Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

Gjest jentekvinne
14 minutter siden, Truka skrev:

Hva med bare å ønske dem lykke til i dag.......

Det er for mye å håpe på at det kun skal være positivitet på KG en hel dag😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, jentekvinne said:

Det er for mye å håpe på at det kun skal være positivitet på KG en hel dag😁

Det fine med KG er at det er rom for både de positive og de negative innspillene. Et herlig mangfold av meninger❤️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hege899 skrev:

Ja, hvordan føles det å ikke kunne bestemme hva andre deler om deg, Funky? Tenk over det nestegang du legger ut bilder av barna dine (ofte i veldig lite klær) 

Bloggere er dobbelmoralsk. Altså, de kan dele private ting om andre og ekspnerer de, men blir sure om noen gjør det med de, for da har de ikke kontroll mer

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Høsta skrev:

"Men jeg ser nå at nyheten allerede har blitt delt på ulike nettaviser og sosiale medier. Til og med navnet nevnes i noen artikler… og vi som trodde vi skulle få fortelle det selv 😉 " - Jørgine, bloggen.

Ganske tydelig et stikk til disse som ikke klarer å holde kjeft om nyheter som ikke er deres. Tror noen besteforeldre må tåle litt kjeft der som ble sitert av flere medier på vei til sykehuset.

Syntes det er synd at de ikke kunne få dele nyheten selv og helt innafor med litt kjeft til besteforeldrene som delte nyheten. Er ikke akkurat vanskelig å finne ut hvilken side de er i fra hvis man tenker litt logisk

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Diamant20 skrev:

Syntes det er synd at de ikke kunne få dele nyheten selv og helt innafor med litt kjeft til besteforeldrene som delte nyheten. Er ikke akkurat vanskelig å finne ut hvilken side de er i fra hvis man tenker litt logisk

Man trenger vel ikke henge ut besteforeldre fordetom

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper på hennes og mannens vegne at hun nå kan legge utroskap historien med x'en bak seg og fokusere på alt det bra hun har i livet. Synes faktisk synd på mannen hennes pga dette fokuset på fortiden. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Trude.lutt skrev:

Jeg håper på hennes og mannens vegne at hun nå kan legge utroskap historien med x'en bak seg og fokusere på alt det bra hun har i livet. Synes faktisk synd på mannen hennes pga dette fokuset på fortiden. 

Er ganske sikker på at mannen hennes synes det er greit. Tror ikke hun ville kommentert det om han ikke synes det. Tror vi må gi de tillit nok til at dette er noe de har snakket om og avtalt på kammerset 😊 Virker som de er veldig glad i hverandre og tror ikke Morten føler seg truet på noen som helst måte av hennes fortid.💕

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Justlooking skrev:

Er ganske sikker på at mannen hennes synes det er greit. Tror ikke hun ville kommentert det om han ikke synes det. Tror vi må gi de tillit nok til at dette er noe de har snakket om og avtalt på kammerset 😊 Virker som de er veldig glad i hverandre og tror ikke Morten føler seg truet på noen som helst måte av hennes fortid.💕

Jeg tenker ikke at han føler seg truet. Synes synd på henne som forsatt "henger fast" i det som skjedde med x-mannen. Derfor håper Jeg at hun skal komme seg videre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mars09 skrev:

Oj, likte ikke bloggeren at moren delte noe om henne i media?

oh, the irony.

Var det hennes mor som delte nyheten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tirben skrev:

Var det hennes mor som delte nyheten? 

Trodde det var hans foreldre jeg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vinglass skrev:

Trodde det var hans foreldre jeg?

Ja, det var nok det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.7.2018 den 12.07, Diamant20 skrev:

Syntes det er synd at de ikke kunne få dele nyheten selv og helt innafor med litt kjeft til besteforeldrene som delte nyheten. Er ikke akkurat vanskelig å finne ut hvilken side de er i fra hvis man tenker litt logisk

Jeg tror ikke det skulle være et stikk til besteforeldre, men til pressen. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, tirben skrev:

Synes hun har.kjempefine navn på barna sine! 

Helt enig de følger iallefall ikke med alle andre så velger de samme navnene hele tiden som jonas, emil , joakim osv

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, Vinglass skrev:

Trodde det var hans foreldre jeg?

Morten er jo fra Lillehammer og det sto jo at de var på vei fra Lillehammer så antar det jeg også

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Diamant20 said:

Morten er jo fra Lillehammer og det sto jo at de var på vei fra Lillehammer så antar det jeg også

Enig. Ganske åpenbart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig koselig med babyen. De virker som e helt fantastisk fin familie. Men er det bare jeg som reagerer på det negative fokuset hennes? For å ikke snakke om eksponeringen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...