Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

1 time siden, XmXa7 skrev:

Kynisk var vel litt å ta i? Ikke mye barna reklamerer for? Polarn O Pyret, Devold.. Noe mer..? 

Tviler på at barna tar skade av å være en del av bloggen hennes. Uendelig mange barn som vokser opp i offentlighet. Og hvor mange her inne kan med hånden på hjerte si at de aldri har vist frem barna i SoMe? 

Noe bankgreier, noe tanngreier, Stokke. Noe ditt og noe datt. De er jo også en del av hele den reklameplakaten familien utgjør. Hun er jo en bedrift i seg selv og alt hun legger ut er en reklame for henne selv. 

Kan med hånden på hjerte si at jeg aldri har lagt ut bilder av mine barn i trusa på Instagram ihvertfall. :) Ikke kan mine 500 følgere sammenlignes med hennes 530.000 heller, synes jeg. 

Hun har da også brettet ut sitt privatliv med eksmann/far til to av hennes barn osv. Hadde mine venninner holdt på sånn så hadde jeg lurt på om det hadde klikket for dem.

Endret av neiognei
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Firestone skrev:

Hvis det er podcasten til Linnea Myhre hun snakker om, synes jeg innlegget hennes vitner om særdeles lite refleksjon rundt eksponering av barn. 

Vel, men en dame som er opptatt av trening og kropp er sjeldent opptatt av etikk i tillegg. Det blir jo å bruke hodet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun mener podden til Jacobsen og Andersen som snakket om Anne Dritt. De har beklaget i dag og "lagt seg flat". Etter innlegget til Funky

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Littlewoman said:

Jeg tror hun mener podden til Jacobsen og Andersen som snakket om Anne Dritt. De har beklaget i dag og "lagt seg flat". Etter innlegget til Funky

Men den podden ble vel lagt ut i dag.??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så bare en oppdatering på deres insta hvor de la seg flat og la ut en ny pod.....vet ikke, for har ikke hørt, men tror det pga overskriften Anne Dritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er litt rart at Jørgine har et så voldsomt behov for å forsvare egen og andres eksponering av barn på nett. Det blir litt som om røykere skulle hatt et voldsomt behov for å forsvare røykevanene til andre. Forskere/eksperter fraråder både røyking og eksponering av barn, kan man ikke bare akseptere og innse at det ikke er å anse som noe positivt?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, XmXa7 skrev:

Kynisk var vel litt å ta i? Ikke mye barna reklamerer for? Polarn O Pyret, Devold.. Noe mer..? 

Tviler på at barna tar skade av å være en del av bloggen hennes. Uendelig mange barn som vokser opp i offentlighet. Og hvor mange her inne kan med hånden på hjerte si at de aldri har vist frem barna i SoMe? 

Jeg vet ikke i hvor stor grad bloggbarn må utleveres og melkes før du synes det blir kynisk, men disse barna har reklamert for klær, mat, leker, gadgets, lege - og banktjenester. Da er vel det primære i et barns liv ganske greit dekket. Den yngste bidro sågar med sitt i god tid før han engang var født. At det kunne vært enda mer og enda verre, gjør ikke den faktiske eksponeringen noe bedre. At du sammenligner det du måtte legge ut av barn på dine private konti med det en offentlig person eksponerer for sine 500 000 følgere, gidder jeg ikke gå inn i. Det blir for dumt.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2019 den 17.28, xemiliex skrev:

Jeg vet ikke i hvor stor grad bloggbarn må utleveres og melkes før du synes det blir kynisk, men disse barna har reklamert for klær, mat, leker, gadgets, lege - og banktjenester. Da er vel det primære i et barns liv ganske greit dekket. Den yngste bidro sågar med sitt i god tid før han engang var født. At det kunne vært enda mer og enda verre, gjør ikke den faktiske eksponeringen noe bedre. At du sammenligner det du måtte legge ut av barn på dine private konti med det en offentlig person eksponerer for sine 500 000 følgere, gidder jeg ikke gå inn i. Det blir for dumt.

Lurer på hvor mye av de pengene som tjenes inn går inn på ungenes konti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brielle
På 19.2.2019 den 10.57, XmXa7 skrev:

Kynisk var vel litt å ta i? Ikke mye barna reklamerer for? Polarn O Pyret, Devold.. Noe mer..? 

Tviler på at barna tar skade av å være en del av bloggen hennes. Uendelig mange barn som vokser opp i offentlighet. Og hvor mange her inne kan med hånden på hjerte si at de aldri har vist frem barna i SoMe? 

Jeg har aldri vist frem barnet på SoMe, hånden på hjertet. Kjenner flere andre som er like private. Siden du spurte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det kjedelig for henne, men så vanskelig kan det ikke være å sette seg inn i tidsfrister før man går til søksmål.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.2.2019 den 17.12, The Kitten skrev:

Hun og samboeren tapte i retten. De får verken erstatning eller prisavslag og må betale 114 000 kr i saksomkostninger. 

 

https://e24.no/lov-og-rett/funkygine-tapte-skjeggkre-sak/24566539

Regnet med det gikk sånn, men det er helt sjukt at husselger og forsikringsselskap får ungå ansvaret sitt på denne måten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, O.G. skrev:

Regnet med det gikk sånn, men det er helt sjukt at husselger og forsikringsselskap får ungå ansvaret sitt på denne måten. 

De meldte for sent, etter at det var opplyst. Dette virket mest som en krampetrekning for å skvise selger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Den siste videoen til funkygine hvor hun tar opp komplekser er fantastisk! ❤️ 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

53 minutter siden, listefyll skrev:

Den siste videoen til funkygine hvor hun tar opp komplekser er fantastisk! ❤️ 

Helt enig! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra forbilde angående kropp. Vi får aldri se cbe slik hvertfall. Der gjelder kun picture perfect.

Endret av Xstrella
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2019 den 18.54, kahaki skrev:

De meldte for sent, etter at det var opplyst. Dette virket mest som en krampetrekning for å skvise selger.

Det er ikke inntrykket jeg sitter med siden jeg vet hvordan det er. Man kvier seg og venter i det lengste og ser ting an og håper at man skal klare å fikse ting selv, og så lærer man mer og mer om det som foregår og man skjønner at selger har hatt vishet om det som skjer. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.3.2019 den 9.51, O.G. skrev:

Det er ikke inntrykket jeg sitter med siden jeg vet hvordan det er. Man kvier seg og venter i det lengste og ser ting an og håper at man skal klare å fikse ting selv, og så lærer man mer og mer om det som foregår og man skjønner at selger har hatt vishet om det som skjer. 

Enig med deg. Nå har de solgt leiligheten for prisantydning og ny eier vet i alle fall at det har vært sjeggkre der 😊

Ellers så jeg denne videoen hennes først i dag og den er bra og viktig nå det gjelder komplekser 👍

https://www.funkygine.com/2019/03/15/til-alle-med-komplekser-store-og-sma/

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...