Gå til innhold

Hvilken KG bruker kunne du tenke deg å gå på date med? v2.0


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Jacklost skrev:

Ingen som nevner meg :snurt:

Hade jag varit tjej så hade jag gärna gått på date med dig ;)

Du verkar vara en snäll person och det du skriver är oftast väldigt genomtänkt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jacklost
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, er det derfor du startet tråden? For å se hvem som vil gå på date med deg? ;) 

Anonymkode: 864e2...c20

Spøkte litt nå da :P

Det fantes en tråd fra før av som noen andre laget men den ble stengt så da laget jeg denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
11 minutter siden, qwerty123 skrev:

Hade jag varit tjej så hade jag gärna gått på date med dig ;)

Du verkar vara en snäll person och det du skriver är oftast väldigt genomtänkt :)

Hehe takk :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dater gjerne @Katten.2.0 jeg, i hvert fall om han knuller på første date :ph34r:

Anonymkode: 4f62a...f7a

Tidligere gjorde jeg dét, nå trengs det mist syv dater før det blir sex. Du betaler.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Tidligere gjorde jeg dét, nå trengs det mist syv dater før det blir sex. Du betaler.

Tøs ass.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten lista på personer jag gärna skulle ta en öl eller två med :)
Jag baserar listan på åsikter och inlägg gjorda här,jag kanske inte håller med om allt men jag är ganska säker på att vi skulle ha intressanta och givande diskussioner.
Självklart finns det personer på listan jag gärna skulle gå på en riktig date med också ;)

@Jacklost @Katten.2.0 @ambivalentReaction @Ragnar89 @WubWub @Rainstorm @Glidelås @cheshirecat @Mysticgirl @kisskissbangbang @Fotballflue @ElizabethTaylor @AnonGangerTo @gjestvest @frk91 @Becka @Sukkerbit

Sen finns det en massa som postar under AB som jag gärna skulle hänga lite med också :)

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, qwerty123 skrev:

En liten lista på personer jag gärna skulle ta en öl eller två med :)
Jag baserar listan på åsikter och inlägg gjorda här,jag kanske inte håller med om allt men jag är ganska säker på att vi skulle ha intressanta och givande diskussioner.
Självklart finns det personer på listan jag gärna skulle gå på en riktig date med också ;)

@Jacklost @Katten.2.0 @ambivalentReaction @Ragnar89 @WubWub @Rainstorm @Glidelås @cheshirecat @Mysticgirl @kisskissbangbang @Fotballflue @ElizabethTaylor @AnonGangerTo @gjestvest @frk91 @Becka @Sukkerbit

Sen finns det en massa som postar under AB som jag gärna skulle hänga lite med också :)

 

Så hyggelig. Tar gjerne en øl med denne gjengen jeg og 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonGangerTo skrev:

Aww. Så hyggelig @Ragnar89 ! Takk for omtanken!!  Som du vet er jeg opptatt. 

Ja vet du er opptatt med en flott mann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, qwerty123 skrev:

En liten lista på personer jag gärna skulle ta en öl eller två med :)
Jag baserar listan på åsikter och inlägg gjorda här,jag kanske inte håller med om allt men jag är ganska säker på att vi skulle ha intressanta och givande diskussioner.
Självklart finns det personer på listan jag gärna skulle gå på en riktig date med också ;)

@Jacklost @Katten.2.0 @ambivalentReaction @Ragnar89 @WubWub @Rainstorm @Glidelås @cheshirecat @Mysticgirl @kisskissbangbang @Fotballflue @ElizabethTaylor @AnonGangerTo @gjestvest @frk91 @Becka @Sukkerbit

Sen finns det en massa som postar under AB som jag gärna skulle hänga lite med också :)

 

Vi vet alle at den ene ølla fører til fem jägerbombs, og før vi vet ordet av det våkner vi alle naken i samme seng med en helvetes hodepine og et ømt rumpehull...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Vi vet alle at den ene ølla fører til fem jägerbombs, og før vi vet ordet av det våkner vi alle naken i samme seng med en helvetes hodepine og et ømt rumpehull...

Jeg blir med som dokumentasjonssjef!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kristiansand123 skrev:

eehehehehe. ✌😃

Bara för att vara tydlig så syftar jag på din profilbild ;)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Vi vet alle at den ene ølla fører til fem jägerbombs, og før vi vet ordet av det våkner vi alle naken i samme seng med en helvetes hodepine og et ømt rumpehull...

Hahahaha

Så där ja,nu kan man aldrig läsa ett inlägg av dig igen utan att få en massa konstiga bilder i huvudet ;)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, Kristiansand123 skrev:

Hehehhhe. Ja han er fin han! 😜 heheheh. Fin dame på ditt bilde ! 😊✌

Uff ja, det bildet ditt! Grøss!! Og så er du sikkert DEN fine dama!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Hvis jeg skulle bli singel, kunne jeg tenke meg å gå på date med

Spoiler

INGEN mannfolk fra KG, grøss for en gjeng. Skulle nok fått ny kjæreste via venner og bekjente.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...