeg aldri hadde trodd jeg skulle skrive det. Takk for at jeg fant ei herlig, flott, sterk og selvstendig jente som gjør det meste lysere og meg blidere.. Sånn, det var dagens kvalmende sukkersøte dose med hengivenhet fra meg. Lurer på hvilken bruker dette egentlig er! Har dere fortalt A så må dere fortelle B. Anonymous poster hash: aefcb...0b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SånnCirka Skrevet 15. november 2014 #32 Del Skrevet 15. november 2014 Gratulerer :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #33 Del Skrevet 15. november 2014 Lurer på hvilken bruker dette egentlig er! Har dere fortalt A så må dere fortelle B.Anonymous poster hash: aefcb...0b9 Det er vel dette nicket han hadde da også, men han slettet det vel en lang periode Anonymous poster hash: 6edfd...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #34 Del Skrevet 15. november 2014 Det er vel dette nicket han hadde da også, men han slettet det vel en lang periode Anonymous poster hash: 6edfd...294 Hvem damen er, da, skjønner du. Anonymous poster hash: 1dce8...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #35 Del Skrevet 15. november 2014 Hvem damen er, da, skjønner du.Anonymous poster hash: 1dce8...904 Litt usikker på om jeg skal velge å oute meg selv så veldig foreløpig. Skal tenke litt på det Anonymous poster hash: 6edfd...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #36 Del Skrevet 15. november 2014 Litt usikker på om jeg skal velge å oute meg selv så veldig foreløpig. Skal tenke litt på det Anonymous poster hash: 6edfd...294 Men du var jo så veldig på at han skulle oute seg? Anonymous poster hash: 1dce8...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #37 Del Skrevet 15. november 2014 Litt usikker på om jeg skal velge å oute meg selv så veldig foreløpig. Skal tenke litt på det Anonymous poster hash: 6edfd...294 Er da bare et brukernavn, og nå har jo han gjort det Anonymous poster hash: aefcb...0b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 15. november 2014 #38 Del Skrevet 15. november 2014 Mhm, jeg har gjort det, nå kan du også. Kom igjen, alle veit du er Gunfreak likevel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 15. november 2014 #39 Del Skrevet 15. november 2014 Sapientia og Gunfreak. :-) Kunne kanskje vært, for jeg er veldig glad for at Gunfreak fant meg her. Men er nok ikke noen av oss det er snakk om denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 15. november 2014 #40 Del Skrevet 15. november 2014 Så vakker historie - alt av lykkeønsker sendes deres vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå