Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, Takida skrev:

https://www.funkygine.com/2017/05/19/brystoperasjon/

 

Jørgine har ikke tatt silikon. Hun har fylt opp tomme bryster - som er ubehagelig. Det er et kosmetisk inngrep, men det er ikke gjort for å bli digg eller få størst mulig pupper. Jørgine har gjort et inngrep svært mange gjør og det kan bare Ikke

sidestilles med andre bloggere eller silikonbabes. selv om noen mener at ingen bloggere kan gjøre noe rett, uansett hva de gjør 

Du tror virkelig på det at hun der ikke gjorde det først og fremst for å se godt ut? 

Da er du virkelig ikke god på tekstanalyse, gitt. 😂

52 minutter siden, elisaday skrev:

Helt enig med deg. Det bunner jo ned i det samme uansett hvordan du velger å "forbedre" degselv. 

Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil gjerne vite hva Morten S sier til alle innleggene om eksmannen til dama han giftet seg og venter barn med. Jørgine presterte pinadø å skrive et om ham i dag også, den her dama er fremdeles fan av denne eksen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.6.2018 den 21.24, O.G. skrev:

Vil gjerne vite hva Morten S sier til alle innleggene om eksmannen til dama han giftet seg og venter barn med. Jørgine presterte pinadø å skrive et om ham i dag også, den her dama er fremdeles fan av denne eksen. 

Han burde satt grensen for lenge siden, det er rimelig dårlig tegn å mase om eksen og det han gjorde flere år etter, og inn i nytt ekteskap.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anna Nas skrev:

Alle får gjøre som de ønsker for min del, men faktum er at jenter/kvinner som er for tynne for fettsuging/fettransplantasjon må legge inn silikon for å «fylle opp tomme bryster» (dvs stramme opp og gjøre brystene større.)

Hvis denne bloggeren gir uttrykk for at silikon ikke er ok og at silikoninnlegg er noe helt annet enn å fettsuge og fylle fettet i brystene er det etter mitt skjønn dobbeltmoralsk. Å flytte fett fra ett sted til et annet, enten det er i «tomme bryster», manglende strutterumpe eller ansikt som ønskes mer fyldig, er kosmetisk plastisk kirurgi såfremt det ikke er utført med bakgrunn i medisinsk indikasjon. 

Hun har ikke fettsugd heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare sett litt av Funkygine på youtube-videoen til Vegard. Jeg synes at ansiktet til Funkygine ser rund og fin ut. Jeg skjønner ikke sammenligningen med hest? 

Men jeg har nå bare sett den gravide versjonen av henne :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna Nas
13 timer siden, Nuttery skrev:

Hun har ikke fettsugd heller.

Det er ikke mulig å transplantere fett til andre kroppsdeler uten å fettsuge.

Endret av Anna Nas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Stjernekikkeren skrev:

Han burde satt grensen for lenge siden, det er rimelig dårlig tegn å mase om eksen og det han gjorde flere år etter, og inn i nytt ekteskap.

Han blir for tafatt rett og slett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, matrobot skrev:

Jeg har bare sett litt av Funkygine på youtube-videoen til Vegard. Jeg synes at ansiktet til Funkygine ser rund og fin ut. Jeg skjønner ikke sammenligningen med hest? 

Men jeg har nå bare sett den gravide versjonen av henne :) 

Sammenligningen med hest? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, LeilaS skrev:

Sammenligningen med hest? :klo:

Sjekk side 21 i denne tråden. Men nå ser jeg at det er bare en bruker som synes det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, matrobot skrev:

Sjekk side 21 i denne tråden. Men nå ser jeg at det er bare en bruker som synes det.

Hun ser da ikke ut som en hest 🙈 tåpelig kommentar fra brukeren 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, matrobot skrev:

Sjekk side 21 i denne tråden. Men nå ser jeg at det er bare en bruker som synes det.

 

4 timer siden, LeilaS skrev:

Hun ser da ikke ut som en hest 🙈 tåpelig kommentar fra brukeren 

Hvilken bruker da? for det jeg leser var at jeg skrev at hun (kronprinsesse Victoria) har en lang hake som i noen vinkler får henne til å se ut som en hest som respons til at at noen andre mente Victoria var vakker.  Ingen har skrevet at Jørgine ser ut som en hest. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, O.G. skrev:

 

Hvilken bruker da? for det jeg leser var at jeg skrev at hun (kronprinsesse Victoria) har en lang hake som i noen vinkler får henne til å se ut som en hest som respons til at at noen andre mente Victoria var vakker.  Ingen har skrevet at Jørgine ser ut som en hest. 

🚣🏼‍♂️🚣🏼‍♂️🚣🏼‍♂️🤪

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, O.G. skrev:

 

Hvilken bruker da? for det jeg leser var at jeg skrev at hun (kronprinsesse Victoria) har en lang hake som i noen vinkler får henne til å se ut som en hest som respons til at at noen andre mente Victoria var vakker.  Ingen har skrevet at Jørgine ser ut som en hest. 

Nå vet ikke jeg hvor mye peiling du har på hest, jeg for min del har aldri sett en hest med lang hake.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, cassio skrev:

Nå vet ikke jeg hvor mye peiling du har på hest, jeg for min del har aldri sett en hest med lang hake.

For det har ikke du da nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommel opp til Jørgine som er ærleg om korleis forhold ho har til kroppen din gjennom graviditeten, og at ho frontar ei heilt anna side enn kva som kjem fram på diverse instakontoar og bloggar! Det skal vera lov å ikkje alltid føle seg komfortabel i eigen kropp!

 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, navle said:

Tommel opp til Jørgine som er ærleg om korleis forhold ho har til kroppen din gjennom graviditeten, og at ho frontar ei heilt anna side enn kva som kjem fram på diverse instakontoar og bloggar! Det skal vera lov å ikkje alltid føle seg komfortabel i eigen kropp!

 

 

Tommel ned. Hun fronter kroppspress.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...