Gå til innhold

Skikkelige tørre vitser


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

En mann besøkte en venn, og ble veldig overrasket over å se at mannen satt og spilte sjakk mot hunden sin. Mannen tittet på spillingen deres en stund før han utbrøt: Dette må være den smarteste hunden jeg noensinne har sett!

 

"Nææh, den er ikke så smart som den ser ut til", svarte vennen. Jeg har slått ham ned i støvlene fire av seks ganger allerede..

 

  :fnise:

 



Anonymous poster hash: b1f5f...57c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Jacklost

Hørt denne fra Truls Svendsen

Har du hørt om eplet som ikke kom seg inn i kjøleskapet? Det sto en eplenektar ved inngangen :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Jeg har verdens dummeste hund. Jeg ber ham hente avisa og så går han på kjøkkenet og lager kaffe til meg istedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badebuksa

Hvorfor går svenskene på do uten å lukke døra?

Svar: De vil ikke at folk skal se gjennom nøkkelhullet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En person fra Colombia har kommet til Norge som innvandrer, og han stanser den første personen han treffer på gaten om formiddagen, og sier med takknemlighet i stemmen.

- Takk skal du ha, kjære nordmann. For at dere slapp inn meg og familien min i landet deres, og ga oss en stor leilighet, masse sosialpenger og trygd, gratis helsetjenester og tannlege, samt gratis barnehage og gratis skolegang.

Mannen på gata svarer.

- Jeg nordmann? Nei, du tar feil. Jeg er en pakistaner!

 

  Mannen fra Colombia går videre inntil han treffer på en annen mann, og han sier på nytt:

- Takk du kjære nordmann, for at dere slapp meg inn i dette flotte landet deres.

Mannen i gata svarer: Jeg ikke i fra Norge, jeg er fra Pakistan !

 

Mannen fra Colombia går videre, og treffer på en ny kar som han tar i hånden. Og sier tusen takk for at han fikk komme til dette fantastiske landet. Fyren rister på hodet, og sier: Jeg er ikke en nordmann, jeg er fra Somalia.

 

Så får mannen fra Colombia øye på en attraktiv og pen dame, og spør: Er du fra Norge ?

 

- Nei sier den pene damen. Jeg kommer fra Hviterussland.

 

Mannen fra Somalia rister på hodet og spør: - Men hvor har alle nordmennene blitt av ?

Damen ser på klokka, trekker på skuldrene, og sier:

- Neeeei,dem er vel på jobb om dagen kan jeg tenke meg !

 



Anonymous poster hash: b1f5f...57c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Sjefen i et storkonsern ringer hjem til en av datakonsulentene sine for å få hjelp med ett dataproblem. Han slår hjemme-nummeret, og han hører at telefonrøret blir tatt av, og en barnestemme hvisker.

- Hallo ??

- Hei, er faren din hjemme?

- Jaaa... hvisker barnestemmen.

- Kan jeg få snakke med ham?

- Neeeei, hvisker barnet.

Svaret og all denne hviskingen begynner å uroe sjefen, og han spør:

- Er moren din hjemme?

- Jaaaa, svarer barnet.

- Kan jeg få snakke med henne?

Igjen hvisker barnet nei. Uroen begynner å vokse enda mer i sjefen, og han lurer på om begge foreldrene kunne være syke eller skadet. Så han spør:

 

- Er det noen andre i huset, utenom dere?

- Jaaaaaa, en politimann. Hvisker barnet.

Sjefen blir enda mer urolig, og han spør om han kan få snakke med denne politimannen.

- Neeeei. Han er opptatt.

- Opptatt med hva da? Spør sjefen.

- Han snakker med mamma og pappa, og noen brannmenn.

Uroen blir ikke mindre da sjefen  plutselig hører lyden av ett helikopter gjennom telefonen.

- hva pokker er det som bråker sånn!! utbryter han gjennom telefonen.

- Det er et helikopter på himmelen, hvisker barnet lavt. - Nå har det landet, og lete-mannskaper kommer ut....

- Meeen... herregud., hva gjør letemannskaper der???

- Barnet begynner å fnise lavt...

- Dem leter nemlig etter meg!!!

 



Anonymous poster hash: b1f5f...57c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Hva er det beste tipset du kan få fra en ku? Q-tips!

"Harald Rønneberg"

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Hvem bruker hjelm? Odd bjørn Hjelmeset.

 Hvem bruker ikke hjelm? Kjell Ingen Hjelm Røkke.

 



Anonymous poster hash: b1f5f...57c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

En seksti år gammel mann ble bedt av legen sin om å sjekke sæd-kvaliteten sin, som en del av en større helseundersøkelse. Legen ga mannen en kopp og sa: «Ta med deg denne hjem og kom tilbake med en sædprøve i morgen tidlig».Dagen etter kom den gamle mannen tilbake til legen, og ga ham koppen tilbake. Koppen var like ren og tom som dagen før.

Legen spurte hva som hadde skjedd, og mannen svarte:
«Vel, doktor, det gikk slik: Først prøvde jeg med høyrearmen min, men det skjedde ingenting. Så prøvde jeg med venstrehånden, men det skjedde fremdeles ikke noe».
«Så spurte jeg kjerringa om hjelp. Hun prøvde med både høyrehånden og venstrehånden, men ingenting skjedde. Hun prøvde med munnen, både med og uten tenner. Fremdeles ikke noe».
«Vi spurte til og med naboen vår om hjelp. Først med begge hender, og så med armhulen. Hun prøvde til og med å klemme den mellom knærne sine, men det gikk fremdeles ikke».
Legen var fullstendig sjokkert, og spurte: «Spurte du virkelig naboen din?»
Den gamle mannen svarte: «Ja! Ingen av oss klarte å åpne lokket på denne fordømte koppen».



Anonymous poster hash: b1f5f...57c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Badebuksa

(Det er vel ikke så pent å nevne svensker?)

En *ikkenordmann* ble stoppet i fartskontroll.

Politimannen: ja, nå kjørte du vel litt for fort..

*ikkenordmannen*: jeg forsøkte bare å holde trygg avstand til bilen bak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter Jehovas Vitner i Kina?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ding Dong

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen veldig dysfunksjonelle tomater med dysleksi  gikk over en motorvei. Da ble en av de stakkars tomatene overkjørt av en motorsykkel. Da snudde den andre tomaten seg og sa - Kom da, Kenneth!

 



Anonymous poster hash: b1f5f...57c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...