Gjest Cevita Skrevet 1. januar 2015 #61 Skrevet 1. januar 2015 Homeland Dexter American horror story Weeds Battlestar Galactika Six feet under Lilyhammer Orange is the new black Prison break 24 Black books Firefly Kan hvertfall alle anbefales :-)
Gjest Klaveret Skrevet 1. januar 2015 #62 Skrevet 1. januar 2015 The affair (HBO) er veldig bra - passer godt for par.
Kassiopeia Skrevet 29. januar 2015 #64 Skrevet 29. januar 2015 Har nettopp sett ferdig siste den britiske serien Black Mirror på netflix, som bare har 6 episoder fordelt på to sesonger. Startet på første episode i går kveld. Hadde aldri hørt et eneste ord om denne serien før, og gjorde ikke noe annet research enn å lese et par reviews på imdb. Gadd ikke se trailer en gang, eller lese noe særlig om handlingen.. den har fått sjokkerende 8.8 på imdb, og av de reviewsene jeg leste hadde alle gitt den en klar 10er og gitt den så mye ros og store ord om hvor brilliant den er at jeg var 100 % overbevist om at det MÅTTE være overdrivelser, og at den umulig kunne være så bra som alle beskrev den. Men h-e-r-r-e-g-u-d for en serie. Etter hver episode ble jeg bare sittende å stirre på en svart tv skjerm en god stund før jeg klarte å gjøre noe. Når første episode var ferdig satt jeg bokstaveligtalt med hakeslep. Dette er en serie jeg anbefaler absolutt alle å se. Ikke ødelegg med å lese for mye om den på forhånd, noe av det beste var å bli totalt overrasket over hvordan vending hver historie tok. Serien er kort fortalt et skummelt innblikk i en nær framtid, hvor vi får se hvilken rettning samfunnet har gått med teknologien vår, og hver enkelte episode har en individuell handling og fokus med et hovedpoeng. Og det skremmende poenget med hver episode får deg virkelig til å tenke, da dette ikke er urealistisk, selv om det er satt på spissen. Ser mange sammenligner den med the twilight zone, men personlig har jeg ikke sett den serien. Uansett, vil dere ha en ekstraordinær, tankevekkende, unik og kreativ opplevelse bør dere se denne!! Episode 1 er brutal og grotesk, men episode 3 og 4 er mine personlige favoritter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå