Gjest Moonshadow Skrevet 20. juli 2004 #21 Del Skrevet 20. juli 2004 Ser ikke ut som det kommer noe mer i kveld :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 20. juli 2004 #22 Del Skrevet 20. juli 2004 Hmmmm....... Skal vi vente litt til eller gi oss for i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 20. juli 2004 #23 Del Skrevet 20. juli 2004 *kremt* jeg blir her litt til tenker jeg.... Tar meg en titt i dagboka di for å holde meg oppdatert. Har smuglest i den tidligere.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 21. juli 2004 #24 Del Skrevet 21. juli 2004 Har ikke hørt noe mer... Får vel se til helga kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 21. juli 2004 #25 Del Skrevet 21. juli 2004 SPENNENDE! Hold oss oppdatert da?! LYKKE TIL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 21. juli 2004 #26 Del Skrevet 21. juli 2004 SPENNENDE! Hold oss oppdatert da?! LYKKE TIL! Det gjør jeg vøttu Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 21. juli 2004 #27 Del Skrevet 21. juli 2004 Kanskje han drøyer litt med vilje for å ikke virke overivrig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 21. juli 2004 #28 Del Skrevet 21. juli 2004 Så lurer jeg på en ting.. Om jeg hadde vært han, så hadde jeg tvilt litt på om jeg virkelig mente det.. Ville blitt overbevist. Bør jeg prøve og overbevise uten og mase, eller bør jeg bare la det ligge om han ikke tar kontakt? Jeg angrer så sinnsykt mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 26. juli 2004 #29 Del Skrevet 26. juli 2004 TINA: HVA SKJER????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 26. juli 2004 #30 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg bestemte meg fo å la det ligge. Snakka med han på fredagen men husker ikke så mye av hva som ble sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabel Skrevet 28. juli 2004 #31 Del Skrevet 28. juli 2004 Ja - kom igjen!! - og fortell hvordan det gikk!! Men vær forsiktig og, han blir sikkert kjempe gla for å få melding fra deg, kanskje han tror at du er skikkelig interessert? Og at du er interessert i et forhold.. Så, vær sikker på at det er dette du vil.. Lykke til waffal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2004 #32 Del Skrevet 2. august 2004 har det skjedd no nytt?? var han interssert? litt nysgjerrig her;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest førsteforbruker* Skrevet 14. november 2009 #33 Del Skrevet 14. november 2009 Har du det skjedd noe nytt mellom dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 15. november 2009 #34 Del Skrevet 15. november 2009 Hva er poenget med å dra fram 5 år gamle tråder? Sånn egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 15. november 2009 #35 Del Skrevet 15. november 2009 Hva er poenget med å dra fram 5 år gamle tråder? Sånn egentlig? Haha, spesielt når TS har et barn på 1 år. Enten så ble det full klaff med han fyren, eller så kom hun visst over det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 15. november 2009 #36 Del Skrevet 15. november 2009 Haha, spesielt når TS har et barn på 1 år. Enten så ble det full klaff med han fyren, eller så kom hun visst over det Ikke sant? Nå begynner jeg nesten å lure på hvem barnefaren er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. november 2009 #37 Del Skrevet 19. november 2009 ble ganske nysgjerri her, kan vi ikke finne henne å se hva som sjedde?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
For the ladies Skrevet 19. november 2009 #38 Del Skrevet 19. november 2009 A love story unfolding Er jo riktig så spennende dette, håper det går veien for deg Snakket med en vennine til eksen denne uka, og fant ut at x'en skal få silikon nå, noe som var en av tingene vi kranglet om når vi var sammen. Så har plutselig begynt å snakke med henne igjen. Kjenner at jeg er litt glad vi gjorde det slutt, men hater at jeg fortsatt digger henne på de fleste måter utenom de tingene som gjorde at det ble slutt. Irriterende! Trenger å treffe en ny dame som er finere og kjekkere :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå